Проблем навигация МК3
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- taba4e
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 13.09.2012
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E 39 530 DA
- Мечтае да кара: M 6
Проблем навигация МК3
Здравейте,
Имам следния проблем, навигацията се вкл. когато си иска, диска е оригинален, но явно има проблем. Не може същи да се види среден разход на навигацията, постоянно ме изхвърля от менюто.??? Някакви идеи имате ли???
Имам следния проблем, навигацията се вкл. когато си иска, диска е оригинален, но явно има проблем. Не може същи да се види среден разход на навигацията, постоянно ме изхвърля от менюто.??? Някакви идеи имате ли???
- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: Проблем навигация МК3
viewtopic.php?p=3431072#p3431072
Погледни в тази тема съм писал как оправих проблема при мен.
Поздрави
Погледни в тази тема съм писал как оправих проблема при мен.
Поздрави
- ivo1bg
- FC BAYERN
-
- Мнения: 1321
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Проблем навигация МК3
Откачи кабелите на компютъра, отзад на навигацията, и виж дали БК ще се оправи. Ако да, то значи проблема е в нави-то, ако не........ търсиш го другаде.
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Проблем навигация МК3
М*мка му и моето МК3 явно има проблем. Вкарва диска на навигацията и след 2-3 сек. го плюе обратно. Пробвам се днес да запиша диск с ЕЕ_12_13 и ако не стане, трябва да видим какво може да се направи по въпроса...
- ivo1bg
- FC BAYERN
-
- Мнения: 1321
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Проблем навигация МК3
Да записваш дискове до победата. Пробвай с различни марки. Почни с Вербатим. Ако не става и така, ъпгрейд до МК4
.
Sent from my GT-P6200 using Tapatalk 2

Sent from my GT-P6200 using Tapatalk 2
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Проблем навигация МК3
Точно Verbatim записвам, макар че до сега нещо не правих както трябва. Първо записвах .ccd файла, после видях, че трябва да се записва .cue файла. Вчера записах .cue, но ми даде 20-тина пъти Miscompare при verifying-a. Навежда ме на мисълта, че нещо се е прецакало. Както и да е, пробвах го дали ще стане, но го плюе почти веднага. Предишните с .ccd файловете и тях ги плюе. Преди малко го записах наново .cue файла и този път нямаше Miscompare, та да видим кво ще стане утре. В Неделя ще се видя с Convertible и ще взема оригиналното CD от М5-цата му да видим дали с него няма да подкараме тая ми ти навигация.
Иначе с ъпдейтване на софта не става ли? Четох някъде за версия 17 или 24 US формат или на руски ли кво беше.... Няма ли да стане така?
Иначе с ъпдейтване на софта не става ли? Четох някъде за версия 17 или 24 US формат или на руски ли кво беше.... Няма ли да стане така?
- ivo1bg
- FC BAYERN
-
- Мнения: 1321
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Проблем навигация МК3
Версията ако ще за Занзибар да е, софта е един и същ, само се зарежда различен езиков файл
. Недей да зареждаш софт, защото ако окото не чете картите, няма да прочете и софта. Запиши на Вербатим, но така като гледам май по-добре е да ползваш друга записвачка.
Sent from my GT-P6200 using Tapatalk 2

Sent from my GT-P6200 using Tapatalk 2
- bmw e 39
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 28.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525dА 2003
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Проблем навигация МК3
ivo1bg написа:Версията ако ще за Занзибар да е, софта е един и същ, само се зарежда различен езиков файл. Недей да зареждаш софт, защото ако окото не чете картите, няма да прочете и софта. Запиши на Вербатим, но така като гледам май по-добре е да ползваш друга записвачка.
Sent from my GT-P6200 using Tapatalk 2
Записвачката ми може и да не е наред. Затова ще запиша на нов диск, пак Verbatim, на 4-та скорост, но на друга писачка. Дали ще стане, един Господ знае.
Иначе на последния диск, който имах, не ми даде Miscompare при verifying-а, но пак го плюе за 2 секунди. Ще пробвам с друга записвачка...
- lud fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 1.05.2012
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: BMW M6 G-power
- Детайли за колата: Не е перфектна,но си я обичам..;pp
Re: Проблем навигация МК3
https://youtu.be/qAnbB5fxa9Q
Колеги ползвам темата за да не отварям друга тема,проблема е много дразнещ,даже по някога не искам да се качвам в колата.Качил съм видео,ако може някой да ми каже как да се справя с този проблем,че ми омръзна.
Колеги ползвам темата за да не отварям друга тема,проблема е много дразнещ,даже по някога не искам да се качвам в колата.Качил съм видео,ако може някой да ми каже как да се справя с този проблем,че ми омръзна.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем навигация МК3
lud fen написа:https://youtu.be/qAnbB5fxa9Q
Колеги ползвам темата за да не отварям друга тема,проблема е много дразнещ,даже по някога не искам да се качвам в колата.Качил съм видео,ако може някой да ми каже как да се справя с този проблем,че ми омръзна.
Сваляш монитора от колата, разглобяваш го, отделяш дисплея, вадиш платките с електронните компоненти, вземаш един мултицет и зпочваш да мериш докато откриеш, кой елемент е прецакан. Добре е да разполагаш със възможности за тест на монитора докато е разглобен, за да си сигурен при диагностицирането, кой точно е проблемният елемент.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблем навигация МК3
Или друг вариант.
С Navcoder се гледа в реално време какво върви по I-bus и конкретно да се обърне внимание за съобщения за натиснати бутони. Много ме съмнява точно бутона Eject да прави разни чудеса (ако е заливано с нещо там) или гъвкавия кабел от панела назад да се е прецакал (прекъснал).
С Navcoder се гледа в реално време какво върви по I-bus и конкретно да се обърне внимание за съобщения за натиснати бутони. Много ме съмнява точно бутона Eject да прави разни чудеса (ако е заливано с нещо там) или гъвкавия кабел от панела назад да се е прецакал (прекъснал).
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем навигация МК3
gentata написа:Или друг вариант.
С Navcoder се гледа в реално време какво върви по I-bus и конкретно да се обърне внимание за съобщения за натиснати бутони. Много ме съмнява точно бутона Eject да прави разни чудеса (ако е заливано с нещо там) или гъвкавия кабел от панела назад да се е прецакал (прекъснал).

Само дето трябва да използва Navcoder с I-bus интерфейс, а не с K+DCAN кабел, защото няма да види нищо друго, освен командите за диагностика.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Проблем навигация МК3
stony1 написа:Само дето трябва да използва Navcoder с I-bus интерфейс, а не с K+DCAN кабел, защото няма да види нищо друго, освен командите за диагностика.
Което не е абсолютно никакъв проблем и аз се присъединявам към твърдението, че така трябва да започне, а не със сваляне и тотално разглобяване дисплея.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем навигация МК3
PeReZ написа:stony1 написа:Само дето трябва да използва Navcoder с I-bus интерфейс, а не с K+DCAN кабел, защото няма да види нищо друго, освен командите за диагностика.
Което не е абсолютно никакъв проблем и аз се присъединявам към твърдението, че така трябва да започне, а не със сваляне и тотално разглобяване дисплея.
Абсолютно

Това с разглобяване го написах, защото колегата пита как да отсрани проблема, та аз го хвърлих направо на последняи етап

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани