Турбо неволи.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Турбо неволи.
Какво беше, каква стана. Здравейте отново колеги. Както писах и в предната тема, имах проблем с температурата, оказа се термостат и т.н. Почнах от тоя на AGR-a, обаче оттам минава един маркуч за ниското налягане и трябва да се махне, за да може да се свали термостата. Той обаче така се запекъл, че едвам го измъкнах и се сцепи малко на всичкото отгоре. Монтирах термостата, върнах маркуча обратно, обаче колата тотално загуби мощност. Викам си, маркуча е. Смених го вчера, само че за беля, съм земал с по-малък просвет. Едва го пъхнах в долния край, а отгоре съвсем малко влезе и го стегнах с една скоба. Колата обаче отново мъртвец. Викам си, това че не влезе както трябва, явно е проблем. Нищо друго не съм правил, освен да го сваля, понеже пречеше за термостата. Може ли тоя маркуч да е проблема, понеже буквално до онзи ден колата вървеше като луда, пълна с хора, а сега не мога да изпреваря никой, само с кикдаун става, на практика няма турбо.
P.S. Смених маркуча с по-широк, сега го набих повече, стана добре. Обаче пак няма никой. Забелязвам, че като натисна, индикатора за моментия разход отива надясно, обаче в оборотите няма промяна. Гори, пък не върви.
P.S.2 След консултация по телефона с един спец от Варна, същия каза че проблема е нещо с вакуума. Виждам, че до турбината стигат два маркуча, тънки, "прекрачват" през главата и слизат някъде под всмукателния колектор. Обаче едното откачетно. Дотук добре, обаче не виждам никъде къде да го закача, а и го гледам в края, сцепено. Явно там е проблема, обаче ще опитам по-късно да локализирам точно къде влиза.
P.S. Смених маркуча с по-широк, сега го набих повече, стана добре. Обаче пак няма никой. Забелязвам, че като натисна, индикатора за моментия разход отива надясно, обаче в оборотите няма промяна. Гори, пък не върви.
P.S.2 След консултация по телефона с един спец от Варна, същия каза че проблема е нещо с вакуума. Виждам, че до турбината стигат два маркуча, тънки, "прекрачват" през главата и слизат някъде под всмукателния колектор. Обаче едното откачетно. Дотук добре, обаче не виждам никъде къде да го закача, а и го гледам в края, сцепено. Явно там е проблема, обаче ще опитам по-късно да локализирам точно къде влиза.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Турбо неволи.
Автоматик е, пеперудите ги махнах.
P.S. Проблема е локализиран. Изваден маркуч, който влиза във вакуумния контейнер и оттам в една тръба под всмукателния колектор. Маркуча е с оплетка, обаче гледам е твърд някакъв, а края, който влиза в тази тръбичка е сцепен. Ще гледам да го съединя с някакво парче. Темата е приключена.
P.S. Проблема е локализиран. Изваден маркуч, който влиза във вакуумния контейнер и оттам в една тръба под всмукателния колектор. Маркуча е с оплетка, обаче гледам е твърд някакъв, а края, който влиза в тази тръбичка е сцепен. Ще гледам да го съединя с някакво парче. Темата е приключена.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Турбо неволи.
За съжаление не мога да намеря точнияразмер маркуч. В RealOEM e 3.5 мм, обаче най-близкия размер, който намирам е 3.2. Едва ли ще влезе. Сложих 4, но пак не върви. Ще пробвам и 3.2 да пъхна пък ще видим.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- crank666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е 60 530d Manual
- Мечтае да кара: BMW M 550d
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Турбо неволи.
crank666 написа:Има силиконови вакумни маркучи на метър и за мен са много по-добри.
За мен най-добрите са тези за обратна нафта с дебели стени.

Има и варианти с оплетка и се търсят в по-добрите магазини


- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Турбо неволи.
crank666 написа:Има силиконови вакумни маркучи на метър и за мен са много по-добри.

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Турбо неволи.
Аз не разбрах... Темата приключена ли е или не? 

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Турбо неволи.
Приключена е.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Турбо неволи.
... и проблемът беше?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Турбо неволи.
Проблема беше, че маркуча който излиза от вакуумния контейнер долу под турбото или по-скоро влиза там, минава над двигателя, под едната кора и в тази си част е опечен просто. От гума, станал на пластмаса. С външна оплетка е и не се вижда де е прекъснат. И понеже е станал твърд, се счупил на едно място обаче както казах, не се вижда къде. Благодаря на Илко Иванов, че ми даде акъл как да направя лесна диагностика за наличието на вакуум или неговата липса. При този опит, разделих съединението и на запалена кола устнових, че прави вакуум в правилната посока и явно някъде по назад смуче въздух. Поопипах го и намерих това прекъсване, откъдето явно смуче въздух. Отрязах го и го снадих да не казвам как, че ще ми се смее форума. Важното е, че всичко си дойде на мястото.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Турбо неволи.


БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: Турбо неволи.
Колеги, който е сменял вакуум маркуч 3.5 мм да даде идея от каде да си взема.
Не ми се чака от Ebay.
Не ми се чака от Ebay.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани