Mtec Светлини
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Mtec Светлини
Някой ползвал ли е крушките на Mtec?
Из други форуми чета хубави неща за тях - светели бяло като ксенон и силно.
В момента съм с Osram Cool Blue на дългите (съответно и за дневните светлини), но не съм очарован нито за през деня на процента, нито за през нощта чак толкова, колкото ги хвалят.
В сравнение с тях тези еМтеци как ще са?
Че мисля и на фаровете за мъгла да се закича с такива.
Из други форуми чета хубави неща за тях - светели бяло като ксенон и силно.
В момента съм с Osram Cool Blue на дългите (съответно и за дневните светлини), но не съм очарован нито за през деня на процента, нито за през нощта чак толкова, колкото ги хвалят.
В сравнение с тях тези еМтеци как ще са?
Че мисля и на фаровете за мъгла да се закича с такива.
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Mtec Светлини
Нито една крушка не може да свети бяло като ксенон колега , пробвал сьм всички като последно се набутах сьс БОШ - 43 ЛВ. ЗА крушка ..... сега сьм сьс ксенони 50 ватови 4300 к. , сложи такива и ще забравиш за всякакви крушки
PS всички крушки които сьм пробвал бяха +90 и са купувани от производител / оригинални /

Последна промяна krasi2bmw на 18 Авг 2013, 10:44, променена общо 1 път
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Mtec Светлини
Колега понеже ксенона не ми се нрави особедно китайския ти препоръчвам Осрам Найт-брейкър +90"55в и маше и една серия с повече бяла светлина аз лично останах доволен но съм ги карал на фарове с лупи...
Последна промяна Conqueror на 18 Авг 2013, 10:30, променена общо 1 път

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Mtec Светлини
Аз ползвам Night Beraker + a на дългите и съм много доволен. Имитацията на ксенон не е сполучлива и според мен в модела Cool Blue. Чувал съм и други подобни отзиви на недоволни потребители. Ксенона си е ксенон, халогенната лампа, халогенна.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Mtec Светлини
Кофти тогава...
Mtec-a спрямо Osram Cool Blue по-бял ли е?
Един ксенон на фаровете за мъгла колко парички излиза?
Mtec-a спрямо Osram Cool Blue по-бял ли е?
Един ксенон на фаровете за мъгла колко парички излиза?
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Mtec Светлини
Night_Wolf написа:Кофти тогава...
Mtec-a спрямо Osram Cool Blue по-бял ли е?
Един ксенон на фаровете за мъгла колко парички излиза?
http://www.bktuning.bg/ моите ксенони ги вземах от тук - разгледаи и решаваи
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Mtec Светлини
Благодаря за отговорите 
Само последен въпрос - светлините за мъгла какъв цокъл/модел са преди фейс-а и тези от М броните?
Да знам какво да гледам
Лек ден

Само последен въпрос - светлините за мъгла какъв цокъл/модел са преди фейс-а и тези от М броните?
Да знам какво да гледам

Лек ден

- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Mtec Светлини
Колега, не ти трябва ксенон за халогените, но не си взимай и от тези говняни сини крушки (без значение дали са бош или нещо друго). Халогените се пускат само в мъгла Не знам дали си попадал в такива условия на видимост 3-5 метра, но за тогава са безценни. Не се занимавай да слагаш някакви щурави и скъпи крушки там.
За фаровете и най-вече късите светлини. Купуваш си от модела с лупа за е39 и след това най-силния ксенон, който има като ватове на пазара + задължителен реглаж на фаровете, някъде където разбират, и са виждали кола като твоята. Цвят на ксенона 4300К, точно както е фабричния. След това няма да можеш да си познаеш късите как светят.
За фаровете и най-вече късите светлини. Купуваш си от модела с лупа за е39 и след това най-силния ксенон, който има като ватове на пазара + задължителен реглаж на фаровете, някъде където разбират, и са виждали кола като твоята. Цвят на ксенона 4300К, точно както е фабричния. След това няма да можеш да си познаеш късите как светят.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Mtec Светлини
Zubcho написа:Колега, не ти трябва ксенон за халогените, но не си взимай и от тези говняни сини крушки (без значение дали са бош или нещо друго). Халогените се пускат само в мъгла Не знам дали си попадал в такива условия на видимост 3-5 метра, но за тогава са безценни. Не се занимавай да слагаш някакви щурави и скъпи крушки там.
За фаровете и най-вече късите светлини. Купуваш си от модела с лупа за е39 и след това най-силния ксенон, който има като ватове на пазара + задължителен реглаж на фаровете, някъде където разбират, и са виждали кола като твоята. Цвят на ксенона 4300К, точно както е фабричния. След това няма да можеш да си познаеш късите как светят.
Абе бате, к'ви мъгли говориш. Друго си е по колата всичко да е черно и навсякъде да има ксенон (ако може и нс стопа за мъгла също, че и той е към дневните светлини).
Иначе какви "батки" ще сме. :grin:
Sent from my LT26i using Tapatalk 2
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Mtec Светлини
Аз си имам оригинален ксенон с лупи за късите 
Мен лично ми дразни очите жълтеникавата светлина, уморява ме, дори в мъгла и затова искам добри по-бели крушки понеже карам и доста вечер включително зимата (сняг, мъгла).
Kris, ако исках гъзария щях да си сложа китайския мощен ксенон, така че другия път си спести глупостите.
Ще взема да пробвам този Мтек мисля и без тва идва на цена като на osram cool blue.

Мен лично ми дразни очите жълтеникавата светлина, уморява ме, дори в мъгла и затова искам добри по-бели крушки понеже карам и доста вечер включително зимата (сняг, мъгла).
Kris, ако исках гъзария щях да си сложа китайския мощен ксенон, така че другия път си спести глупостите.
Ще взема да пробвам този Мтек мисля и без тва идва на цена като на osram cool blue.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Mtec Светлини
Бая си заблуден щом си мислиш че бялата светлина осветява повече от жълта... квфи се там на цветните крушки, после може и синкави да сложиш вместо бели.
Re: Mtec Светлини
Night_Wolf написа:Аз си имам оригинален ксенон с лупи за късите
Мен лично ми дразни очите жълтеникавата светлина, уморява ме, дори в мъгла и затова искам добри по-бели крушки понеже карам и доста вечер включително зимата (сняг, мъгла).
Kris, ако исках гъзария щях да си сложа китайския мощен ксенон, така че другия път си спести глупостите.
Ще взема да пробвам този Мтек мисля и без тва идва на цена като на osram cool blue.
Извинявай че го приемаш толкова лично. А по темата, искаш да кажеш, че на бял фон ( сняг, мъгла ) по-добре се контрастира с бяла светлина? Или си търсим извинение?
Не мислиш ли, че има защо все още да се пускат коли с "обикновенни" крушки на халогените.
Sent from my GT-N5100 using Tapatalk 2
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Mtec Светлини
Жълтеникавата светлина не я виждам толкова колкото бялата, ако щеш вярвай.
Или трябва да си сложа наистина нещо жълто и силно, дето вече си е точно циганско, или нещо по-бяло, с тази стоковата ме заболява челото да се взирам.
Няма значение, темата се разводни.
Или трябва да си сложа наистина нещо жълто и силно, дето вече си е точно циганско, или нещо по-бяло, с тази стоковата ме заболява челото да се взирам.
Няма значение, темата се разводни.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Mtec Светлини
Колега,
ако държиш на сила на светене, която се измерва с т.нар. кендели (свещи) - най-добре ксенон. Самата крушка, с този тип газ в нея, отдава повече светлина, от колкото халогенната крушка. Технически е невъзможно да нагрееш жичката до температурата, с която да отдава повече от 600-700 кендъла. От друга страна ксеноновите крушки докарват от 1800 до 3000 кендъла. Това се мери със специален уред. Вече е въпрос на производител, и ватове за да усетиш по-голямата сила, но дори и най-скапания китайски ксенон, вади 2 пъти повече светлина от една халогенна крушка. Най-много светлина, се получава при 4300К цвят на ксеноновата крушка. Аз лично на моята кола си сложих 6000К 35W ксенон. Но след поставянето нещо не беше наред. Някак не виждах хубаво, макар и видимо по-силното светене. Особено имах проблеми при дъжд. Асфалта поглъщаше светлината, и не виждах нищо. След поставяне на 4300К нещата си дойдоха на мястото. Вече имам чудесно осветяване. При е34 фара е лупа и фокусира чудесно светлинния сноп. Явно след това си спестяват от БМВ и правят ранните е39-ки, които не са с ксенонови крушки, без лупа.
За това, ако искаш сила на светене, и ти се дават пари за халогените, си постави 55W 4300К ксенонови крушки, и на халогените, и на късите светлини (а защо не и на дългите, ако не ползваш модул за дневни светлини с 30% светене). При 55W ксенонови круши се отдава още по-силна светлина и няма нищо общо с 35W ксенонова крушка. Ако ефекта от халогенна към 35W ксенонова круша е wow, то от 35 към 55W ксенонова круша е WOOOOOW. Това за съжаление не е от личен опит (говоря за 55W крушки), но няколко колеги го твърдят на които аз вярвам. А за да сложиш 55W ксенон трябва и баластите да са за такива крушки.
Има вариант на халогените да поставиш и 3200К, която е жълта светлина, и наистина е препоръчителна при мъгла, защото се отразява по-малко. Тук на нашия пазар не знам дали има такъв цвят, но в китайски магазини има доста.
ако държиш на сила на светене, която се измерва с т.нар. кендели (свещи) - най-добре ксенон. Самата крушка, с този тип газ в нея, отдава повече светлина, от колкото халогенната крушка. Технически е невъзможно да нагрееш жичката до температурата, с която да отдава повече от 600-700 кендъла. От друга страна ксеноновите крушки докарват от 1800 до 3000 кендъла. Това се мери със специален уред. Вече е въпрос на производител, и ватове за да усетиш по-голямата сила, но дори и най-скапания китайски ксенон, вади 2 пъти повече светлина от една халогенна крушка. Най-много светлина, се получава при 4300К цвят на ксеноновата крушка. Аз лично на моята кола си сложих 6000К 35W ксенон. Но след поставянето нещо не беше наред. Някак не виждах хубаво, макар и видимо по-силното светене. Особено имах проблеми при дъжд. Асфалта поглъщаше светлината, и не виждах нищо. След поставяне на 4300К нещата си дойдоха на мястото. Вече имам чудесно осветяване. При е34 фара е лупа и фокусира чудесно светлинния сноп. Явно след това си спестяват от БМВ и правят ранните е39-ки, които не са с ксенонови крушки, без лупа.
За това, ако искаш сила на светене, и ти се дават пари за халогените, си постави 55W 4300К ксенонови крушки, и на халогените, и на късите светлини (а защо не и на дългите, ако не ползваш модул за дневни светлини с 30% светене). При 55W ксенонови круши се отдава още по-силна светлина и няма нищо общо с 35W ксенонова крушка. Ако ефекта от халогенна към 35W ксенонова круша е wow, то от 35 към 55W ксенонова круша е WOOOOOW. Това за съжаление не е от личен опит (говоря за 55W крушки), но няколко колеги го твърдят на които аз вярвам. А за да сложиш 55W ксенон трябва и баластите да са за такива крушки.
Има вариант на халогените да поставиш и 3200К, която е жълта светлина, и наистина е препоръчителна при мъгла, защото се отразява по-малко. Тук на нашия пазар не знам дали има такъв цвят, но в китайски магазини има доста.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани