Помощ 520i-1998-150hp не върви-решен
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Помощ 520i-1998-150hp не върви-решен
Здравейте колеги , от извесно време колата неоткъсва да върви. В нагорнище много трудно ускорява , при тръгване много често я изгасям при ниските обороти, от извесно време гасне сама но рядко и най-силно впечетление ми прави, че на празен ход като чукна газта се чува едно всукване от към колекторите и в първия момент забива преди да се изфорсира и общо взето няма мощност.
На диагностика след 10 паления и гасения показа ландасонди 2 бр. изчистихме я и след нови 10 паления показва същата грешка, като имайте предвид че и двете сонди са премерени и работят.
Възможно ли е да смуче въздух от някъде и ако да от къде най вероятно. Взех спрей "страт" и попръсках малко около дебитомера и колекторите но нищо не се променя.
Моля за съвети и мнения тъй като много "майстори" много глупости.
Благодаря предварително на всички отзовали се.
Забравих да спомена кола е с газов инжекцион. На газ колата работи по равномерно и ускорява повече от колкото на бензин , но отново не достатъчно.
На диагностика след 10 паления и гасения показа ландасонди 2 бр. изчистихме я и след нови 10 паления показва същата грешка, като имайте предвид че и двете сонди са премерени и работят.
Възможно ли е да смуче въздух от някъде и ако да от къде най вероятно. Взех спрей "страт" и попръсках малко около дебитомера и колекторите но нищо не се променя.
Моля за съвети и мнения тъй като много "майстори" много глупости.
Благодаря предварително на всички отзовали се.

Забравих да спомена кола е с газов инжекцион. На газ колата работи по равномерно и ускорява повече от колкото на бензин , но отново не достатъчно.
Последна промяна bohcho на 22 Юни 2013, 18:08, променена общо 1 път
Re: Помощ 520i-1998-150hp не върви
Сондите ти дават грешки заради газовата, но не е проблем. А за другия проблем имах нещо подобно като симптоми и се оказа бензинова помпа. Мудна е, пали трудно, губи обороти просто помпата беше заминала и не работи равномерно и следователно не прави и налягане. Нека и другите изкажат мнение. 

- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Помощ 520i-1998-150hp не върви
Странното е , че проблема го има и на газ.... Но като че ли работата на двигателя е малко по равномерна от колкото на бензин. Въпреки това отново като чукна газта се чува всмукване и забиване. Като задържа педала на газта забива до 1000 оборота и след това си се форсира нормално , а ако подавам газ и държа колата над хиляда оборота си се реже нормално.
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Помощ 520i-1998-150hp не върви
датчик колянов вал
какъв е мотора м52 или м50?

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Помощ 520i-1998-150hp не върви
bohcho написа:Здравейте колеги , от извесно време колата неоткъсва да върви. В нагорнище много трудно ускорява , при тръгване много често я изгасям при ниските обороти, от извесно време гасне сама но рядко и най-силно впечетление ми прави, че на празен ход като чукна газта се чува едно всукване от към колекторите и в първия момент забива преди да се изфорсира и общо взето няма мощност.
На диагностика след 10 паления и гасения показа ландасонди 2 бр. изчистихме я и след нови 10 паления показва същата грешка, като имайте предвид че и двете сонди са премерени и работят.
Възможно ли е да смуче въздух от някъде и ако да от къде най вероятно. Взех спрей "страт" и попръсках малко около дебитомера и колекторите но нищо не се променя.
Моля за съвети и мнения тъй като много "майстори" много глупости.
Благодаря предварително на всички отзовали се.
Забравих да спомена кола е с газов инжекцион. На газ колата работи по равномерно и ускорява повече от колкото на бензин , но отново не достатъчно.
Забиването, което описваш обикновено се получава, когато колата смуче въздух. Освен това, което си проверил, виж маркучите на стъпковото моторче, маркуча към сервото. Газта няма нищо общо с грешката на сондите. Какво и как сте мерили на сондите за да считаш, че са в изправност.

- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Помощ 520i-1998-150hp не върви
Мисля , че ако е датчик ще покаже на диагностиката. Сондите ги мери човек който разбира гледа криви на захранване или там каквото е и твърди , че проблема не е в тях освен това едната е чисто нов на 2 седмици и двете сонди имат еднаква сойност.
Все си мисля че смуче въздух....
Все си мисля че смуче въздух....
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Помощ 520i-1998-150hp не върви
zvetiko написа:bohcho написа:Здравейте колеги , от извесно време колата неоткъсва да върви. В нагорнище много трудно ускорява , при тръгване много често я изгасям при ниските обороти, от извесно време гасне сама но рядко и най-силно впечетление ми прави, че на празен ход като чукна газта се чува едно всукване от към колекторите и в първия момент забива преди да се изфорсира и общо взето няма мощност.
На диагностика след 10 паления и гасения показа ландасонди 2 бр. изчистихме я и след нови 10 паления показва същата грешка, като имайте предвид че и двете сонди са премерени и работят.
Възможно ли е да смуче въздух от някъде и ако да от къде най вероятно. Взех спрей "страт" и попръсках малко около дебитомера и колекторите но нищо не се променя.
Моля за съвети и мнения тъй като много "майстори" много глупости.
Благодаря предварително на всички отзовали се.
Забравих да спомена кола е с газов инжекцион. На газ колата работи по равномерно и ускорява повече от колкото на бензин , но отново не достатъчно.
Забиването, което описваш обикновено се получава, когато колата смуче въздух. Освен това, което си проверил, виж маркучите на стъпковото моторче, маркуча към сервото. Газта няма нищо общо с грешката на сондите. Какво и как сте мерили на сондите за да считаш, че са в изправност.
Колега къде да търся тия маркучи от ляво , от дясно на мотора или отзад ? Странното е че се чува всмукване точно от колекторите. Там има ли гарнитура която да е избила или маркучи? Мотора е М52.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Помощ 520i-1998-150hp не върви
Стъпковото моторче е под средата на смукателният колектор. Ако не си го правил ще се затрудниш- бърка се от под колектора, до конзолата на масленият филтър, докато го достигнеш. Има два маркуча- единият отива към колектора, другият към гофрираният маркуч.
Сондите се проверяват като се провери какво напрежение генерират. Трябва да не е еднакво, а променливо. Ако е мерил с мултицет подгряването им е свършил работата на половина.
Сондите се проверяват като се провери какво напрежение генерират. Трябва да не е еднакво, а променливо. Ако е мерил с мултицет подгряването им е свършил работата на половина.
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Помощ 520i-1998-150hp не върви
Точно както го описваш ги замери.
- de.auto
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 17.04.2012
- Местоположение: СОФИЯ,КВ. ВИТОША, УЛ. ПРОФ. ХРИСТО ВАКАРЕЛСКИ 3
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Re: Помощ 520i-1998-150hp не върви
Здравей колега,
Подобни на твоите симптоми ми се появиха преди 1 седмица и се оказа маркуча от сервото към двигателя (дърпаше въздух), колата работеше по същия начин по който описваш.
Заради газта, почти всички BMW-та запушват дюзи, затова е добре от време на време да караш на бензин, също така ти препоръчвам да сипеш в бензина CASTROL TBE (добавка за бензин) и да я караш на по дълги разстояния само на бензин -няколко пъти в месеца. Ако в момента нямаш проблеми с дюзите, то по-натам със сигурност ще се запушат, затова вземи мерки по от рано.
Датчиците на колянов и разпределител вал се хващат веднага с диагностика, затова ги изключвам като възможен вариант.
Бих ти препоръчал да провериш състоянието по запалителната система - бобини, щекери (лули) и запалителни свещи.
Както спомена един колега е добре да провериш и по горивната система - помпата и е добре да смениш горивния филтър, ако не си го сменял скоро, щом ти го прави проблема и на газ - сигурно не е там проблема
Според мен е добре да смениш майстора и да провериш при друг, дали наистина сондите са в изправност
Подобни на твоите симптоми ми се появиха преди 1 седмица и се оказа маркуча от сервото към двигателя (дърпаше въздух), колата работеше по същия начин по който описваш.
Заради газта, почти всички BMW-та запушват дюзи, затова е добре от време на време да караш на бензин, също така ти препоръчвам да сипеш в бензина CASTROL TBE (добавка за бензин) и да я караш на по дълги разстояния само на бензин -няколко пъти в месеца. Ако в момента нямаш проблеми с дюзите, то по-натам със сигурност ще се запушат, затова вземи мерки по от рано.
Датчиците на колянов и разпределител вал се хващат веднага с диагностика, затова ги изключвам като възможен вариант.
Бих ти препоръчал да провериш състоянието по запалителната система - бобини, щекери (лули) и запалителни свещи.
Както спомена един колега е добре да провериш и по горивната система - помпата и е добре да смениш горивния филтър, ако не си го сменял скоро, щом ти го прави проблема и на газ - сигурно не е там проблема
Според мен е добре да смениш майстора и да провериш при друг, дали наистина сондите са в изправност



ОРИГИНАЛНИ АВТОЧАСТИ И КОНСУМАТИВИ внос от Германия
Може да намерите всичко за вашите автомобили при нас
ОБЯВА--> АВТОЧАСТИ НА ТОП ЦЕНИ!
- hrpopov217
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 576
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
Re: Помощ 520i-1998-150hp не върви
angelBMW написа:датчик колянов валкакъв е мотора м52 или м50?
Изключено! Ако е датчика на коляновия вал, голям зор ще видиш докато я запалиш когато е топла и почват едни гърмежи през ауспуха сякаш си на война

- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Помощ 520i-1998-150hp не върви
Сега се сещам като я вкарам в оборот и върна газта в движение в аспуха препуква.
Re: Помощ 520i-1998-150hp не върви
Иди отрежи катализаторите,за да се оправи колата 
ПП катализатора де,че тука беше само един.

ПП катализатора де,че тука беше само един.
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Помощ 520i-1998-150hp не върви
kalingk написа:Иди отрежи катализаторите,за да се оправи колата
ПП катализатора де,че тука беше само един.
Катализатора е премахнат преди година.
Re: Помощ 520i-1998-150hp не върви
bohcho написа:Мисля , че ако е датчик ще покаже на диагностиката. ..
Не мисли ,а чети http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4c96081269
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]