Е39 смяна на шибидах
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- judo_champion
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 29.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i 1998
- Мечтае да кара: Картофи за Самоков ,F06,e38 ....
- Детайли за колата: Черна :D
Е39 смяна на шибидах
Здравейте колеги искам да питам мога ли да сменя моя шибидах със стъкления по новия където е,но незнам дали всичко ше пасне ако някой го е правил или знае да помага
) поздравии и весели празници

- lud fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 1.05.2012
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: BMW M6 G-power
- Детайли за колата: Не е перфектна,но си я обичам..;pp
Re: Е39 смяна на шибидах
Ето ти тема,която може би ще ти помогне с отговора
viewtopic.php?f=35&t=308421&p=3405276&hilit=%D1%81%D1%82%D1%8A%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BD+%D1%88%D0%B8%D0%B1%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D1%85#p3405276

viewtopic.php?f=35&t=308421&p=3405276&hilit=%D1%81%D1%82%D1%8A%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BD+%D1%88%D0%B8%D0%B1%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D1%85#p3405276
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: Е39 смяна на шибидах
Така и не намерих време да опиша по-подробно процедурата : /
Важното, което трябва да се знае е, че шибидасите на комби/седан са еднакви, така че може да се вземе и направо цял шибидах, какъвто излезе изгоден. Може да се смени и само металния капак и да се сложи стъклото на неговото място. Разликата е в захващането в задната част на капака/стъклото. При металния капак е с една дълга шина по цялата ширина, която се захваща за двата водача отдолу. При стъкления вариант вместо шината има по една малка планка от всяка страна, която хваща стъклото за съответния водач. Т.е. ако сменяш само капака, ще ти трябват и тези две планки. Оттам-нататък всичко е еднакво, с изключение може би на механизма (релсичките) за кората под капака. При металния вариант кората се отваря автоматично само около 1/3 от целия ход, когато шибидахът е вдигнат нагоре. При стъкления вариант кората е с дръжка и може да се мърда и ръчно. При мен релсичките, по които се движи кората бяха счупени и изобщо не ги слагах, така че в момента кората я движа изцяло ръчно и с целия и ход, колкото ми е кеф, независимо как е отворен шибидаха. В 99% т времето е прибрана назад, така че да мога да гледам нагоре през прозореца. Стъклото е затъмнено, така че дори и през лятото не пече отгоре (освен когато колата е паркирана на слънце).
Важното, което трябва да се знае е, че шибидасите на комби/седан са еднакви, така че може да се вземе и направо цял шибидах, какъвто излезе изгоден. Може да се смени и само металния капак и да се сложи стъклото на неговото място. Разликата е в захващането в задната част на капака/стъклото. При металния капак е с една дълга шина по цялата ширина, която се захваща за двата водача отдолу. При стъкления вариант вместо шината има по една малка планка от всяка страна, която хваща стъклото за съответния водач. Т.е. ако сменяш само капака, ще ти трябват и тези две планки. Оттам-нататък всичко е еднакво, с изключение може би на механизма (релсичките) за кората под капака. При металния вариант кората се отваря автоматично само около 1/3 от целия ход, когато шибидахът е вдигнат нагоре. При стъкления вариант кората е с дръжка и може да се мърда и ръчно. При мен релсичките, по които се движи кората бяха счупени и изобщо не ги слагах, така че в момента кората я движа изцяло ръчно и с целия и ход, колкото ми е кеф, независимо как е отворен шибидаха. В 99% т времето е прибрана назад, така че да мога да гледам нагоре през прозореца. Стъклото е затъмнено, така че дори и през лятото не пече отгоре (освен когато колата е паркирана на слънце).
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани