M52B20
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Denischo
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 28.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 520i e39
- Мечтае да кара: Alpina B12 5.7 Coupe
- Детайли за колата: M52B20
M52B20
Колеги, постоянно ми свети лампата на ASC четох някъде във форума, че е възможно да е жило и трябва да се обере луфта като се сменя та погледнах моето жило е като ново, но е някак си хлабаво може ли някой да ми каже как се обира този луфт без да разглабям половината двигател и ако може да дадете 1 снимка да видя как трябва да изглежда при работещо ASC ?

- Denischo
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 28.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 520i e39
- Мечтае да кара: Alpina B12 5.7 Coupe
- Детайли за колата: M52B20
Re: M52B20
Колега редовно си ходя по сбирки из София където като се изпразни си правим кефа.. задницата се върта като дупето на дърта жрица на любовта.. и то постоянно си свети лампата ( дори да натисна копчето продължава да свети ). Самото жило ми се струва, че седи хлабаво, обаче не знам как да го стегна

Re: M52B20
Да изровя темата от прахта, имам 1:1 с този проблем. ABS работи, километража и темпомата също. ASC свети постоянно и си е изключено ( върти се като и дам газ ) . Ходих на диагностика изкара проблем с датчик на дросела. Свалих този който сякаш ми посочи майстора и в магазин за авточасти - по номера излезе TPS и ми казаха че не е от него. До него има още един датчик хванат малко след дросела, той ли е? Мотора е M52B20 Е39 1998г.
Re: M52B20
Явно проблема е рядко срещан, обърнах форума но навсякъде се дискутира вариант при който свети ASC + ABS или ASC + ABS + ръчната. В повечето случаи не работи ABS, или ABS и километража.... при мен всичко си работи освен ASC-то ;(
- Denischo
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 28.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 520i e39
- Мечтае да кара: Alpina B12 5.7 Coupe
- Детайли за колата: M52B20
Re: M52B20
Колеги, при мен проблема се оказа зацепило моторче за АСЦ. Извинявам се че пиша след толкова дълго време но проблема беше открит преди 2 седмици след обикаляне на безброй сервизи, където повече работеха на принципа проба-грешка и после гледаха тъпо и нищо. Благодарности на Васко от DSC Performance за това, че ме насочи към наистина разбиращ човек!
Sent from my Tuhla 4 using Tapatalk
Sent from my Tuhla 4 using Tapatalk

- Denischo
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 28.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 520i e39
- Мечтае да кара: Alpina B12 5.7 Coupe
- Детайли за колата: M52B20
Re: M52B20
Да същото при мен го ремонтираха за никакви пари той попринцип и не струва кой знае какво, но беше събота и трябваше да пътувам. Цялата процедура отне не повече от 10 минути.
Sent from my Tuhla 4 using Tapatalk
Sent from my Tuhla 4 using Tapatalk

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани