Сваляне на смукателни колектори

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.10.2010
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 520 I 1998г
Мечтае да кара: ///M5 2003 г

Сваляне на смукателни колектори

Мнение от didite_bg » 26 Ное 2012, 19:59

Лесно ли се свалят на 520 ката, че гледам едмата гарнитурка е цъфнала и искам да я сменя. Има ли особености, и сигурно и 6те гарнитурки се сменят наведнъж?
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Сваляне на смукателни колектори

Мнение от maxpower » 26 Ное 2012, 21:17

Гарнитурите са две 3ки, не са по отделно като на м50. Иначе да, лесно се сваля, но като за първо сваляне и ако не знаеш какво има отдолу не е най лесния. Друг е въпроса и кой е вилнял преди това и дали не е съкратил някои от частите, както аз направих с планките под колектора ги изхвърлих след 4тото сваляне :mhihi:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Сваляне на смукателни колектори

Мнение от dbanchev » 26 Ное 2012, 21:38

За сваляне лесно е, сваляш дебитомер, гофриран маркуч, стъпково моторче и тн джаджи дето са към колектора..........
Две тройки са както каза колегата и е добре да ги смениш защото се опичат и може да подръпва въздух от там. Като сваляш колектора виж под него кабели, маркучи и тн зган дето е отдолу в какво състояние е .........

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook