Тресене в педала при потегляне 525ТДС
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Тресене в педала при потегляне 525ТДС
Колеги да се консултирам и с вас преди да предприема покупка на маховик, защото съм го сменял преди около 45 000 км с нов на luk заедно с комплект съединител и лагер.
От известно време имам някакво тресене в педала на съединителя (усеща се и в мотора) при потегляне на полусъединител. Понякога при по студен мотор не се усеща, а при загрял, а понякога обратно - при студен не затриса а при загрял почти при всяко потегляне.
При самото отделяне на съединителя. При други предавки не забелязвам нищо притеснително.
Мислех си че е феродо, но днес ми звъннаха от сервиза и ми обясниха че луфта в маховика е около 2.5см а било нормално около 1. Съединителя си бил добре.
Накарах да огледат всичко друго, но освен този луфт в маховика нямало нещо нередно.
Иначе мотора работи равномерно, не се усеща неравномерна работа както когато сменях стария си разбит маховик. Порцията ми е на около 4,5 и варира с около 0.2.
Металното дрънчене при гасене при пуснат съединител си го има, но реално и след смяната с чисто новия маховик пак си го имаше.
Сещам се само за още един вариант за това потеглящо тресене и то е настройката на началния момент на помпата, но това мога да го видя в друг сервиз : ) стига да има някаква логика.
Ако някой се сети нещо друго което мога да погледна преди да сменям маховик, моля за съвет.
От известно време имам някакво тресене в педала на съединителя (усеща се и в мотора) при потегляне на полусъединител. Понякога при по студен мотор не се усеща, а при загрял, а понякога обратно - при студен не затриса а при загрял почти при всяко потегляне.
При самото отделяне на съединителя. При други предавки не забелязвам нищо притеснително.
Мислех си че е феродо, но днес ми звъннаха от сервиза и ми обясниха че луфта в маховика е около 2.5см а било нормално около 1. Съединителя си бил добре.
Накарах да огледат всичко друго, но освен този луфт в маховика нямало нещо нередно.
Иначе мотора работи равномерно, не се усеща неравномерна работа както когато сменях стария си разбит маховик. Порцията ми е на около 4,5 и варира с около 0.2.
Металното дрънчене при гасене при пуснат съединител си го има, но реално и след смяната с чисто новия маховик пак си го имаше.
Сещам се само за още един вариант за това потеглящо тресене и то е настройката на началния момент на помпата, но това мога да го видя в друг сервиз : ) стига да има някаква логика.
Ако някой се сети нещо друго което мога да погледна преди да сменям маховик, моля за съвет.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Тресене в педала при потегляне 525ТДС
Тампони на мотора.Най-вече този от ляво
Re: Тресене в педала при потегляне 525ТДС
Странна работа за толкоз километри да отиде маховик пък съединителя добре. С такива симптоми и не само смених съединител и всичко се оправи а маховика лопчи повече от 3 санта.
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Re: Тресене в педала при потегляне 525ТДС
Тампони на мотора и на кутията ги сменях преди 10,000. И на мен не ми се вярва за маховика но друго не откриха.
Днес се позамислих от кога започна проблема и май се съвпада с едно сипване на добавка и по агресивно каране докато я изгоря. Точно затова единственото освен маховик, за което се сещам е да се е скапал нещо началния момент на горивото и да претриса от кофти порция при потегляне...
Колегите с голям стаж да кажат ако има резон.
Днес се позамислих от кога започна проблема и май се съвпада с едно сипване на добавка и по агресивно каране докато я изгоря. Точно затова единственото освен маховик, за което се сещам е да се е скапал нещо началния момент на горивото и да претриса от кофти порция при потегляне...
Колегите с голям стаж да кажат ако има резон.
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: Тресене в педала при потегляне 525ТДС
Здравейте, колега martinvn смени сспирачната течност и обезвъздуши системата на съединителя.
Успех на всички.
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Тресене в педала при потегляне 525ТДС
Луфта на маховика е16 градуса. Ся туи колко сантима са сядаи и смятаи наокръжност 228 или 240мм .
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Тресене в педала при потегляне 525ТДС
Пресиян Василев написа:Луфта на маховика е16 градуса. Ся туи колко сантима са сядаи и смятаи наокръжност 228 или 240мм .
Кой луфт , допустимия ли или по принцип колко може . Иначе на 228мм се пада 32мм луфт и съответно на 240мм се пада около 33мм.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Тресене в педала при потегляне 525ТДС
vladobate написа:Пресиян Василев написа:Луфта на маховика е16 градуса. Ся туи колко сантима са сядаи и смятаи наокръжност 228 или 240мм .
Кой луфт , допустимия ли или по принцип колко може . Иначе на 228мм се пада 32мм луфт и съответно на 240мм се пада около 33мм.
За нов .
Максимален свободен ъгъл (градуси) 16
Макс. ход на накланяне 1.6 мм
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Тресене в педала при потегляне 525ТДС
Пресиян Василев написа:vladobate написа:Пресиян Василев написа:Луфта на маховика е16 градуса. Ся туи колко сантима са сядаи и смятаи наокръжност 228 или 240мм .
Кой луфт , допустимия ли или по принцип колко може . Иначе на 228мм се пада 32мм луфт и съответно на 240мм се пада около 33мм.
За нов .
Максимален свободен ъгъл (градуси) 16
Макс. ход на накланяне 1.6 мм
Аха , ама това на ръка не може се постигне. Това са характеристиките при работа когато се натоварва демпферира в тези граници . Иначе лопчене на ръка в тез граници си е отишъл завалията , тва е .
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Тресене в педала при потегляне 525ТДС
Така е 

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Re: Тресене в педала при потегляне 525ТДС
Много странно.
Не избързах да пиша преди да покарам няколко дни, но е факт че това тресене изчезна, а не съм сменял нито маховика, нито съм пипал ГНП, за което се съмнявах.
Дефакто влязох за смяна на масло и всички филтри + спирачна течност и идеята беше да огледат, от какво може да тресе при потегляне. Маховика не ми се видя толкова зле и затова предпочетох да не се вкарвам в подобен разход след като съм го сменял преди 45000км.
Щях да ходя в дизел сервиз за да прегледат порцията на гнп, но още след излизането от сервиза усетих че го няма тресенето и затова изчаках и наистина няма проблем.
Освен да съм имал много мръсен горивен/въздушен филтър и да се е получавала бедна порция при потегляне и затова да е тресяло? Спирачната течност, която смених има ли някаква връзка с помпите на съединителя?
Не избързах да пиша преди да покарам няколко дни, но е факт че това тресене изчезна, а не съм сменял нито маховика, нито съм пипал ГНП, за което се съмнявах.
Дефакто влязох за смяна на масло и всички филтри + спирачна течност и идеята беше да огледат, от какво може да тресе при потегляне. Маховика не ми се видя толкова зле и затова предпочетох да не се вкарвам в подобен разход след като съм го сменял преди 45000км.
Щях да ходя в дизел сервиз за да прегледат порцията на гнп, но още след излизането от сервиза усетих че го няма тресенето и затова изчаках и наистина няма проблем.
Освен да съм имал много мръсен горивен/въздушен филтър и да се е получавала бедна порция при потегляне и затова да е тресяло? Спирачната течност, която смених има ли някаква връзка с помпите на съединителя?
- Niko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 27.01.2011
- Местоположение: Поморие
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 е70 4.0d
- Мечтае да кара: Валяк
Re: Тресене в педала при потегляне 525ТДС
И аз бях така почистих си КиН филтъра и сега и при мен го няма това тресене при потегляне, аз вчера също смених спирачната течност и махнах 2та катализатора 3тия го нямаше...
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: Тресене в педала при потегляне 525ТДС
здравейте колеги,
Има връзка, с нея работи и съединителя.
от martinvn » 28 Юни 2012, 11:44
Спирачната течност, която смених има ли някаква връзка с помпите на съединителя?
Има връзка, с нея работи и съединителя.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани