Е39 520i изхвърля водата/антифриза през ден. Дайте съвет

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.05.2009
Местоположение: София
Кара: e39
Детайли за колата: M54 170hp

Е39 520i изхвърля водата/антифриза през ден. Дайте съвет

Мнение от kokobg2 » 02 Юли 2013, 16:40

Взех колата преди година и всичко и беше наред до преди 10-ина дена, когато изхвърли всичката вода и прегря. Напълвайки я забелязах, че обезвъздушителя на термостата е счупен и че по долния ръб на казанчето сълзи. Купих от Дарукар Конплект о-пръстени за казанчето и 2 нови обезвъздушителя, но това не помогна с нищо. При обезвъздушена система със затворени обезвъздушители и отворена капачка загрявам колата на 12h и давам газ - мехурета не излизат... Имал ли е някой подобен проблем? Дайте идеи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW

Re: Е39 520i изхвърля водата/антифриза през ден. Дайте съвет

Мнение от TheFreeRider » 02 Юли 2013, 21:34

Имал съм такъв проблем и се оказа спукан радиатор. Имат навика да се пропукват точно в долната част до казанчето и изглежда все едно тече от него, но не беше. И аз сменях казанче и уплътнения, но в крайна сметка смених и радиатор.


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Е39 520i изхвърля водата/антифриза през ден. Дайте съвет

Мнение от ivoo » 02 Юли 2013, 22:14

kokobg2 написа:При обезвъздушена система със затворени обезвъздушители и отворена капачка загрявам колата на 12h и давам газ .

Първо виж как се обезвъздушава тоя матор , и после си прави експерименти . http://www.youtube.com/watch?v=Q6BeQozdOYc . Винаги съм се чудел защо някой сами си създават проблеми :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.05.2009
Местоположение: София
Кара: e39
Детайли за колата: M54 170hp

Re: Е39 520i изхвърля водата/антифриза през ден. Дайте съвет

Мнение от kokobg2 » 03 Юли 2013, 9:29

ivoo написа:
kokobg2 написа:При обезвъздушена система със затворени обезвъздушители и отворена капачка загрявам колата на 12h и давам газ .

Първо виж как се обезвъздушава тоя матор , и после си прави експерименти . http://www.youtube.com/watch?v=Q6BeQozdOYc . Винаги съм се чудел защо някой сами си създават проблеми :lol:



Единственото, което не направих е да сложа климатика на максимум. Мислиш ли, че това ще ми реши проблема?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Е39 520i изхвърля водата/антифриза през ден. Дайте съвет

Мнение от Ivo_Borisov » 03 Юли 2013, 10:35

Според теб защо са го написали, дали има смисъл ;)
п.п. Със сигурност бъркаш в обезвъздушаването като гледам как го правиш. Закарай я при някой който знае как се обезвъздушава бмв и поне ще знаеш че там нямаш проблем!
Изображение


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Е39 520i изхвърля водата/антифриза през ден. Дайте съвет

Мнение от dbanchev » 03 Юли 2013, 16:39

Аз гоня въздуха по следния начин: на отвити пробки за обезвъздушаване наливам вода и мачкам маркучите докато спре да излиза въздух през пробките и гърловината на радиатора. След това паля със затворени пробки и капачка, парното на 32, вентилатора по средата като чукне 12часа отвивам двете пробки да изпръска хобаво течност, затягам ги и карам. През цялата процедура предницата е качена на тротоара да е на високо радиатора- от личен опит си се убедих, че по тоя начин още с мачкането на маркучите излиза повечето въздух. При отвиването на пробките после излиза съвсем малко въздух. На другата сутрин доливам 100тина грама и това е. Тва е схемата, сичко друго е мъка.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.05.2009
Местоположение: София
Кара: e39
Детайли за колата: M54 170hp

Re: Е39 520i изхвърля водата/антифриза през ден. Дайте съвет

Мнение от kokobg2 » 06 Юли 2013, 15:00

Благодаря колеги. След като смених спукания радиатор (така се оказа) проблема се реши.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook