530D Проблем с автомата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- superkey
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530d
530D Проблем с автомата
Здравейте колеги,
Появява ми се грешка "trans failsafe prog" и кутията влиза в авариен режим.Кутията е GM. Това ми го прави само и единственно когато карам извън градско, и то когато дам повечко газ за да изпреваря, или карам по нанагорнище.В градски условия не ми го е правила досега, но извън града почти винаги. Ако спра и изгася колата, грешката изчезва и кутията си заработва нормално.
Моля помогнете
Появява ми се грешка "trans failsafe prog" и кутията влиза в авариен режим.Кутията е GM. Това ми го прави само и единственно когато карам извън градско, и то когато дам повечко газ за да изпреваря, или карам по нанагорнище.В градски условия не ми го е правила досега, но извън града почти винаги. Ако спра и изгася колата, грешката изчезва и кутията си заработва нормално.
Моля помогнете
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 530D Проблем с автомата
superkey написа:Здравейте колеги,
Появява ми се грешка "trans failsafe prog" и кутията влиза в авариен режим.Кутията е GM. Това ми го прави само и единственно когато карам извън градско, и то когато дам повечко газ за да изпреваря, или карам по нанагорнище.В градски условия не ми го е правила досега, но извън града почти винаги. Ако спра и изгася колата, грешката изчезва и кутията си заработва нормално.
Моля помогнете
1-во смяна масло и филтри + тогава ще се види колко стружки има по магнитите.
2-ро ако след това продължи си приготви 3000лв

- superkey
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530d
Re: 530D Проблем с автомата
Смених масло и филтър,стужки нямаше, но проблема продължи.Като четох по други форуми, споменават нещо за слаб акумулатор. Моят не е мн наред с оглед на това, че зимата ако не я карам няколко дни и после трябва да им подавам ток, че да запали. Ама не ми се вярва от слаб акумулатор кутията да влиза в авариен режим
Последна промяна superkey на 29 Юни 2013, 22:13, променена общо 1 път
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: 530D Проблем с автомата
Пробвай със читав акумулатор ако няма промяна може да имаш износени пакети..Ремонта не е 3000лв 

Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- superkey
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530d
Re: 530D Проблем с автомата
Утре ще пробвам с нов акумулатор, но забравих да споделя, че непосредствено преди да ми изпише грешката, се чува едно бучене от кутията. То е ясно че ще се ходи по майстори, препоръчайте някой добър специалист от плевен.
- Stefko87
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 28.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D M-Sport
Re: 530D Проблем с автомата
При мен един път го направи същото.
При по голям пробег примерно над 300 км извънградско като загрее хубаво маслото на кутията и при подаване на газ за да изпреваря примерно и се получава леко тресене и влезна в аварийния режим.
При следващото по-дълго пътуване се опита пак да притресе по същия начин, но я усетих върнах газта и не влезна в авариен режим.
Аз мисля да я закарам в ГЕМИНИ да я закачът на тестер да се види от какво е но незнам дали трябва да е след патуване за да е загряла хубаво да почне да ги прави тези магарий.
Нека ако някой е имал подобен проблем да сподели.
При по голям пробег примерно над 300 км извънградско като загрее хубаво маслото на кутията и при подаване на газ за да изпреваря примерно и се получава леко тресене и влезна в аварийния режим.
При следващото по-дълго пътуване се опита пак да притресе по същия начин, но я усетих върнах газта и не влезна в авариен режим.
Аз мисля да я закарам в ГЕМИНИ да я закачът на тестер да се види от какво е но незнам дали трябва да е след патуване за да е загряла хубаво да почне да ги прави тези магарий.
Нека ако някой е имал подобен проблем да сподели.
- rosko3001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 15.05.2013
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
- Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд
Re: 530D Проблем с автомата
Стига бе 3000лв.
тия кутии ги правят вече навсякъде, а и втора ръка също се намират изгодно! Не го плашете така човека 




- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 530D Проблем с автомата
rosko3001 написа:Стига бе 3000лв.![]()
![]()
тия кутии ги правят вече навсякъде, а и втора ръка също се намират изгодно! Не го плашете така човека
Абе нека е подготвен

Ако отиде при "Коко" в София някъде толкова ще му излезне цялата процедура , все пак за сваляне и качване взима 700лв

- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: 530D Проблем с автомата
Колега тези цени са космически нека говорим реални неща.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 530D Проблем с автомата
Stefko87 написа:При мен един път го направи същото.
При по голям пробег примерно над 300 км извънградско като загрее хубаво маслото на кутията и при подаване на газ за да изпреваря примерно и се получава леко тресене и влезна в аварийния режим.
При следващото по-дълго пътуване се опита пак да притресе по същия начин, но я усетих върнах газта и не влезна в авариен режим.
Аз мисля да я закарам в ГЕМИНИ да я закачът на тестер да се види от какво е но незнам дали трябва да е след патуване за да е загряла хубаво да почне да ги прави тези магарий.
Нека ако някой е имал подобен проблем да сподели.
В Gemini не си карай колата! Това е най-скъпия сервиз за автоматици и правят страшни глупости там. На мен ми взеха 200лв за смяна на масло в далечната 2007г. Сипаха ми Dextron3, а в кутията имаше Dextron2. Омешаха се и се пресече. Принципно маслото Dex2 e 10-12лв. литъра. Филтъра е 40лв. Останалото до 200 ми го взеха за труд (който е 10 мин.) Та прави си сметките преди да си караш колата там.
А щом имаш бучене или нещо друго е възможно да има износени феродови дискове (фрикциони) Според броя им варира и цената на ремонта. Обикновено за труд взимат към 300-400лв и трябва да приготвиш 120-140лв за масло, защото се източва всичкото + още пари за частите които трябва да се подменят.
На мен ми излезе към 1200лв всичко ремонта на ZF 5hp18
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: 530D Проблем с автомата
Zubcho написа:Stefko87 написа:При мен един път го направи същото.
При по голям пробег примерно над 300 км извънградско като загрее хубаво маслото на кутията и при подаване на газ за да изпреваря примерно и се получава леко тресене и влезна в аварийния режим.
При следващото по-дълго пътуване се опита пак да притресе по същия начин, но я усетих върнах газта и не влезна в авариен режим.
Аз мисля да я закарам в ГЕМИНИ да я закачът на тестер да се види от какво е но незнам дали трябва да е след патуване за да е загряла хубаво да почне да ги прави тези магарий.
Нека ако някой е имал подобен проблем да сподели.
В Gemini не си карай колата! Това е най-скъпия сервиз за автоматици и правят страшни глупости там. На мен ми взеха 200лв за смяна на масло в далечната 2007г. Сипаха ми Dextron3, а в кутията имаше Dextron2. Омешаха се и се пресече. Принципно маслото Dex2 e 10-12лв. литъра. Филтъра е 40лв. Останалото до 200 ми го взеха за труд (който е 10 мин.) Та прави си сметките преди да си караш колата там.
А щом имаш бучене или нещо друго е възможно да има износени феродови дискове (фрикциони) Според броя им варира и цената на ремонта. Обикновено за труд взимат към 300-400лв и трябва да приготвиш 120-140лв за масло, защото се източва всичкото + още пари за частите които трябва да се подменят.
На мен ми излезе към 1200лв всичко ремонта на ZF 5hp18
Да но основен ремонт !!!
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 530D Проблем с автомата
BABHOMED написа:Zubcho написа:Stefko87 написа:При мен един път го направи същото.
При по голям пробег примерно над 300 км извънградско като загрее хубаво маслото на кутията и при подаване на газ за да изпреваря примерно и се получава леко тресене и влезна в аварийния режим.
При следващото по-дълго пътуване се опита пак да притресе по същия начин, но я усетих върнах газта и не влезна в авариен режим.
Аз мисля да я закарам в ГЕМИНИ да я закачът на тестер да се види от какво е но незнам дали трябва да е след патуване за да е загряла хубаво да почне да ги прави тези магарий.
Нека ако някой е имал подобен проблем да сподели.
В Gemini не си карай колата! Това е най-скъпия сервиз за автоматици и правят страшни глупости там. На мен ми взеха 200лв за смяна на масло в далечната 2007г. Сипаха ми Dextron3, а в кутията имаше Dextron2. Омешаха се и се пресече. Принципно маслото Dex2 e 10-12лв. литъра. Филтъра е 40лв. Останалото до 200 ми го взеха за труд (който е 10 мин.) Та прави си сметките преди да си караш колата там.
А щом имаш бучене или нещо друго е възможно да има износени феродови дискове (фрикциони) Според броя им варира и цената на ремонта. Обикновено за труд взимат към 300-400лв и трябва да приготвиш 120-140лв за масло, защото се източва всичкото + още пари за частите които трябва да се подменят.
На мен ми излезе към 1200лв всичко ремонта на ZF 5hp18
Да но основен ремонт !!!
А има ли смисъл да правиш нещо по-малко след като си я отворил вече и ще дадеш 300лв за труд и 120-140лв за масло + още 50-100лв за качване и сваляне? По-добре е да се направи всичко износено от колкото само да я закърпиш. Поне аз така мисля де.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: 530D Проблем с автомата
Естествено,че няма смисъл да си правиш филм.Мисълта ми е,че дори при цялостен основен ремонт цената няма нищо общо със тази която колега по-горе спомена 3000лв 

Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани