Къде да ида за добра настройка на BSM-Bardolini и 2ен ванус
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Къде да ида за добра настройка на BSM-Bardolini и 2ен ванус
Здравейте, колеги!
Препоръчайте добър газаджия, който разбира от двоен ванус и знае как да настрои добре BSM-Bardolini (за предпочитане в движение), че ми омръзна да ходя при калъфите, които ми я сложиха
Сменил съм каквото може да бърка нещата при газта, но имам странното усещане, че напоследък гори повечко газ, а тягата приижда с "ритник" и я няма на определени обороти - сигурен съм, че може да се настрои и по-добре 
Ако имате някой в София от когото сте много доволни, препоръчвайте... ако не ще ходя направо при производителя, да я настроят.
Препоръчайте добър газаджия, който разбира от двоен ванус и знае как да настрои добре BSM-Bardolini (за предпочитане в движение), че ми омръзна да ходя при калъфите, които ми я сложиха


Ако имате някой в София от когото сте много доволни, препоръчвайте... ако не ще ходя направо при производителя, да я настроят.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Къде да ида за добра настройка на BSM-Bardolini и 2ен ва
На бензин ако е същата значи двойния ванос трябва да се прегледа и клапана на картерните газове..ако силата идва след 2700 оборота има доста писано по темата.
Иначе кво по специално се настройва на двойния ванос нензам??? аз на м54б30ката си го настройвам и нищо различно не виждам.
Иначе кво по специално се настройва на двойния ванос нензам??? аз на м54б30ката си го настройвам и нищо различно не виждам.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Re: Къде да ида за добра настройка на BSM-Bardolini и 2ен ва
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:На бензин ако е същата значи двойния ванос трябва да се прегледа и клапана на картерните газове..ако силата идва след 2700 оборота има доста писано по темата.
Иначе кво по специално се настройва на двойния ванос нензам??? аз на м54б30ката си го настройвам и нищо различно не виждам.
При мене зимата имаше яко игра на обороти на газ главно, до степен, че въртяхме монтажа, за да се скъси още разстоянието. После съм сменил и клапана на картерните, но имам чувството, че разхода рипна от тогава, а вървежа остана същия/по-слаб. Това за силата след 2700 не знам дали е проблем или е по-скоро типично поведние на 20-ката... Последните диагностики преди 2-3000 показаха, че колата е изрядна уж. Ще ми се обаче да ида някъде, където да и се качи някой карал такава и да си даде мнението на бензин... и после да се метна на фина настройка с газта.
Колкото до двойния ванус - чувал съм, че е тегав за настройка, не е невъзможен, но е тегав.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Къде да ида за добра настройка на BSM-Bardolini и 2ен ва
За да работи колата добре на газ, трябва най-напред да работи добре на бензин, защото газовият компютър копира времената на бензиновите инжектори умножени с някакъв коефициент.
Пишеш, че колата е имала проблем с оборотите предимно на газ, което би трябвало да означава, че е имало проблем и с оборотите на бензин- ако е така трябва да се реши.
Това, че имаш двоен ВАНОС не е от значение, от значение е, че изобщо имаш ВАНОС, което означава, че при обороти над 2600 смукателните клапани се отварят по-рано и на това трябва да се отговори с увеличено количество на горивото. Затова кривата на времената в меню "Финни настройки" трябва да се подвигне в задната си част. В последната си версия на софтуера на BSM има плъзгачи, в менюто за финна настройка, които служат точно за тази цел.
Пишеш, че колата е имала проблем с оборотите предимно на газ, което би трябвало да означава, че е имало проблем и с оборотите на бензин- ако е така трябва да се реши.
Това, че имаш двоен ВАНОС не е от значение, от значение е, че изобщо имаш ВАНОС, което означава, че при обороти над 2600 смукателните клапани се отварят по-рано и на това трябва да се отговори с увеличено количество на горивото. Затова кривата на времената в меню "Финни настройки" трябва да се подвигне в задната си част. В последната си версия на софтуера на BSM има плъзгачи, в менюто за финна настройка, които служат точно за тази цел.
- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Re: Къде да ида за добра настройка на BSM-Bardolini и 2ен ва
zvetiko написа:За да работи колата добре на газ, трябва най-напред да работи добре на бензин, защото газовият компютър копира времената на бензиновите инжектори умножени с някакъв коефициент.
Пишеш, че колата е имала проблем с оборотите предимно на газ, което би трябвало да означава, че е имало проблем и с оборотите на бензин- ако е така трябва да се реши.
Това, че имаш двоен ВАНОС не е от значение, от значение е, че изобщо имаш ВАНОС, което означава, че при обороти над 2600 смукателните клапани се отварят по-рано и на това трябва да се отговори с увеличено количество на горивото. Затова кривата на времената в меню "Финни настройки" трябва да се подвигне в задната си част. В последната си версия на софтуера на BSM има плъзгачи, в менюто за финна настройка, които служат точно за тази цел.
Добре де, всичко това е хубаво, но дайте съвет къде да се ходи? На място ли се настройва или в движение?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Къде да ида за добра настройка на BSM-Bardolini и 2ен ва
Мога да видя състоянието на бензиновата част, имам и кабел за диагностика на газовият инжекцион. Ако не ти харесат новите настройки, може да се върнат сегашните. Настройките наистина най-добре се правят в движение, като трябва път където никой да не пречи да се подържа известно време определено натоварване на двигателя. Ако отидеш при производителя ще направят настройките на пътя към летището.
Настройките може да се направят и на място- софтуера на BSM го позволява и си има определена процедура за това. На моята кола съм ги направил на място, със съответните корекции на кривата на времената, за да премахна това, което ме е дразнело- леко се давеше при средни натоварвания и леко не вървеше при големи. 


6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани