Проблем с 540
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с 540
Здравейте,проблема с 540ката е,че при студен двигател работи все едно ги няма 2 цилиндъра.Колкото повече загрява толкова повече се оправя.Правих диагностика на две места и няма проблеми.Смених свещите. 

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Проблем с 540
Смени си клапан картерни газове с гарнитури и гарнитурите на всмукатения колектор, като за начало.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Проблем с 540
Свойство на материала, на студено се свива, на топлпо се разширява 
Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2

Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблем с 540
Ако е клапана има и други признаци освен посочените. Така че провери за пропуск на въздух било то от уплътнения или маркучи на смукателния колектор.


- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с 540
Колега,
тествай ей това и ще разбереш дали е вакум и тия гарнитури - > http://www.youtube.com/watch?v=s1fTSP8VHvA
Колеги не е правилно така да пращате хората на "ремонти" за по 400 кинта и отгоре щото не винаги са тия гарнитури а и може лесно да се провери.
При мен имах този проблем и се оправи след почистване на дюзите на ултразвук. Също може и свещи да са , виж няква диагностика си направи ама като е студена колата.
тествай ей това и ще разбереш дали е вакум и тия гарнитури - > http://www.youtube.com/watch?v=s1fTSP8VHvA
Колеги не е правилно така да пращате хората на "ремонти" за по 400 кинта и отгоре щото не винаги са тия гарнитури а и може лесно да се провери.
При мен имах този проблем и се оправи след почистване на дюзите на ултразвук. Също може и свещи да са , виж няква диагностика си направи ама като е студена колата.
Re: Проблем с 540
Свещите са чисто нови а за дюзите сипвах добра добавка и никаква промяна.Правихме теста с спрея,но на загрял двигател и нищо нередно.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Проблем с 540
gentata написа:Ако е клапана има и други признаци освен посочените. Така че провери за пропуск на въздух било то от уплътнения или маркучи на смукателния колектор.
Така е

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблем с 540
Alexch написа:gentata написа:Ако е клапана има и други признаци освен посочените. Така че провери за пропуск на въздух било то от уплътнения или маркучи на смукателния колектор.
Така еОсвен това клапан картерни газове се хваща на диагностика, защото смуче яко въздух след дросела. Насочи се към другите вероятни причини.
Скоро го сменях клапана за това и го споменах. При мен дори връщаше масло от картера през клапана, смукателния колектор и в цилиндрите и като запали отзад облаци дим. След като загрее се чувше все едно някой надува тромпет под предния капак и около мен всички





- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с 540
didoooo11 написа:Свещите са чисто нови а за дюзите сипвах добра добавка и никаква промяна.Правихме теста с спрея,но на загрял двигател и нищо нередно.
При загрял двигател няма как да го хванеш , по-горе са обяснили и защо.
На студен двигател ( сутрин ) се прави тоя тест.
Re: Проблем с 540
Проблема излезе на яве.Има една пластмасова кутия под дебитомера която беше счупена и от там смучеше въздух.Благодаря на всички,но излезе нов проблем по който ще пусна нова тема.
Re: Проблем с 540
Мислех,че се е оправил проблема ама не.Двигателя трепери много по-малко.Смених гарнитурата на дроселовата клапа защото и от там смучеше.Правих проба с спрей на студен двигател и нищо нередно.Някакви нови идеи от къде може да смуче? 

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Проблем с 540
Казах ти по-горе от къде гарантирано ти смуче, ама ти не вярваш. Това си беше гарантиран проблем още когато 540 беше на по 5-6 години, нали не си помислил, че твоята е някакво изключение.
Сменяш ето това http://www.fcpgroton.com/product-exec/p ... 40il+95-01 и това http://www.fcpgroton.com/product-exec/p ... 40iL+840ci Това са първите неща, които се сменят при признаци като твоите. Ако след смяната не се оправи, вече започваш да тъсиш всякакви други варианти
Сменяш ето това http://www.fcpgroton.com/product-exec/p ... 40il+95-01 и това http://www.fcpgroton.com/product-exec/p ... 40iL+840ci Това са първите неща, които се сменят при признаци като твоите. Ако след смяната не се оправи, вече започваш да тъсиш всякакви други варианти

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с 540
А на това 540 направен ли е тестът със спрейчето, както е показан в клипчето в Ютубата? Добре е обяснено и показано къде да се пръска и какво да се търси като промяна в работата на мотора.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани