Проблем - губи(няма) мощност
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем - губи(няма) мощност
Здравейте!
Колата е 96' 525TDS автоматик.
От известно време започна да губи мощност, карах я по майстори никой нищо не открива, закачваха да я на диагностики - нищо, на няколко места нищо.
Едни от майсторите я закачи на живи данни и карахме колата, когато загуби мощност стига до 17мг/час гориво, а когато се оправи се дига към 40мг/час. И не можем да разберем от какво е.
Когато е студена има мощност и върви, но като загрее и губи мощност, или на моменти идва.
Турбото се е омаслило, но фисти, не е заминало напълно, беше позацапало малко дебитомера, но след почистване никакъв ефект.
По скоро нещо ограничава според мен, щом стига до 17мг/час гориво и не може повече, а след като се оправи от стига до 40 и си се стрелка няма проблем, но е моментно.
Скоростите си превключват леко не боксуват или нещо подобно, като стигне момент за превключване си превключва леко и така...
Какво бихте ме посъветвали?
Благодаря!
П.П.: Днес ходих на още една диагностика и там излезе грешка:
1 Delivery Controller control deviation
Така и не разбрахме какво е. Опитаха се да проследят датчика за температура на горивото, който е бил в помпата, но не можаха да разберат защо не излиза температура, предположиха, че датчика може да не работи...
Колата е 96' 525TDS автоматик.
От известно време започна да губи мощност, карах я по майстори никой нищо не открива, закачваха да я на диагностики - нищо, на няколко места нищо.
Едни от майсторите я закачи на живи данни и карахме колата, когато загуби мощност стига до 17мг/час гориво, а когато се оправи се дига към 40мг/час. И не можем да разберем от какво е.
Когато е студена има мощност и върви, но като загрее и губи мощност, или на моменти идва.
Турбото се е омаслило, но фисти, не е заминало напълно, беше позацапало малко дебитомера, но след почистване никакъв ефект.
По скоро нещо ограничава според мен, щом стига до 17мг/час гориво и не може повече, а след като се оправи от стига до 40 и си се стрелка няма проблем, но е моментно.
Скоростите си превключват леко не боксуват или нещо подобно, като стигне момент за превключване си превключва леко и така...
Какво бихте ме посъветвали?
Благодаря!
П.П.: Днес ходих на още една диагностика и там излезе грешка:
1 Delivery Controller control deviation
Така и не разбрахме какво е. Опитаха се да проследят датчика за температура на горивото, който е бил в помпата, но не можаха да разберат защо не излиза температура, предположиха, че датчика може да не работи...
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем - губи(няма) мощност
Явно си ходил някъде, където нищо не разбират 
Има едно маркучле излиза из под входящия колектор и влиза в една кутийка. Взимаш същото такова ново маркучле и го сменяш.
Ако няма промяна, проверяваш дали стига ток до кутийката в която влиза маркучлето. Ако идва ток на буксата намираш някой с тдс като твоя и пробвате с неговата кутийка. Ако ти тръгне колата сменяш кутийката.
Кутийката се казвам МАП сензор и отчита налягането във входящия колектор. Ако маркуча към нея е нацепен и пропуска този сензор не отчита вярно, колата влиза в авариен режим и си кара по заводски данни. Демек караш 70 к.с. дизел.
На мен ми беше сцепен точно на щуцера където излизаше при колектора. Не се виждаше. За няколко месеца колата ми все по-бавно и по- бавно ми вървеше. Накрая го изтеглих и видях, че целия е нацепен. Купих 50см маркуч за обратна нафта с външна оплетка. Пъхнах го и колата си тръгна.
Ако нищо от тези неща горе не проработи пиши пак тук.
Успех!
виж и тази тема...
viewtopic.php?f=35&t=308719

Има едно маркучле излиза из под входящия колектор и влиза в една кутийка. Взимаш същото такова ново маркучле и го сменяш.
Ако няма промяна, проверяваш дали стига ток до кутийката в която влиза маркучлето. Ако идва ток на буксата намираш някой с тдс като твоя и пробвате с неговата кутийка. Ако ти тръгне колата сменяш кутийката.
Кутийката се казвам МАП сензор и отчита налягането във входящия колектор. Ако маркуча към нея е нацепен и пропуска този сензор не отчита вярно, колата влиза в авариен режим и си кара по заводски данни. Демек караш 70 к.с. дизел.
На мен ми беше сцепен точно на щуцера където излизаше при колектора. Не се виждаше. За няколко месеца колата ми все по-бавно и по- бавно ми вървеше. Накрая го изтеглих и видях, че целия е нацепен. Купих 50см маркуч за обратна нафта с външна оплетка. Пъхнах го и колата си тръгна.
Ако нищо от тези неща горе не проработи пиши пак тук.
Успех!
виж и тази тема...
viewtopic.php?f=35&t=308719
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани