Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW
Здравейте, колеги
(Колко хубаво звучи
)
Имам 5 технически въпроса относно моето първо BMW:
Пояснявам предварително, ако има значение - автомобилът ще се газифицира до няколко седмици, E39 523i, единичен ванус.
1. Имам за смяна ламбда сонда (изгорял подгрев) - от къде мога да си намеря такава втора употреба или по-добре нова, пак от къде, съответно и за какви цени говорим в двата случая?
2. Имам за смяна клапан на картерните газове (май така се казваше) - от къде мога да закупя такъв или по-добре нов, пак от къде, съответно и за какви цени говорим в двата случая?
3. Имам за смяна лагер на алтернатора - това знам къде се прави, но след смяната по-често ли ще започне се прецаква или пак ще си бачка на 6+?
4. Имам и за смяна датчик ABS/ASC (затова четох), че от него дори километража ту-работи, ту-не (съответно и темпомата се бърка), днес проработи няколко илометра (изключи индикациите по таблото) и после пак светнаха. Втора ръка ли да търся (били около 30-тина лв) или да не рискувам с такъв и да взема нов?
5. Свети ми и лампата за течност на чистачките - сипах такава цели 2 литра - изгасна след няколко километра, и след още няколко пак светна и така остана - това как се оправя/какво се купува (ново ли да е пак, старо ли и за какви пари съответно да го търся)?
П.П. Предвид за вас глупавите въпроси от моя страна уточнявам, че тази инспекция ми я направи уважаван от вас съфорумец, не съм си ги измислил аз или ходил къде да е
Благодаря


Имам 5 технически въпроса относно моето първо BMW:
Пояснявам предварително, ако има значение - автомобилът ще се газифицира до няколко седмици, E39 523i, единичен ванус.
1. Имам за смяна ламбда сонда (изгорял подгрев) - от къде мога да си намеря такава втора употреба или по-добре нова, пак от къде, съответно и за какви цени говорим в двата случая?
2. Имам за смяна клапан на картерните газове (май така се казваше) - от къде мога да закупя такъв или по-добре нов, пак от къде, съответно и за какви цени говорим в двата случая?
3. Имам за смяна лагер на алтернатора - това знам къде се прави, но след смяната по-често ли ще започне се прецаква или пак ще си бачка на 6+?
4. Имам и за смяна датчик ABS/ASC (затова четох), че от него дори километража ту-работи, ту-не (съответно и темпомата се бърка), днес проработи няколко илометра (изключи индикациите по таблото) и после пак светнаха. Втора ръка ли да търся (били около 30-тина лв) или да не рискувам с такъв и да взема нов?
5. Свети ми и лампата за течност на чистачките - сипах такава цели 2 литра - изгасна след няколко километра, и след още няколко пак светна и така остана - това как се оправя/какво се купува (ново ли да е пак, старо ли и за какви пари съответно да го търся)?
П.П. Предвид за вас глупавите въпроси от моя страна уточнявам, че тази инспекция ми я направи уважаван от вас съфорумец, не съм си ги измислил аз или ходил къде да е

Благодаря

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW
Тази тема прегледа ли я цялата viewtopic.php?f=35&t=93901
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW
Там не знам дали мога да задавам въпроси.
А и аз също не знам дали да заложа на втора или първа ръка за съответната част.
Като цяло са ми неясни нещата, не е въпроса само в цените на новите компоненти...

А и аз също не знам дали да заложа на втора или първа ръка за съответната част.
Като цяло са ми неясни нещата, не е въпроса само в цените на новите компоненти...

- karsov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 29.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ
Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW
Отговори 
1. Най-добре оригинал (по ВИН номер- оригинален код). Цена не знам. Универсална сонда е към 120 лв. обаче не е добро решение.
2. Задължително оригинал струва 97 лв. (около).
3. Ако ти рециклират алтернатора правилно няма да имаш никакви проблеми.
4. Първо проучи за каква пара ще е нов после прецени.
5. Имаше тема за това. Потърси. Казанчето трябва да събира 4.5 лт.
6. Търси дълъри
на БМВ части. Във форума може да намериш много теми за това.
7. И честита нова кола
Хиляди безаварийни километри. 
Общо взето във форума ще намериш много техническа информация. Твоите проблеми са дискутирани и преди. Четене му е майката.

1. Най-добре оригинал (по ВИН номер- оригинален код). Цена не знам. Универсална сонда е към 120 лв. обаче не е добро решение.
2. Задължително оригинал струва 97 лв. (около).
3. Ако ти рециклират алтернатора правилно няма да имаш никакви проблеми.
4. Първо проучи за каква пара ще е нов после прецени.
5. Имаше тема за това. Потърси. Казанчето трябва да събира 4.5 лт.
6. Търси дълъри

7. И честита нова кола


Общо взето във форума ще намериш много техническа информация. Твоите проблеми са дискутирани и преди. Четене му е майката.
http://pleasehelp.hit.bg/
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW
За първите 2 - ламбдата и клапана от официалните представителства ли да ги търся (Дару и Камор) или от другаде? Може да отговориш и на лично 
Това с ВИН-а и ламбдата не ми стана много ясно... да си кажа ВИН-а на колата и те според нея ще ми намерят точна ламбда сонда или?
Благодаря, човече
)) супер тъпо се чувствам така, ама... 

Това с ВИН-а и ламбдата не ми стана много ясно... да си кажа ВИН-а на колата и те според нея ще ми намерят точна ламбда сонда или?

Благодаря, човече


- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW
Не е задължително от Камор или Дару.. може и от други.. просто гледаш марките да не са "гаражни" които никой не е чувал..
Във всеки магазин за авточасти при продиктуването на ВИН кода ще ти кажат точната част която ти трябва.. понеже по някой път излиза по-голям избор..
Честита кола и от мене и дано да те радва..
Във всеки магазин за авточасти при продиктуването на ВИН кода ще ти кажат точната част която ти трябва.. понеже по някой път излиза по-голям избор..
Честита кола и от мене и дано да те радва..

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW
Night_Wolf написа:....от официалните представителства ли да ги търся (Дару и Камор) или от другаде?....
Не ти се чете на теб явно. Пуснах ти тема със 17 страници с информация кой от къде и на какви цени е купувал части. Ти обаче упорито искаш някой да ти обръща специално внимание на теб

Както ти каза колегата @karsov, както ти казвам и аз, "Твоите проблеми са дискутирани и преди. Четене му е майката."
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW
Здравей колега и честита да ти е колата.
1. Ламбда сонда си вземи нова от Дару или Камор. Кажи им ВИН-а на колата, също и коя сонда ти трябва. Датчици и компоненти отговарящи за работата на двигателя е най-добре да са чисти нови и оригинални. Изпитано е в опита на хората. Но ти си знаеш.
2. Клапан картерни газове може да си вземеш от колегата Laviatan - memberlist.php?mode=viewprofile&u=16600
3. След обслужване на алтернатора, то той ще си работи на 100% до следващото износване. Няма вечни неща.
4. Датчик за АБС пак от колегата memberlist.php?mode=viewprofile&u=16600. За цена ще го попиташ.
5. ЗА казанчето - на моята капачка пише 6л. Свали гумата (предна дясна), след това подкалника и ще видиш казанчето. Провери букси и виж да няма боклуци в него. Почисти и напълни с течност и след това пак погледни таблото.
И както колегите са ти написали - много четене трябва във форума. Няма незасегнат проблем по нашите коли. Успех
1. Ламбда сонда си вземи нова от Дару или Камор. Кажи им ВИН-а на колата, също и коя сонда ти трябва. Датчици и компоненти отговарящи за работата на двигателя е най-добре да са чисти нови и оригинални. Изпитано е в опита на хората. Но ти си знаеш.
2. Клапан картерни газове може да си вземеш от колегата Laviatan - memberlist.php?mode=viewprofile&u=16600
3. След обслужване на алтернатора, то той ще си работи на 100% до следващото износване. Няма вечни неща.
4. Датчик за АБС пак от колегата memberlist.php?mode=viewprofile&u=16600. За цена ще го попиташ.
5. ЗА казанчето - на моята капачка пише 6л. Свали гумата (предна дясна), след това подкалника и ще видиш казанчето. Провери букси и виж да няма боклуци в него. Почисти и напълни с течност и след това пак погледни таблото.
И както колегите са ти написали - много четене трябва във форума. Няма незасегнат проблем по нашите коли. Успех
Не искам много, искам всичко!
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW
Б Л А Г О Д А Р Я 

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW
Само да вметна, че на М52 лабда сондите са по 200+ лева парчето нови. Мой приятел си взе нова HELLA и я сложи (на М50 със Сименс електроника е пак такава сондата) и след около година тя се предаде. Взе от негов познат втора употреба и тя не сработи въобще. Взе от същото момче втората сонда (при М52 са 2 по принцип) и тя си сработи и до момента си работи вече близо 2 години без проблеми. Така, че не е много ясно... 
П.П.: Универсалните сонди на BOSCH си работят чудесно и са "универсални" поради факта, че кабелът им е без букса и трябва да се сложи буксата от оригиналната сонда на дадения автомомбил.

П.П.: Универсалните сонди на BOSCH си работят чудесно и са "универсални" поради факта, че кабелът им е без букса и трябва да се сложи буксата от оригиналната сонда на дадения автомомбил.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW
turbo написа:Само да вметна, че на М52 лабда сондите са по 200+ лева парчето нови. Мой приятел си взе нова HELLA и я сложи (на М50 със Сименс електроника е пак такава сондата) и след около година тя се предаде. Взе от негов познат втора употреба и тя не сработи въобще. Взе от същото момче втората сонда (при М52 са 2 по принцип) и тя си сработи и до момента си работи вече близо 2 години без проблеми. Така, че не е много ясно...
За това колегата @Gari е написал нова оригинална. Всичко останало е игра на ролетка и наливане на пари в боклуци. Наистина са скъпи оригиналните, но ако започнеш да сменяш втора употреба - я работи 2 месеца я не, Hellа - първо не работи както трябва от самото начало и второ издържат малко, определено ще излезе по-скъпо или поне на цената на оригинална.
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW
Колата я вкарвам при Napsters, той си имал всичко и каза, че всичко ще оправи, да не влизам аз във филма предвид опита ми 
На Л.С. може някой да сподели инфо дали постъпвам правилно, ако не иска да е публично

На Л.С. може някой да сподели инфо дали постъпвам правилно, ако не иска да е публично

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Имам 5 технически въпроса за моето 1-во BMW
Това трябваше да направиш в самото начало 

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани