Регулиране на височина БМВ520
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Регулиране на височина БМВ520
Колеги нов съм в сайта можете ли да ми кажете как се регулира височината на БМВ 520 1997г комби ...или по точно как да я направя по ниска. Благодаря предварително
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Регулиране на височина БМВ520
bmw_760il написа:Ако си с оригинално окачване няма как да стане.Вариантите ти са или да го смениш с по-ниско или да сложиш регулируемо и да си го настроиш по твой вкус.


- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Регулиране на височина БМВ520
Аз си мисля, че колегата говори за регулиране на нивомат. Става с лаптоп, ДИС и някой който знае какво прави.
- Mannoroth
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 30.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: F10
Re: Регулиране на височина БМВ520
Аз да използвам темата да питам за обратното - повдигане пак ли така става?
Защото при мен предницата много е смъкната и не мога през една бабуна да мина без да закача нещо...явно от гъзария, вярно, много е стабилна на завои, ама толко нисък в България не си е работа...
В сервиза ми казаха, че ми е пипано нещо по окачването и съм имал чисто нови неща, но не съм разбирач...

В сервиза ми казаха, че ми е пипано нещо по окачването и съм имал чисто нови неща, но не съм разбирач...

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Регулиране на височина БМВ520
Не, отпред най вероятно ти са сменили окачването със спортно, може и само пружини да са. Нивомата е само отзад.

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Регулиране на височина БМВ520
niki81vd написа:За да не бъзикаш компа, и да се занимаваш с глупости, направи го механично, става и пред блока, стига ръцете да не са ти в г.....за
Даже мисля че от компа не се регулира, там са зададени параметри, ако някое от кантарнитр устройства се повреди, ново.
Също като електромоторите при касетофоните, когато се бъзикат оборотите, не ги регулираш, а подменяш мотора с нов, той калиброван
Сега по същество, кантарния апарат се държи на един болт и опора, откачваш кабела, развиваш болта който държи апарата, развиваш и гайката на биалетката. След това, раз пробиваш дупката на болта, на планката, на апарата. Така че да се получи надлъжен отвор , съответно за повдигане разширяваш надолу, за сваляне нагоре. Монтираш , стягаш и караш. За 15 цолови джанти, се мери от долния ръб на джантата, до ръба на калника, вертикално, по спомен 51 - 56 сантиметра
По-голяма глупост не бях чувал! Да си играеш да разпробиваш планка, да си я гласиш по някакви незнайни начини....то бетер ладичка

Всичко става точно за 10мин с DIS. Можеш да си регулираш ляво, дясно и целия заден мост както си искаш и колкото си искаш
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Регулиране на височина БМВ520
Нивоматът при E39 Touring е само отзад и се регулира с компютър, а не механично. Никакви елипси няма - не можеш и с един милиметър да изместиш датчика, ако не чоплиш нищо по гореописания начин де. Има дори разлики в ляв и десен датчик, като показания и това се компенсира с компютъра - то за това е с компютър активното окачване, за да може да се настройва достатъчно фино, а иначе щяха да го направят хората с компаратори и щяха да предвидят механично изместване на датчиците. 
Отговор на въпроса на колегата пуснал темата: За да стане едно E39 комби по-ниско и то заводски се сменят предните пружини и амортисьори със спорния вариант ( М спорт съспеншън ) и отзад се прави същото (амортисьори и пружини), но пружините са въздушни (AirSpring). Отзад може да се мине и с нормалните въздушни пружини чрез настройка, но какъв ще е ефектът върху тях в дългосрочен план не е ясно. Най-българският вариант е да се отрежат предните пружини и да се настрои задницата след това и да не се пипа нищо друго, при което амортисьорите започват да работят в зона, в която не са предвидени да работят, но пък колата е по-ниска и колкото изкарат - толкова.

Отговор на въпроса на колегата пуснал темата: За да стане едно E39 комби по-ниско и то заводски се сменят предните пружини и амортисьори със спорния вариант ( М спорт съспеншън ) и отзад се прави същото (амортисьори и пружини), но пружините са въздушни (AirSpring). Отзад може да се мине и с нормалните въздушни пружини чрез настройка, но какъв ще е ефектът върху тях в дългосрочен план не е ясно. Най-българският вариант е да се отрежат предните пружини и да се настрои задницата след това и да не се пипа нищо друго, при което амортисьорите започват да работят в зона, в която не са предвидени да работят, но пък колата е по-ниска и колкото изкарат - толкова.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: Регулиране на височина БМВ520
Окачването както казаха колегите се регулира само ОТЗАД и то само чрез софт!
Моето комби лично си го вдигнах за да не е толкова ниско поне отзад!Отпред съм с фабрично ниско окачване и за да я вдигна трябват пружини!
Задницата може както да се вдига така и да се сваля,моята е регулирах с Inpa - опцията е колело по колело ! Работата е за 10 минути ,а в програмата има и препоръчителните фабрични стойности спрямо вида на джантата(15/16/17 цола).
Поздрави!
Моето комби лично си го вдигнах за да не е толкова ниско поне отзад!Отпред съм с фабрично ниско окачване и за да я вдигна трябват пружини!
Задницата може както да се вдига така и да се сваля,моята е регулирах с Inpa - опцията е колело по колело ! Работата е за 10 минути ,а в програмата има и препоръчителните фабрични стойности спрямо вида на джантата(15/16/17 цола).
Поздрави!
BMW Service Team
- Стефановски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Мездра
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds, но заслужава да кара Х6
- Мечтае да кара: М5, но кара 525 tds
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани