Въпрос за два индикатора на таблото за 530д

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Въпрос за два индикатора на таблото за 530д

Мнение от todorakis82 » 31 Май 2013, 23:49

Здравейте колеги! :wave:
Става въпрос за двата индикатора, които са между километража и обортомера там където е АСЦ-то, отляво има предница на кола, и зад нея се подава още една нещо такова го виждам не е светил до сега незнам за, какво е а другия, отдясно е една стрелка сочеща нагоре под нея има едно кръгче не съм сигурен но мисля, че е за нивомата и тя не съм е виждал да свети. Защото колкото четах в форума за нивомата е кола с стрелка а аз, такъв индикатор нямам но имам нивомат и тук ще попитам винаги ли трябва да се вдига задницата, защато при мен се вдига понякога усещам я като запаля колата вратата ми е отворена кракът ми е на земята и усещам, как се вдига задницата.Четох също, че като се отключва колата преди да се запали се включва компресора и се вдига но аз моя не го чувам, и не се вдига задницата само, като съм запалил и не всеки път се вдига. Също не пада нивото на задницата, поне не съм е забелязъл сега като се вдига някой път може да е паднала малко незнам, три пръста ми влизат от гумата до калника.С този нивомат нормално ли е и пре вас ли е така.
Друг въпрос, които не е свързан с темата: :bowdown:
На екрана с (голямата навигация съм) ми пише на италянски, има една опция с едни таймери пише "vent.autonoma" което мисля, че е автоматична вентилация в превод, това печка ли е или само настраивам този таймер, и ми духа възтух в купето, защото като го настроя ми духа в купето но не чувам никаква печка, и незнам имам ли въобще.Ако нямам защо ми е тази автоматична вентилация незнам.
Поздрави и предварително ви благодаря!
Последна промяна todorakis82 на 04 Юли 2013, 15:41, променена общо 4 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 670
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 2008 X5 30d
Мечтае да кара: M-power

Re: Въпрос за два индекатора на таблото.

Мнение от doncheff » 01 Юни 2013, 9:54

ИндИкТорите са за активен круйз контрол отляво (нямаш такъв) и за нивомат отдясно (май свети като има някакъв проблем.

Вентилацията е да ти обдухва купето преди да се качиш лятото, за да не е горещо. Вентилацията и печката са различни работи. Ако имаш печка, трябва да имаш табелка Webasto на левия калник под капака.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: Въпрос за два индекатора на таблото.

Мнение от Conqueror » 01 Юни 2013, 10:11

колега това дигане както го описваш ми говори че имаш издишала сфера чак да ти вдига кракът от земята ....
Напълно номрално е да се вклучва комперсора от време на време ако си спрял на наклон и примерно лявата част на автомобила е на по ниското като се качиш + 60 -120 кг или като качиш още някой.. иначе и на мен ми е чудно кога спадат сферите последно време я товаря повечко +200-300кг и като сваля багажа си стои на ниво не се чува издишане нещо да спада от напопването необходимо на подържа дадените килограми
Последна промяна Conqueror на 02 Юни 2013, 13:03, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Въпрос за два индекатора на таблото.

Мнение от todorakis82 » 01 Юни 2013, 13:23

Conqueror написа:колега това дигане както го описваш ми говори че имаш издишала сфера чак да ти вдига кракът от земята ....
Напълно номрално е да се вклучва комперсора от време на време ако си спрял на наклон и примерно лявата част на автомобила е на по ниското като се качиш + 60 -120 кг или като качиш още някой.. иначе и на мен ми е чудно кога спадат сферите последно време я товаря повечко +200-300кг и като сваля багажа си стои на ниво не се чува изишане нещо да спада от напопването необходимо на подържа дадените килограми

Колега не ми вдига кракът от земята :lol: а точно, като съм спрял на малък наклон се вдига леко задницата, като запаля колата усещам вдигането, като кракът ми е на земята и прага се опира в него и усещам как примерно ми се повдига кръчола на панталона леко.Ака имам заминала сфера нали щеше да е на една страна колата така си мисля. При теб колега колко е вдигната задницата.
И защо го нямям този "круйз контрол" има го, като индикатор но колегата по горе пише, че го нямам той за какво е.
Мислех, че тази вентилация е за зимата по-лесно да пали но уви има толкова екстри, като парктроник отпред и отзад, кожен салон голяма навигация и др. а да няма печка :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 670
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 2008 X5 30d
Мечтае да кара: M-power

Re: Въпрос за два индекатора на таблото.

Мнение от doncheff » 01 Юни 2013, 15:59

todorakis82 написа:
Conqueror написа:колега това дигане както го описваш ми говори че имаш издишала сфера чак да ти вдига кракът от земята ....
Напълно номрално е да се вклучва комперсора от време на време ако си спрял на наклон и примерно лявата част на автомобила е на по ниското като се качиш + 60 -120 кг или като качиш още някой.. иначе и на мен ми е чудно кога спадат сферите последно време я товаря повечко +200-300кг и като сваля багажа си стои на ниво не се чува изишане нещо да спада от напопването необходимо на подържа дадените килограми

Колега не ми вдига кракът от земята :lol: а точно, като съм спрял на малък наклон се вдига леко задницата, като запаля колата усещам вдигането, като кракът ми е на земята и прага се опира в него и усещам как примерно ми се повдига кръчола на панталона леко.Ака имам заминала сфера нали щеше да е на една страна колата така си мисля. При теб колега колко е вдигната задницата.
И защо го нямям този "круйз контрол" има го, като индикатор но колегата по горе пише, че го нямам той за какво е.
Мислех, че тази вентилация е за зимата по-лесно да пали но уви има толкова екстри, като парктроник отпред и отзад, кожен салон голяма навигация и др. а да няма печка :dunno:

Може да имаш печка, но да не е отключено менюто. Ако не е отключена, ще се пска сама, самоооооо ако е под 5 градуса по Целзий. Ако намериш някой да ти я отключ, ще можеш да си настройваш кога да се включва.

Иначе активния круйз контрол го имат е38-ците. Ти го имаш като картинка на таблото, но зад него нямаш лампичка изобщо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Въпрос за два индекатора на таблото.

Мнение от todorakis82 » 01 Юни 2013, 18:39

doncheff написа:
todorakis82 написа:
Conqueror написа:колега това дигане както го описваш ми говори че имаш издишала сфера чак да ти вдига кракът от земята ....
Напълно номрално е да се вклучва комперсора от време на време ако си спрял на наклон и примерно лявата част на автомобила е на по ниското като се качиш + 60 -120 кг или като качиш още някой.. иначе и на мен ми е чудно кога спадат сферите последно време я товаря повечко +200-300кг и като сваля багажа си стои на ниво не се чува изишане нещо да спада от напопването необходимо на подържа дадените килограми

Колега не ми вдига кракът от земята :lol: а точно, като съм спрял на малък наклон се вдига леко задницата, като запаля колата усещам вдигането, като кракът ми е на земята и прага се опира в него и усещам как примерно ми се повдига кръчола на панталона леко.Ака имам заминала сфера нали щеше да е на една страна колата така си мисля. При теб колега колко е вдигната задницата.
И защо го нямям този "круйз контрол" има го, като индикатор но колегата по горе пише, че го нямам той за какво е.
Мислех, че тази вентилация е за зимата по-лесно да пали но уви има толкова екстри, като парктроник отпред и отзад, кожен салон голяма навигация и др. а да няма печка :dunno:

Може да имаш печка, но да не е отключено менюто. Ако не е отключена, ще се пска сама, самоооооо ако е под 5 градуса по Целзий. Ако намериш някой да ти я отключ, ще можеш да си настройваш кога да се включва.

Иначе активния круйз контрол го имат е38-ците. Ти го имаш като картинка на таблото, но зад него нямаш лампичка изобщо.

Видях, че имам на калника лепинка на която рише "Webasto" значи трябва да има печка тук в южна Италия не пада под 5 градоса но, като се прибера ще се разбере.
Колега този "круйз контрол" по принцип, каква функция изпълнява.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Въпрос за два индекатора на таблото.

Мнение от Ivo_Borisov » 01 Юни 2013, 18:57

Тази индикация е за активен круиз контрол и я има в Е38, при нас го няма. Но поне лампата я имаме :lol:
п.п. Всички Е39 - 520D,525D и 530D имат печка. Но не на всички е "отключена" да работи с таймерите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Въпрос за два индекатора на таблото.

Мнение от todorakis82 » 02 Юни 2013, 19:59

Ivo_Borisov написа:Тази индикация е за активен круиз контрол и я има в Е38, при нас го няма. Но поне лампата я имаме :lol:
п.п. Всички Е39 - 520D,525D и 530D имат печка. Но не на всички е "отключена" да работи с таймерите.

Колко струва "отключването" на печката и да работи с таймерите, и с кои таймери работи с тези на автоматичната вентилация ли?
Какво е "круйз кантрол" :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Въпрос за два индекатора на таблото.

Мнение от gentata » 02 Юни 2013, 20:44

Ето го клипчето за ACC-то при Е38 в Е39 такова нещо никога не е и планувано да се вгражда. Печката се управлява от AUX Heat таймер. А другата лампа в дясно от DSC-то и аз я имам но никъде не мога да намеря за какво е и при кои модели е активна но със сигурност не е за нивомата. Ако я няма количката със вертикалните стрелкички, която по принцип е на мястото на тази лампа (точка със стрелка нагоре) при наличието на проблем с нивомата се изписва на борда.
:driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Въпрос за два индекатора на таблото.

Мнение от todorakis82 » 03 Юни 2013, 11:44

gentata написа:Ето го клипчето за ACC-то при Е38 в Е39 такова нещо никога не е и планувано да се вгражда. Печката се управлява от AUX Heat таймер. А другата лампа в дясно от DSC-то и аз я имам но никъде не мога да намеря за какво е и при кои модели е активна но със сигурност не е за нивомата. Ако я няма количката със вертикалните стрелкички, която по принцип е на мястото на тази лампа (точка със стрелка нагоре) при наличието на проблем с нивомата се изписва на борда.
:driving:

Колега на екрана нямам "AUX Heat" таймер, защото ми пише на италянски "vent. Autonoma" дали е същото. Дали някой ще знае за, какво е тази лампа ако не е за нивомата. Аз, съм с големия бордови компютър да разбирам примерно, че ако имам проблем с нивомата ще ми изпише на него.
Въпрос, не свързан с темата задния ляв габарит свети, когато си поиска и, като го ударя леко се оправя а някой път свети по-слабо от другия той незнам LED ли се води немога да отвия една черна пластмаса има незнам дори отвива ли се невиждам също дали има крушка да я сменя примерно. Тук в Италия бях на сервиз по друг въпрос казах им, да проверят и габарита казаха всичко е наред, като взех колата беше светло и като се стъмни гледам пак същата работа. Някой път като слизам от колата леко ме хваща ток незнам дали е свързано с това данеби също да губи маса и как се оправя тава губене на маса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1580
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Въпрос за два индекатора на таблото.

Мнение от PeReZ » 03 Юни 2013, 12:13

Има два различни таймера:
1. Vent - вентилация - пуска парното в нагласения час. Реално не е нещо особено и не може да се сравнява с печката. Предполагам, че VENT AUTONOM е именно тази независима вентилация на италиански.
2. Heat - печка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 670
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 2008 X5 30d
Мечтае да кара: M-power

Re: Въпрос за два индекатора на таблото.

Мнение от doncheff » 03 Юни 2013, 21:30

Като ти отключат печката, ще имаш вече 4 опции:
Таймер за вентилация
Таймер за печка
Директно включване на вентилация
Директно включване на печка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Въпрос за два индекатора на таблото.

Мнение от todorakis82 » 03 Юни 2013, 23:49

doncheff написа:Като ти отключат печката, ще имаш вече 4 опции:
Таймер за вентилация
Таймер за печка
Директно включване на вентилация
Директно включване на печка

Разбрах колега Благодаря ти :yes:
Имаш ли представа, колко пари струва това отключване не, че ми е тъпнал тъпана точно сега за печката ама да знам. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 670
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 2008 X5 30d
Мечтае да кара: M-power

Re: Въпрос за два индекатора на таблото.

Мнение от doncheff » 04 Юни 2013, 9:49

Зависи от човека. На мен mad_presley ми я отключи за 20 лв. с още куп други неща.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Въпрос за два индекатора на таблото.

Мнение от todorakis82 » 28 Юни 2013, 22:48

Колеги някой знае ли за какво е индикатора с стрелката на горе а под нея има кръгче, по горе колегата каза, че не е за нивомата и примерно при проблем с нивомата няма да светне, а ще ми изпише аз, съм с големия бордови комп. трябва да изпише ако има проблем нали.
Към колегите с комби, колко ви е вдигната задницата примерно от гумата до калника при мен разтоянието е горе-долу три пръста по-малко от 10 см.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook