Пружини и амортесьори за Е39 520 i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- KRM
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 10.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 39 520i
- Мечтае да кара: E 60 M5
- Детайли за колата: BMW E39 520i,1999г.,двоен ванос,на 170 000 км,рядко запазен автомобил
Пружини и амортесьори за Е39 520 i
Здравейте,
Автомобилът е Е39 520i,M52.
Проблема е следният:
Имам усещането,че колата върви като разглобена,въпреки,че всичко е здраво по окачването.Причната според мен е,че колата е с нормални амортисьори SACHS ,но със спортни/по-къси от нормалните/ пружини REUTER.
Смятам,че това не е нормално за окачването на автомобила и за возията му.
За да приведа нещата в истинския им вид имам няколко варианта:
1.Смяна на пружините с нормални-добре,но ако амортисьорите не стават -трябва да сменя и тях...много скъпо.
2.Смяна на нормалните амортисьори с нови такива-най-вероятно няма да усетя никаква разлика,а дори и да има такава,много скоро ще достигна до същото положение заради пружините и липсата на ход на амортисьора.
3.Според мен трябва да намеря амортисьори,които да съответстват с пружините отпред на първо време.Мисля,че това е най удачната и най-малко струваща опция засега.
Проблема е,че не мога да разбера как да намеря такива амортесьори.
Пружините са сини и на тях пише: REUTER E39 VA /аз си го обяснявам: пружини РЮТЕР за БМВ Е39 предни/.
Ако някой може да помогне с някаква информация и съвет....Благодаря!
Автомобилът е Е39 520i,M52.
Проблема е следният:
Имам усещането,че колата върви като разглобена,въпреки,че всичко е здраво по окачването.Причната според мен е,че колата е с нормални амортисьори SACHS ,но със спортни/по-къси от нормалните/ пружини REUTER.
Смятам,че това не е нормално за окачването на автомобила и за возията му.
За да приведа нещата в истинския им вид имам няколко варианта:
1.Смяна на пружините с нормални-добре,но ако амортисьорите не стават -трябва да сменя и тях...много скъпо.
2.Смяна на нормалните амортисьори с нови такива-най-вероятно няма да усетя никаква разлика,а дори и да има такава,много скоро ще достигна до същото положение заради пружините и липсата на ход на амортисьора.
3.Според мен трябва да намеря амортисьори,които да съответстват с пружините отпред на първо време.Мисля,че това е най удачната и най-малко струваща опция засега.
Проблема е,че не мога да разбера как да намеря такива амортесьори.
Пружините са сини и на тях пише: REUTER E39 VA /аз си го обяснявам: пружини РЮТЕР за БМВ Е39 предни/.
Ако някой може да помогне с някаква информация и съвет....Благодаря!
- de.auto
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 17.04.2012
- Местоположение: СОФИЯ,КВ. ВИТОША, УЛ. ПРОФ. ХРИСТО ВАКАРЕЛСКИ 3
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Re: Пружини и амортесьори за Е39 520 i
Здравей колега,
До колкото те разбрах си със стандартно окачване (амортисъори) и спортни пружини.
Най-добрия вариант за теб е да смениш само пружините, тъй като по късите пружини подлагат амортисъорите на по-голямо натоварване, съответно изпускат по бързо. Отделно, че е много некомфортно да караш по този начин и дори опасно с по висока скорост.
Смени си пружините с черни на цвят (това са стандартните)
До колкото те разбрах си със стандартно окачване (амортисъори) и спортни пружини.
Най-добрия вариант за теб е да смениш само пружините, тъй като по късите пружини подлагат амортисъорите на по-голямо натоварване, съответно изпускат по бързо. Отделно, че е много некомфортно да караш по този начин и дори опасно с по висока скорост.
Смени си пружините с черни на цвят (това са стандартните)


ОРИГИНАЛНИ АВТОЧАСТИ И КОНСУМАТИВИ внос от Германия
Може да намерите всичко за вашите автомобили при нас
ОБЯВА--> АВТОЧАСТИ НА ТОП ЦЕНИ!
- KRM
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 10.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 39 520i
- Мечтае да кара: E 60 M5
- Детайли за колата: BMW E39 520i,1999г.,двоен ванос,на 170 000 км,рядко запазен автомобил
Re: Пружини и амортесьори за Е39 520 i
de.auto написа:Здравей колега,
До колкото те разбрах си със стандартно окачване (амортисъори) и спортни пружини.
Най-добрия вариант за теб е да смениш само пружините, тъй като по късите пружини подлагат амортисъорите на по-голямо натоварване, съответно изпускат по бързо. Отделно, че е много некомфортно да караш по този начин и дори опасно с по висока скорост.
Смени си пружините с черни на цвят (това са стандартните)
Благодаря за вниманието!Помислих си,че ще остана единствения без отговор в историята на форума.
За комфорта го изпитвам вече пета година.............,но защо смяташ,че е опасно да се шофира така при високи скорости?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Пружини и амортесьори за Е39 520 i
Не е опасно, ако амортисьорите са все още здрави. При теб въпроса е тези пружини колко смъкват, т.е. дали са подходящи за амортисьори с нормален ход (защото ако смъкват много, примерно 50-60мм. ще са нужни късоходови амортисьори за тях). Опасно става като амортисьорите заминат, а пружините са сравнително по-твърди от фабричните. Колата става скоклива и непредвидима при висока скорост и по-сериозни неравности. Намери си хубави оригинални пружини, а по-нататък ако се наложи смени и амортисьорите.
- KRM
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 10.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 39 520i
- Мечтае да кара: E 60 M5
- Детайли за колата: BMW E39 520i,1999г.,двоен ванос,на 170 000 км,рядко запазен автомобил
Re: Пружини и амортесьори за Е39 520 i
Спомням си,че някъде из документите на колата четох,че е смъкнат клиърънсът с 3 см.
На мен лично ми изглежда доста по-ниска от другите Е39.
Как бих могъл да разбера колко наистина е това разстояние,защото ако наистина пружините я смъкват с три сантиметра/доколкото разбрах това е в допустимите норми/-бих могъл да сменя само амортисъорите и да реша проблема?Просто ми харесва много така-като визия.
На мен лично ми изглежда доста по-ниска от другите Е39.
Как бих могъл да разбера колко наистина е това разстояние,защото ако наистина пружините я смъкват с три сантиметра/доколкото разбрах това е в допустимите норми/-бих могъл да сменя само амортисъорите и да реша проблема?Просто ми харесва много така-като визия.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Пружини и амортесьори за Е39 520 i
Напиши в гугъл тия букви и цифри от пружините и ги намери какви са точно и колко смъкват. До -40мм. сваляне се смята за допустимо за амортисьор с нормален ход.
- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Пружини и амортесьори за Е39 520 i
Можете ли да ми кажете, кои пружини ще вдигнат колата най-много?
Карам е39 525д автомат.
Карам е39 525д автомат.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани