Проблем със съединител, моля за помощ!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- todor_garchev
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 6.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e39
Проблем със съединител, моля за помощ!
Колеги,
От вчера сме на море с компанията в Албена. Пътуването с моята 5-ца мина гладко и без никакви проблеми, обаче паркирането пред, по-скоро около хотела беше "ад"....
....Та реших аз да съм по-умен от другите и да кача колата на един баир, с голям наклон. Дотук добре ама мястото което избрах беше по лош път с много дупки . Проблема дойде когато без да искам изгасих колата, и няма тръгване, ръчната не ми държи добре и съответно тръгнах с повечко гас, обаче нещо се случи със съединителя и запуши доста и замириса на феродо. Паркирах аз колата с мисълта, че дисковете са прилепнали от зора които и дадох, реших че на другия ден ще е ОК. Да ама не!!!
Отивам днес и пак същото....
На загасен мотор си превключва, обаче запаля ли - ЙОК... Според вас какво може да е и може ли да се оправя на място, или трябва да търся някои да ме дърпа... От Пловдив съм, а съм на море на 25 км от Варна......Лоша работа...
Предварително благодаря за съдействието!
От вчера сме на море с компанията в Албена. Пътуването с моята 5-ца мина гладко и без никакви проблеми, обаче паркирането пред, по-скоро около хотела беше "ад"....
....Та реших аз да съм по-умен от другите и да кача колата на един баир, с голям наклон. Дотук добре ама мястото което избрах беше по лош път с много дупки . Проблема дойде когато без да искам изгасих колата, и няма тръгване, ръчната не ми държи добре и съответно тръгнах с повечко гас, обаче нещо се случи със съединителя и запуши доста и замириса на феродо. Паркирах аз колата с мисълта, че дисковете са прилепнали от зора които и дадох, реших че на другия ден ще е ОК. Да ама не!!!
Отивам днес и пак същото....
На загасен мотор си превключва, обаче запаля ли - ЙОК... Според вас какво може да е и може ли да се оправя на място, или трябва да търся някои да ме дърпа... От Пловдив съм, а съм на море на 25 км от Варна......Лоша работа...
Предварително благодаря за съдействието!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем със съединител, моля за помощ!
Здравей!
Ако те разбирам правилно, като запалиш колата можеш да сменяш скоростите и като пускаш съединителя все едно си на изключена, така ли? Демек можеш да запалиш докато колата е на първа примерно или като запалиш скоростите не влизат?
Ако те разбирам правилно, като запалиш колата можеш да сменяш скоростите и като пускаш съединителя все едно си на изключена, така ли? Демек можеш да запалиш докато колата е на първа примерно или като запалиш скоростите не влизат?
- todor_garchev
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 6.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e39
Re: Проблем със съединител, моля за помощ!
Когато запаля не мога да превключа... на загасен мотор мога.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем със съединител, моля за помощ!
Според мен си за притискателен диск или лагер, колега, или може би и двете, но така или иначе не вярвам да минеш без сервиз. Иначе ако запалиш на скорост ще можеш да се придвижваш полека, пробвай да сменяш скоростите в движение като отнемаш преди това газта и на ниски обороти...
- Simeonov86
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: София
- Кара: 525d
Re: Проблем със съединител, моля за помощ!
Не съм имал същия проблем колега, но ще се опитам да ти помогна до колкото мога.
На вилката ако знаеш от едната страна ти е помпата, а от другата има една пластмасова „пъпка“, която ако се е счупила при натискане на съединителя не се получава добро отделяне (преди време ми се беше счупила при мен и ми влизаха по-трудно скоростите). Може и да имаш проблем в помпата, но най-вероятно щеше да ти потъне педала. Друго което се сещам е като запалиш да натиснеш съединителя да изчакаш малко повече време и тогава да пробваш. Също ако не си пробвал, пробвай дали можеш да включиш на другите скорости, защото може да е проблема и в някой синхронизатор. И последното което се сещам, е да пробваш (не знам как я палиш) е да запалиш като включиш на първа и натиснеш съединителя.
Успех колега!
На вилката ако знаеш от едната страна ти е помпата, а от другата има една пластмасова „пъпка“, която ако се е счупила при натискане на съединителя не се получава добро отделяне (преди време ми се беше счупила при мен и ми влизаха по-трудно скоростите). Може и да имаш проблем в помпата, но най-вероятно щеше да ти потъне педала. Друго което се сещам е като запалиш да натиснеш съединителя да изчакаш малко повече време и тогава да пробваш. Също ако не си пробвал, пробвай дали можеш да включиш на другите скорости, защото може да е проблема и в някой синхронизатор. И последното което се сещам, е да пробваш (не знам как я палиш) е да запалиш като включиш на първа и натиснеш съединителя.
Успех колега!
- todor_garchev
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 6.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e39
Re: Проблем със съединител + проблем с ключ- решено!!!
Колеги,
С риск някои да не ми повярва ще доразкажа историята ( агонията ) до край:
Реших, че като оставя колата да почине малко от дългия път, ще пробвам да я покарам малко за да съм 100% сигурен, че ще сменям съединител.
Ден 3-ти на морето:
Ставам сутринта и отивам при колата, след което с мъка установявам, че Ключа не е в чантичката ми в която обикновено стои.
Отивам в стаята и преравям всичко - НЯМА КЛЮЧ.
Проблема със съединителя остана на заден план..... Трябваше спешно да намеря ключар, тъй като резервния ключ е без имобилайзер и не пали. Свързах се с един ключар от Варна, които гордо ми заяви, че иска 100-150 лв за пътна помощ и 200 лв за ключ без копчета(300 с копчета) при което замръзнах.....
Обаче, реших да потърся друг ключар за да сравня цените (п.с. през това време от Пловдив ми изпратиха другия ключ) И така, свързаха ме с едно момче, което се нави да дойде на място и да направи ключ с чип за около 150-200 лв крайна цена. Дойде , взе ми имобилайзера и отиде във Варна за прави ключ, след час ми звъни: "Някои е пипал и преди имобилайзера и е изтрил цялата информация от него - невъзможно е да направя ключ, ще дойда да взема компютъра и да се пробвам да извлека инфо от него"
И така, взе той компютъра и ми каза, че е възможно и въобще да не стане.... Оказа се, че наистина не става, и решението бе да изключи имобилайзера - крайна цена 250 лева, като ме остави с резервния ключ....
Остана само проблема със левия педал...
Приятел от Варна ме свърза с човек от някакъв сервиз, които се оказа голям Пич....
Дойде на място, взе колата и я закара в сервиза си, като ми беше казал, че ще ми вземе само 80 лв за смяната,
След проверка на цените ми каза че Закс е 410лв (комлекта) като ще ми направи отстъпка от 20% - 330лв + 80 лв за труд, както се бяхме разбрали.
С мъка установих, че същия съединител в Пловдив бих го взел за 180лв компекта, но цената за "закъсал на морето" все пак не бе лоша....
И така почивката ми излезе със 660лв по скъпа от предвиденото...
За заключване,
Поздрави,
С риск някои да не ми повярва ще доразкажа историята ( агонията ) до край:
Реших, че като оставя колата да почине малко от дългия път, ще пробвам да я покарам малко за да съм 100% сигурен, че ще сменям съединител.
Ден 3-ти на морето:
Ставам сутринта и отивам при колата, след което с мъка установявам, че Ключа не е в чантичката ми в която обикновено стои.
Отивам в стаята и преравям всичко - НЯМА КЛЮЧ.
Проблема със съединителя остана на заден план..... Трябваше спешно да намеря ключар, тъй като резервния ключ е без имобилайзер и не пали. Свързах се с един ключар от Варна, които гордо ми заяви, че иска 100-150 лв за пътна помощ и 200 лв за ключ без копчета(300 с копчета) при което замръзнах.....
Обаче, реших да потърся друг ключар за да сравня цените (п.с. през това време от Пловдив ми изпратиха другия ключ) И така, свързаха ме с едно момче, което се нави да дойде на място и да направи ключ с чип за около 150-200 лв крайна цена. Дойде , взе ми имобилайзера и отиде във Варна за прави ключ, след час ми звъни: "Някои е пипал и преди имобилайзера и е изтрил цялата информация от него - невъзможно е да направя ключ, ще дойда да взема компютъра и да се пробвам да извлека инфо от него"
И така, взе той компютъра и ми каза, че е възможно и въобще да не стане.... Оказа се, че наистина не става, и решението бе да изключи имобилайзера - крайна цена 250 лева, като ме остави с резервния ключ....
Остана само проблема със левия педал...
Приятел от Варна ме свърза с човек от някакъв сервиз, които се оказа голям Пич....
Дойде на място, взе колата и я закара в сервиза си, като ми беше казал, че ще ми вземе само 80 лв за смяната,
След проверка на цените ми каза че Закс е 410лв (комлекта) като ще ми направи отстъпка от 20% - 330лв + 80 лв за труд, както се бяхме разбрали.
С мъка установих, че същия съединител в Пловдив бих го взел за 180лв компекта, но цената за "закъсал на морето" все пак не бе лоша....
И така почивката ми излезе със 660лв по скъпа от предвиденото...
За заключване,
Поздрави,
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани