поредния проблем!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: tsarevo
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: 760li

поредния проблем!

Мнение от kalin4o1986 » 28 Апр 2013, 17:39

Колеги колата е е39 м52б20 с единичен ванус и газов инжекцион.Проблема е че когато колата е студена работи перфектно,а когато загрее 4-ти цилиндър угасва и го няма никакъв като се случва от време на време да се включва но рядко.В момента съм с чисто нови свещи NGK и чисто нови лули.В сервиз ми замериха и бобината на цилиндъра-работи.Мериха и компресията на колата-има.Сега искат да ми отварят мотора защото проблема бил механичен като можело да съм имал изкривен клапан или заседнал повдигач.Извадиха и свещта на цилиндъра и беше бяла като сняг обаче имаше масло по резбата и сега майстора още повече настоява да отваря мотора.Ако някой е имал такъв проблем моля да сподели опита си.Благодаря предварително. :conf:
BMW M-POWER

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: поредния проблем!

Мнение от Dirty M5 driveR » 28 Апр 2013, 17:46

Ами щом свещта е омаслена се почва от гарнитурката, дето обикаля отворите за свещите. Тя мисля че върви комплект с гарнитурата на капака на главата. Отделно е редно все пак да се сложи бобина и лула от друг цилиндър, за да се изключи напълно проблема да е от запалването. А да се отваря мотора на тоя етап ми се струва излишно. Компресия поне измериха ли на 4-ти цилиндър?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: tsarevo
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: 760li

Re: поредния проблем!

Мнение от kalin4o1986 » 28 Апр 2013, 20:09

Колега това с бобината и лулата го направихме и пак същата работа.
BMW M-POWER

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 13.01.2012
Местоположение: На всякъде
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
Мечтае да кара: M6

Re: поредния проблем!

Мнение от another90sm » 28 Апр 2013, 20:16

Колега на диагностика какви грешки ти излизат?
По-надолу имам една тема viewtopic.php?f=35&t=336913 погледни я ако искаш и сравни дали имаме нещо общо, а що се отнася до отваряне на мотора задължително според мен трябва да потърсиш и други мнения от хора , които са наясно с БМВ, а не да се доверяваш на сляпо.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: поредния проблем!

Мнение от @2bar » 28 Апр 2013, 21:10

бобината малко трудно може да се измери (да се разбира, че не може да се измери). На стенд може да се види нещо, ама много зависи от този, който гледа. това, че има масло по свеща е нормално при положение, че цилиндъра не работи - тогава и сегментите не работят както трябва.

ако има записана грешка, че 4ти цилиндър не работи вече може да се пуснете по веригата свещ, бобина, крайно стъпало на комп. Ама ако вадите кабела на бобината и гледате дали има промяна, по - добре да се направи свястна диагностика.

На първо време бих изолирал всички газови истории, че проблемът може да е и там, и покарал известно време на бензин.

Ако няма промяна и проблемът се окаже наистина механичен е едно 80% повдигач. Повдигачите се сменят сравнително лесно и не е необходимо никакво отваряне на двигателя. Всичко се прави като се маха единствено капака на клапаните.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook