Авариен режим
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Авариен режим
здравейте
имам проблем с 520i двоиния ванос 99г
влиза в авариен режим исписва ми EML и иключва тракшъна
на диагностика ми излезе дросел клапа, смених я и след 10 дни пак същото
закачах я на различни места на едно ми казват пак дросел на друго нещо с педала
помогнете да разбера какво точно е
имам проблем с 520i двоиния ванос 99г
влиза в авариен режим исписва ми EML и иключва тракшъна
на диагностика ми излезе дросел клапа, смених я и след 10 дни пак същото
закачах я на различни места на едно ми казват пак дросел на друго нещо с педала
помогнете да разбера какво точно е

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
- hrisito
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 1.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: 523i
Re: Авариен режим
Не знам дали ще ти помогна, но поне мога да ти кажа от моя опит.
При мен се появи същия проблем (Е39-ка 523, 99г. бензин). Доста се помъчи момчето, което ми я прави и се оказаха два проблема.
Специално този проблем с клапата май се оказва някакъв чип на дросела, който дава грешка. (Тепърва ще установим дали това е окончателния проблем, но така или иначе при мен имаше и намокряне на букса в компютъра... голяма забава)
Относно тракъшана - може и от този чип да идва грешката (при мен проблема се оказа, че не е от ASC-то), а може и ASC-то да ти дава грешка - или трябва да се смени датчика или някаква платка имало към него. Не знам кога и как ти се появява проблема с тракшъна, но при мен проблема се появяваше при загряване (не повече от нормалното) на колата.
Моля ви не ме нападайте, ако отговорът ми ви си струва неточен (неверен и т.н.). Не съм специалист, просто споделям опит!
Дано все пак съм била полезна!

При мен се появи същия проблем (Е39-ка 523, 99г. бензин). Доста се помъчи момчето, което ми я прави и се оказаха два проблема.
Специално този проблем с клапата май се оказва някакъв чип на дросела, който дава грешка. (Тепърва ще установим дали това е окончателния проблем, но така или иначе при мен имаше и намокряне на букса в компютъра... голяма забава)
Относно тракъшана - може и от този чип да идва грешката (при мен проблема се оказа, че не е от ASC-то), а може и ASC-то да ти дава грешка - или трябва да се смени датчика или някаква платка имало към него. Не знам кога и как ти се появява проблема с тракшъна, но при мен проблема се появяваше при загряване (не повече от нормалното) на колата.
Моля ви не ме нападайте, ако отговорът ми ви си струва неточен (неверен и т.н.). Не съм специалист, просто споделям опит!
Дано все пак съм била полезна!

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Авариен режим
А някой провери ли жилото на ASC-то? Обикновено там се крие проблема с тези загадъчни грешки
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=80489

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=80489
- hrisito
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 1.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: 523i
Re: Авариен режим
Поне при мен, проблем с жилото няма.
Описах моята ситуация, защото при Yaso проблемът може и да е от жилото, може и да е нещо като моят, но може да е и нещо трето.
Все пак предположих, че може и да е прочел темата, която си цитирал, а относно моят проблем не намерих писания (може и да има, но аз да не съм ги открила).
Описах моята ситуация, защото при Yaso проблемът може и да е от жилото, може и да е нещо като моят, но може да е и нещо трето.
Все пак предположих, че може и да е прочел темата, която си цитирал, а относно моят проблем не намерих писания (може и да има, но аз да не съм ги открила).
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Re: Авариен режим
Понеже съм имал подобни ядове, та да кажа как реших проблема.
Свалих всички маркучи от въздушния филтър та до дросела.
Инспекция на всички тях - EML светва от загуба на вакуум. Ако има леко процепени - лепене. Ако са тоталки - смяна с нови. Не са скъпи, а и втори път надали ще се наложи да ги сменям.
Инспекция на всички вакуумни маркучета + това към серво усилвателя.
Сваляне на дросела (то покрай него и колектора бях свлил).
Колекторът така и така беше свален, та инспекция на клапана на картерните газове - мембраната се беше измъкнала от ръбовете на сглобката, но беше здрава.
Промивка с кореселин на клапана за празния ход.
Тотално почистване на вътрешността на дросела - тръбата + самия дросел и крайчетата на оста му. Видях, че заради някакви мръсни наслоявания дросела не затваряше на 100%. Чистене с парцал, кореселин, ацетон но никакви шкурки, шабъри и други остриета.
Много внимателно разглабяне на "умната" част от дросела. Ако капачето и уплътнението са здрави, вътре е абсолютно чисто. Малко контактен спрей и чакаш да изсъхне всичко преди да го затвориш. Инспекция на конектора.
Основно почистване откъм пружините и леко смазване с течна грес.
Ако проблема е в дросела, то грешката в Inpa-та е за PWG / MDK.
Писах, че EML светва от загуба на вакуум, но вакуум може да няма и по други причини, а не само от паразитен въздух.
Заедно с EML може да светнат и ASC и ABS.
Когато светне EML-то, колата не вдига над 2500-3000 оборота, спирачките почти ги няма, понякога волана става лек като на Лада, абе пълен купон.
Свалих всички маркучи от въздушния филтър та до дросела.
Инспекция на всички тях - EML светва от загуба на вакуум. Ако има леко процепени - лепене. Ако са тоталки - смяна с нови. Не са скъпи, а и втори път надали ще се наложи да ги сменям.
Инспекция на всички вакуумни маркучета + това към серво усилвателя.
Сваляне на дросела (то покрай него и колектора бях свлил).
Колекторът така и така беше свален, та инспекция на клапана на картерните газове - мембраната се беше измъкнала от ръбовете на сглобката, но беше здрава.
Промивка с кореселин на клапана за празния ход.
Тотално почистване на вътрешността на дросела - тръбата + самия дросел и крайчетата на оста му. Видях, че заради някакви мръсни наслоявания дросела не затваряше на 100%. Чистене с парцал, кореселин, ацетон но никакви шкурки, шабъри и други остриета.
Много внимателно разглабяне на "умната" част от дросела. Ако капачето и уплътнението са здрави, вътре е абсолютно чисто. Малко контактен спрей и чакаш да изсъхне всичко преди да го затвориш. Инспекция на конектора.
Основно почистване откъм пружините и леко смазване с течна грес.
Ако проблема е в дросела, то грешката в Inpa-та е за PWG / MDK.
Писах, че EML светва от загуба на вакуум, но вакуум може да няма и по други причини, а не само от паразитен въздух.
Заедно с EML може да светнат и ASC и ABS.
Когато светне EML-то, колата не вдига над 2500-3000 оборота, спирачките почти ги няма, понякога волана става лек като на Лада, абе пълен купон.
- lamiata3
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: M3
Re: Авариен режим
Имам абсолютно същия проблем с е46 м52б28tu.Работи перфектно но повече от 1800-2000 оборота неможе дасе изфорсира
, и все още немога да реша проблема !

- lamiata3
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: M3
Re: Авариен режим
Днес смених електонния дросел и всичко се оправи
, единствено дави предопредя преди да запалите с новиа дросел изчистете грешката с диагнотика и тогава стартираите мотора.

- nikolaiosifov
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 19.11.2015
- Пол: Мъж
Re: Авариен режим
Аз също имам същия проблем. Колата е46 м52б28ту, вече сменям 3ти дросел, колата изкарва около месец и пал същото...
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани