bmw 520i загрява и губи парно
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- takar
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 31.01.2013
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520I E39
- Мечтае да кара: 760IL
bmw 520i загрява и губи парно
здравейте колеги имам следния проблем и моля някой да помогне.като купих колата парното духаше много студено и след известно време температурата се покачи на чертичката след средата и като я изфорсирам един два пъти веднага пада по средата.развих пробката на радиатора и от там излезе въздух след което парното започна да духа топло и градусите не мърдаха от средата карах около 20км без проблем и беше като в баня,но на следващият ден пак нямаше парно пак развих пробката пак излезе въздух и парното дойде.водната помпа е нова маркуча на термостата става горещ,маркучите след клапите са горещи , колата върви .незнам от какво може да е дайте съвети.възможно ли да е от капачката на разширителния съд или ../.....?
- BMW_TEAM_SH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 10.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520-170ps
- Мечтае да кара: М5
Re: bmw 520i загрява и губи парно
здр колега зна4и щом водната помпа е нова и термостата ти е добре остава само обезваздушаването и аз имах същия проблем излезе от неправилно обезваздушаване
- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: bmw 520i загрява и губи парно
Още въздух има колега.. долей и антифриз ако трябва и си е обезвъздуши както трябва
Re: bmw 520i загрява и губи парно
Този мотор е най-елементарния за обезвъздушаване,как ги обезвъздушавате-незнам 

- takar
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 31.01.2013
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520I E39
- Мечтае да кара: 760IL
Re: bmw 520i загрява и губи парно
Здравейте днес обезвъздуших системата като на студен двигател махнах двете пробки и капачката пуснах парнот 32гауса долях докато почна да излиза от пробките антифриз и запалих колата от пробката която е на тръбата която отива към термостата започнаха да излизат мехури оставих да работи докато не спряха мехурите завих нея и после тази на радиатора сложих капачката парното дойде доста добре само незнам дали не трябваше да давам газ докато бяха отворени пробките карах я 10 км не качва температура и парното е ок.утре на студен двигател ще проверя нивото на антифриза и ако трябва ще долея.Въможно ли е като съм отворил капачката на много леко загрял двигател да е влязъл въздух(на средата на синьото не беше запалена колата) нивото на антифриза се покачи.Трябва ли да повтарям процедурата с обезвъздушаването?
- takar
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 31.01.2013
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520I E39
- Мечтае да кара: 760IL
Re: bmw 520i загрява и губи парно
и да питам още нещо ако отворя капачката на разщирителя на напълно истинал мотор може ли пак да влезе въздух?
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: bmw 520i загрява и губи парно
takar написа:и да питам още нещо ако отворя капачката на разщирителя на напълно истинал мотор може ли пак да влезе въздух?
Не, но на загрял двигател ще влезе много. За това и на маркера на казанчето пише Calt/Cold, за да се гледа ниво и да се долива само на студен двигател.
- takar
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 31.01.2013
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520I E39
- Мечтае да кара: 760IL
Re: bmw 520i загрява и губи парно
а проблем ли е от гофрирания маркуч има пластмасова тръбичка, която влиза след дебитомера в по тясна тръбичка и тая по широката(от гофрирания маркуч е сцепена)?Може ли да влияе на разхода ,защото ми се вижда доста голям за нормално каране без да я настъпвам ми дава около 16 градско, И обортомерът започва да работи едва когато колата загрее и е много муден много бавно се движи на какво се дължи това.Сменян е дачик на коляновия вал преди 500км.Благодаря преварително
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: bmw 520i загрява и губи парно
Може да дърпа въздух от там който не е отчетен и започват да правят мизерии. Най добре да си провериш всички маркучи и гарнитури и филтър за картерни газове за да си сигурен , че не дърпа от някъде въздух.
- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: bmw 520i загрява и губи парно
another90sm написа:Може да дърпа въздух от там който не е отчетен и започват да правят мизерии. Най добре да си провериш всички маркучи и гарнитури и филтър за картерни газове за да си сигурен , че не дърпа от някъде въздух.
Филтър на картерни газове?!То ако в картера има вода ко праим? а там от кадето дърпа въздух ще тече и вода

След като колата работи нормално има парно и държи температура има ли смисъл от преглед на Дали имаш вода в картера която да ти охлажда повдигачите и дросела?
Да не забравяме че тая водна помпа прави 1 бар налягане и тогава да се оглежда за маркуч през който не капе/тече/сълзи вода и ако е горна точка то шанса е голям да дърпа въздух,но лично аз мисля че пича си е оправил колата
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: bmw 520i загрява и губи парно
Колега, до колкото разбирам от последния коментар на колегата той пита за съвсем друг проблем (въздуховода след дебитомера свързан със стъпковия мотор, резонатора и дроселовата клапа), поне това разбрах от неговия коментар за завишения разход.
Ако съм разбрал погрешно моля да ме извините!
Ако съм разбрал погрешно моля да ме извините!
- takar
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 31.01.2013
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520I E39
- Мечтае да кара: 760IL
Re: bmw 520i загрява и губи парно
здравейте втори ден няма проблеми с парното и температурата имам около 60км минати парното правии баня температурата 12ч.нивото на антифриза един пръст на kalt/cold на студен двигател,но не мога да разбера тая тръбичка която влиза след дебитомера(пластмасовата от гофрирания маркуч) и е сцепена може ли да качва разхода от там и обортомерът, защо работи само като загрее колата и е супер бавен.иначе не си мени оборотите грам на място трудно се разбира запалена ли е или изгасена въобще не тресе.
- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: bmw 520i загрява и губи парно
another90sm написа:Колега, до колкото разбирам от последния коментар на колегата той пита за съвсем друг проблем (въздуховода след дебитомера свързан със стъпковия мотор, резонатора и дроселовата клапа), поне това разбрах от неговия коментар за завишения разход.
Ако съм разбрал погрешно моля да ме извините!
Извинявам се аз колега/и когато писах предния коментар не видях предните коментари свързани с гофрирания маркуч незнам защо

Re: bmw 520i загрява и губи парно
Ако двигателя работи и на студено и на загряло добре(без да трепери),значи нямаш проблем със смучене на въздух.
- mircholini
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 11.01.2011
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: bmw 520i загрява и губи парно
Според мен си провери радиатора да не тече или сълзи от някаде,защото е нормално 2-3дни всичко да е наред и после пак наново,поне при мен бе така.Надявам се да съм помогнал.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани