Ремонт на вентилатора на кондензатора?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ivan.geo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d Touring '01
- Мечтае да кара: нова кола
Ремонт на вентилатора на кондензатора?
Някой знае ли къде или как може да се ремонтира, ако подлежи на ремонт? 

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
Ремонт на кое??????
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
Има два вида. Единият е старият и е с 4 кабелчета (май беше), и е с резистори. Другият е с 3 кабелчета и няма резистори, а една електроника, която ЕКУ-то на колата я бута и тя си прави разни обороти. Я кажи какъв е дертът по принцип? Имам усещането, че при тебе е по-новата и за това с диагностика пробвахте ли да я палите тая перка?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- ivan.geo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d Touring '01
- Мечтае да кара: нова кола
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
turbo написа:Има два вида. Единият е старият и е с 4 кабелчета (май беше), и е с резистори. Другият е с 3 кабелчета и няма резистори, а една електроника, която ЕКУ-то на колата я бута и тя си прави разни обороти. Я кажи какъв е дертът по принцип? Имам усещането, че при тебе е по-новата и за това с диагностика пробвахте ли да я палите тая перка?
Пробвах с BMW INPA-та да дам на Blower 50 и 100% и не тръгна и при двата. Иначе компютърът не отчита грешки по климатика. Климата като съм на място никакъв го няма, в движение вътре вали сняг. Това е колата, а тук е перката. Приемам идеи всякакви.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
Би трябвало да си с перката с 3-те кабела, тоест с "по-умната" и по-скъпа за ремонт перка. Лошото е, че ремонтът представлява смяна с друга, която е втора употреба.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
За да не отварям нова тема, да питам тук. Моята перка е от стария модел с резисторите. Може ли да се отвори самия мотор и да се види какво е положението вътре, че има задържане на едно място. Ако сменя резисторите, пак ще изгорят, след като го има допълнителния товар. Гледах отвсякъде, но изглежда капсулован. Намерих друга перка, но и тя беше със същия проблем.
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
M5 написа:За да не отварям нова тема, да питам тук. Моята перка е от стария модел с резисторите. Може ли да се отвори самия мотор и да се види какво е положението вътре, че има задържане на едно място. Ако сменя резисторите, пак ще изгорят, след като го има допълнителния товар. Гледах отвсякъде, но изглежда капсулован. Намерих друга перка, но и тя беше със същия проблем.
Нещо като капсулован е и ако отвориш после заварки трябва да играят . Кво да гледаш вътре то отвън се скива . Погледни през отворите и завърти ако шават постоянните магнити залепени по вътрешната периферия на статора махай я таз перка , трошат се с времето гадовете. Друг възможен проблем е счупен лагер ама занимавката е голяма , въпрос на късмет е да улучиш втора ръка читав и гаранция колко ще изкара няма ама това е положението. Иначе съпротивленията се лекуват.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
M5 написа:За да не отварям нова тема, да питам тук. Моята перка е от стария модел с резисторите. Може ли да се отвори самия мотор и да се види какво е положението вътре, че има задържане на едно място. Ако сменя резисторите, пак ще изгорят, след като го има допълнителния товар. Гледах отвсякъде, но изглежда капсулован. Намерих друга перка, но и тя беше със същия проблем.
Понякога се отлепят магнитите, имаше тема за ремонта, потърси я!


- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
имаше тема за тия магнити и ако се направи както трябва няма ядове,аз моята си я карам вече второ лято ,те така са направени че са залепени върху боята на корпуса а тя се разлепва от корпуса ама се лекува,жалко че нямам снимки от ремонта
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
до колегата с инпата- виж си предпазителя, ако трябва първо откачи буксата, намира се отляво като си пред колата, и измери идват ли постоянни + и-
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
След по-обстоен оглед, видях, че едно парче се мърда и точно там се получава задържане. Не знам дали са няколко магнита, че светлината не беше в изобилие, но със сигурност само 1 парче се е откъртило.
Сега ще потърся темата за ремонта.
Благодаря за помощта
Сега ще потърся темата за ремонта.
Благодаря за помощта

Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
Това откъртеното парче посмъртно не можеш го задържа до братчето му еле са били едно цяло някога
. Иначе и на мен ми е интересно кое е лепилото за магнити.

- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
Намерих няколко теми, в които пише, че магнитите са лепени с поксипол и не е имало проблем след това. Не знам ако разпробия нитовете на капака, после как ще го затворя.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
с течен метал на бизон съм ги лепил ,а и те магнитите се разлепват с боята не стават на парчета,след това се затваря с няколко заварки без да се прекалява,то се сглобява точно и идеята е да се фиксира само
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
M5 написа:Намерих няколко теми, в които пише, че магнитите са лепени с поксипол и не е имало проблем след това. Не знам ако разпробия нитовете на капака, после как ще го затворя.
Преди време правих такъв ремонт при мен бяха блокирали четките и не контактуваха с колектора. Отварянето - леко със шлайфче се пилят пластинките които държат задния капак към статора. Но не се режат а се пили само частта която е деформирана при зглобката. Затварянето със секач и чук се деформират въпросните пластинки така че да задържат капака към статора - получава се същото съединение като преди тази процедура, ако не стане така със заварка. Незнам дали стана ясно какво искам да кажа но ако се наложи ще рисуваме


21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани