Въздух в системата вече дълго време
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Въздух в системата вече дълго време
Здравейте колеги, пострадалия е е39 525 тдс комби '97. Преди 2 месеца както си карах загасна.. имаше под 15 литра. Веднага се сетих че може да е помпа. Сипах му още.. прибрах се. След това купих нова помпа (тази която стои в резервоара), старата леко прекъсваше, при новата не съм забелязал. Но след едно пътуване до Ямбол, на връщане започна да се дави, имаше над 50 литра. С много премеждия се прибрах, реших че е горивен филтър и смених него и прозрачния маркуч за нафтата до него, защото нищо не се виждаше.. Днес пак се случи, има около 15 литра (според мен малко повече) но когато е във високи обороти започва да се дави и маркуча се пълни с мехурчета. Дайте някакъв съвет колеги, много се чудя дали не са О-пръстените на маркучите в резервоара, но вече не знам какво да мисля, това продължава 3-4 месеца 

- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Въздух в системата вече дълго време
същята работа е и при мен колега, на високите обороти прекъсва няма мощност а има към 50 литра?
Re: Въздух в системата вече дълго време
Вече започвам да си мисля, че са се пробили металните тръбички, които влизат в резервоара и от там влиза въздуха. Преди години на един Опел Фронтера 2.3 тди така ми загасваше и от там беше проблема. Смених тръбичките, залях го със силикон и се оправи всичко, но тук какво е - не знам, а и резервоарите са два...
- karfiola
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 4.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е60
- Детайли за колата: 525 TDS
Re: Въздух в системата вече дълго време
ЗДР. КОЛЕГИ
И при мен е същия проблем, на високи обороти прекъсва и губи мощност.
Идея?
И при мен е същия проблем, на високи обороти прекъсва и губи мощност.
Идея?
Re: Въздух в системата вече дълго време
Да, днес оправих проблема
Затегнете всички скоби на нафтения маркуч към резервоара. На места са свързани тръбички и маркучи, за да няма вибрации и от там вкарва въздух. Това е при положение, че ви е добре горивния филтър и помпата в резервоара. Успех колеги 


5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани