+ едно Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- denq
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: и мисли
- Мечтае да кара: Е39 Coupe
- Детайли за колата: тъмна
+ едно Е39
Здравейте, маняци
Ето, че след дълго лутане в избор се спрях на 525 ТДС комби от 97-ма с първа рег. през `98 г. След докарването и от германия, машината е седяла общо взето 6г в гараж, та 9 поколения паяци са се изредили и си изградили цивилизация в салона. Учудващо, след дълго непалене, след като и сложихме акумулаторче, си запали неочаквано добре .. врътнах няколко кръгчАаата, "прилагане" на ухо към работата на мотора, без дълги умувания и водейки се от гласа на сърцето стиснахме ръце с продавача и яхнах шестглавата турбо-ламя.
Първите впечатления са ми, че те лепва за седалката след 2000об/мин - нормално ли е че не го прави преди това и до какви обороти трябва да държи такова ускорение ?
По борд-компа разхода ми , смесено 50/50 градско/извън-.. е 7,3л/100км. Знам,че най точния метод е "от-капачка-до-капачка" но тва по-нататък
Никога досега не съм имал дизел, все бяха газифицирани бензинки, така, че, като новак в това "блато" ще чета, ще задавам много въпроси и ще разчитам на вашата помощ от към съвети и опит в експлоатацията.
Досега съм и налял ново масълце в мотора: Бардал - накакъв мега-ултра-гига-инфра-хекта-фифи-супер масло .. глезотийка общо взето. моторчето мърка и му се радва от все-турбина ...
Предстоят още доста неща: ремъци, ролки, профилактика на клима-та (за всеки случай), смяна на спир.дискове/накладки, нещо тропа отпред (ще тръся полиуретан май ..). искам да и сменя фаровете , да си сложа такива от фейс- с лупи и да и хакна ксено,че в момента късите ми светят на една педя пред бронята и в момента си спомням Ланчата със ярките и фарчета ... Ще търся по-спортно воланче, че това ми е пенсионерско, макар и да е мулти- и копченцата и светят много готино в тъмното и кожата и лъщи на ново
.
ще потърся и някакви готини 17"-ки, като двете от тях искам да са с по-голям "J" ... общо взето големи планове, ама дано се сбъднат !
Първият ми въпрос е относно нивомата на задния мост. След престой (с изгасен мотор) в рамките на една нощ (примерно) - т.е. няколко часа, едната страна кляка до долу. След паленето и работа няколко минути задницата (от тази страна) си се повдига, но трябва да се оправи. Другата страна си държи нивото без промяна, колкото и да стои. В сервиза, където ходих, не са се сблъсквали с такъв проблем и не знаят откъде да я подхванат. Та, как да диагностицирам проблема? - възглавницата, връзките или нещо друго? бихте ли ме упътили към някаква конструктивна схема?
С какво се извършва цялостната диагностика : софтуер, интерфейс?
Искам да и направя окачването малко по-спортно - за отпред сякаш ясно - други пружини + амортисьори. А отзад? мина ми през акъла, че би могло по софтуерен път да се препрограмира нивото и твърдостта за задното окачване ... възможно ли е? какъв е въобще принципа на този "нивомат" хидро/пневмо/или хидро-пневматично ?
Какви масла наливате на вашите "печки" за максимална стресо-устойчивост , като например: чести студени стартове?
Какви добавки ползвате за : промивка на дюзи, незамръзване на нафтата през зимата и т.н. ?
Как е според вас нафтата на "Шел" ?
Ето и малко снимки на моя "шлеп":
Поздрави

Ето, че след дълго лутане в избор се спрях на 525 ТДС комби от 97-ма с първа рег. през `98 г. След докарването и от германия, машината е седяла общо взето 6г в гараж, та 9 поколения паяци са се изредили и си изградили цивилизация в салона. Учудващо, след дълго непалене, след като и сложихме акумулаторче, си запали неочаквано добре .. врътнах няколко кръгчАаата, "прилагане" на ухо към работата на мотора, без дълги умувания и водейки се от гласа на сърцето стиснахме ръце с продавача и яхнах шестглавата турбо-ламя.
Първите впечатления са ми, че те лепва за седалката след 2000об/мин - нормално ли е че не го прави преди това и до какви обороти трябва да държи такова ускорение ?
По борд-компа разхода ми , смесено 50/50 градско/извън-.. е 7,3л/100км. Знам,че най точния метод е "от-капачка-до-капачка" но тва по-нататък

Никога досега не съм имал дизел, все бяха газифицирани бензинки, така, че, като новак в това "блато" ще чета, ще задавам много въпроси и ще разчитам на вашата помощ от към съвети и опит в експлоатацията.

Досега съм и налял ново масълце в мотора: Бардал - накакъв мега-ултра-гига-инфра-хекта-фифи-супер масло .. глезотийка общо взето. моторчето мърка и му се радва от все-турбина ...
Предстоят още доста неща: ремъци, ролки, профилактика на клима-та (за всеки случай), смяна на спир.дискове/накладки, нещо тропа отпред (ще тръся полиуретан май ..). искам да и сменя фаровете , да си сложа такива от фейс- с лупи и да и хакна ксено,че в момента късите ми светят на една педя пред бронята и в момента си спомням Ланчата със ярките и фарчета ... Ще търся по-спортно воланче, че това ми е пенсионерско, макар и да е мулти- и копченцата и светят много готино в тъмното и кожата и лъщи на ново

ще потърся и някакви готини 17"-ки, като двете от тях искам да са с по-голям "J" ... общо взето големи планове, ама дано се сбъднат !
Първият ми въпрос е относно нивомата на задния мост. След престой (с изгасен мотор) в рамките на една нощ (примерно) - т.е. няколко часа, едната страна кляка до долу. След паленето и работа няколко минути задницата (от тази страна) си се повдига, но трябва да се оправи. Другата страна си държи нивото без промяна, колкото и да стои. В сервиза, където ходих, не са се сблъсквали с такъв проблем и не знаят откъде да я подхванат. Та, как да диагностицирам проблема? - възглавницата, връзките или нещо друго? бихте ли ме упътили към някаква конструктивна схема?
С какво се извършва цялостната диагностика : софтуер, интерфейс?
Искам да и направя окачването малко по-спортно - за отпред сякаш ясно - други пружини + амортисьори. А отзад? мина ми през акъла, че би могло по софтуерен път да се препрограмира нивото и твърдостта за задното окачване ... възможно ли е? какъв е въобще принципа на този "нивомат" хидро/пневмо/или хидро-пневматично ?
Какви масла наливате на вашите "печки" за максимална стресо-устойчивост , като например: чести студени стартове?
Какви добавки ползвате за : промивка на дюзи, незамръзване на нафтата през зимата и т.н. ?
Как е според вас нафтата на "Шел" ?
Ето и малко снимки на моя "шлеп":
Поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: + едно Е39
Честито, ама...вместо да си беше играл да го пишеш този дългия пост, да беше попрочел малко форума, за всичките ти болешки е писано стотици пъти
Оставям ти темата, само защото е грамотно написана!

Оставям ти темата, само защото е грамотно написана!
- denq
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: и мисли
- Мечтае да кара: Е39 Coupe
- Детайли за колата: тъмна
Re: + едно Е39
На дясната предна врата е счупена дръжката. Гледам,че на кората пише "Airbag" май си трябва спец. процедура за свалянето на кората. Да ме упътите къде да изчета за това или направо как да го направя ?
Благодарствам предварително
Благодарствам предварително

- denq
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: и мисли
- Мечтае да кара: Е39 Coupe
- Детайли за колата: тъмна
Re: + едно Е39
Много благодарствам, колега
тея дни ще се заема.
Един въпрос. Тази сутрин се качвам в колата и какво да чуя... някакво леко бучене, сякаш от колоните ?!?
Някакви идеи ?

Един въпрос. Тази сутрин се качвам в колата и какво да чуя... някакво леко бучене, сякаш от колоните ?!?

Някакви идеи ?
- Николай К
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 292
- Регистриран на: 27.02.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 52Oi
Re: + едно Е39
denq написа:Много благодарствам, колегатея дни ще се заема.
Един въпрос. Тази сутрин се качвам в колата и какво да чуя... някакво леко бучене, сякаш от колоните ?!?![]()
Някакви идеи ?
Вентилатора на климатика.
Съвсем скоро имаше тема за него.
Ето viewtopic.php?f=35&t=332358
Успех.
Поздрави!
Николай Кадийски
Николай Кадийски
- denq
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: и мисли
- Мечтае да кара: Е39 Coupe
- Детайли за колата: тъмна
Re: + едно Е39
Да, благодарствам , колега, темичката съм я чел, но при мен е едно през събуфър .. и се появи тази сутрин. Иначе, лекото румолене го засякох още в първия ден откакто я взех ... Дали има връзка това вентилаторче с аудио системата ?
- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Re: + едно Е39
Относно възглавницата аз ти препоръчвам тези пичове
http://vabonti-airmatic.com/?p=123
Пускам линка, не ги познавам, просто там правихме възглавница на 520 комби.
http://vabonti-airmatic.com/?p=123
Пускам линка, не ги познавам, просто там правихме възглавница на 520 комби.
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- denq
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: и мисли
- Мечтае да кара: Е39 Coupe
- Детайли за колата: тъмна
Re: + едно Е39
Ся пък течността от казанчето за чистачки ми изтича. Въпроса е дали е възможно да се е охлабила някоя връзка , или се е спукало казанчето? Знам, че трябва да погледна, но нямам време през седмицата да се занимавам, щот трябва да се разглоби половин кола - а именно да се махне подкалника, пък моя е хванат с нитове , щот явно някой българ-майстур се е упражнявал над нещо си ... Свети ми датчика на таблото - това означава ли че казанчето е по - различно от тези, които нямат датчик? И къде е разположено казанчето за интензивно миене, ако имам такова. И то ли е скрито ? Уж гледах, но видях само една гърловина за чистачкова течност ...
Потропва ми и един преден носач, по точно - горен (преден), тоя дето е с извивката. Коя марка бихте предпочели: Febi , hanspreis ? Като цената на Феби-то е с 40 кинта отгоре .
Потропва ми и един преден носач, по точно - горен (преден), тоя дето е с извивката. Коя марка бихте предпочели: Febi , hanspreis ? Като цената на Феби-то е с 40 кинта отгоре .
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: + едно Е39
За казанчето
viewtopic.php?f=35&t=230520&p=2519879
viewtopic.php?f=35&t=321477&p=3538695
viewtopic.php?f=35&t=262094&p=2933313
За носачите
viewtopic.php?f=35&t=312230
Както ти казах и по-горе, чети колега, с писане нищо няма да научиш
viewtopic.php?f=35&t=230520&p=2519879
viewtopic.php?f=35&t=321477&p=3538695
viewtopic.php?f=35&t=262094&p=2933313
За носачите
viewtopic.php?f=35&t=312230
Както ти казах и по-горе, чети колега, с писане нищо няма да научиш

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани