Управление от шофьорската врата - проблем!-решен!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Управление от шофьорската врата - проблем!-решен!
Здравейте колеги.
Днес спря да работи блока за управление на шофьорската врата.
1. Не работи централното заключване на вратата.
2. Не се управляват стъклата на всички врати от там. (стъклата на другите три врати си работят нормално от бутоните на съответната врата)
3. Не се регулират огледалата.
Ако някой има идея моля да помогне. Благодаря предварително.
Днес спря да работи блока за управление на шофьорската врата.
1. Не работи централното заключване на вратата.
2. Не се управляват стъклата на всички врати от там. (стъклата на другите три врати си работят нормално от бутоните на съответната врата)
3. Не се регулират огледалата.
Ако някой има идея моля да помогне. Благодаря предварително.
Последна промяна Financier на 18 Юни 2012, 19:45, променена общо 4 пъти
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Управление от шофьорската врата
на пръв прочит се сещам за прекъснати кабели в вратата или изгорял бушон
Re: Управление от шофьорската врата
Провери дали не е излезнала буксата на този модул... проверката става за секунди 

Re: Управление от шофьорската врата
Днес ще проверя и двете неща. И за предпазители, което според мен е малко вероятно защото на останалите три врати всичко работи нормално (и стъклоподемниците и централното заключване) и ще проверя буксата, която захранва модула.
Ако някой може да ми каже къде са щипките на кората на вратата и евентуално електрическа схема за да се ориентирам какво да проверявам ще е чудесно.
Благодаря за сега колеги. Желая ви успешен ден.
Аз по-късно ще споделя резултата.
Ако някой може да ми каже къде са щипките на кората на вратата и евентуално електрическа схема за да се ориентирам какво да проверявам ще е чудесно.
Благодаря за сега колеги. Желая ви успешен ден.
Аз по-късно ще споделя резултата.
- espressto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 11.12.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, E39 540i
Re: Управление от шофьорската врата
Както е модула на вратата с плоска отверка леко го подхвани и надигни на горе от две три места и ще излезе. При мен централноте се беше бъгнало така на предна лява врата и след изключване на акумолатора за 5/10 мин. се оправи 

Re: Управление от шофьорската врата
Благодаря на всички колеги, които се включиха.
Проблема е решен. Оказа се лош контакт в буксата със силовите кабели. След почистване и включване всичко си тръгна нормално.
Желая успех. И приятен ден.
Проблема е решен. Оказа се лош контакт в буксата със силовите кабели. След почистване и включване всичко си тръгна нормално.
Желая успех. И приятен ден.
Re: Управление от шофьорската врата
Financier написа:Благодаря на всички колеги, които се включиха.
Проблема е решен. Оказа се лош контакт в буксата със силовите кабели. След почистване и включване всичко си тръгна нормално.
Желая успех. И приятен ден.
колега би ли казал къде се намира тази букса
Re: Управление от шофьорската врата - проблем
Здравейте колеги.
Първо къде се намира буксата със силовите кабели - отдолу на модула на дръжката на шофьорската врата, най-голямата букса с по-дебелите кабели.
А сега по темата.
Управлението на централното заключване на шофьорската врата и стъклата на другите врати спря отново и вече не тръгва.
Няма и управление на централното заключване, когато се заключва и отключва колата с ключа. (механично)
Дистанционното си работи и си отключва и заключва останалите три врати и багажника.
Стъклата се свалят и вдигат само от бутоните на отделните вратите, но нямат " памет".
Ще съм благодарен да обсъдим ситуацията.
Поздрави.
Първо къде се намира буксата със силовите кабели - отдолу на модула на дръжката на шофьорската врата, най-голямата букса с по-дебелите кабели.
А сега по темата.
Управлението на централното заключване на шофьорската врата и стъклата на другите врати спря отново и вече не тръгва.
Няма и управление на централното заключване, когато се заключва и отключва колата с ключа. (механично)
Дистанционното си работи и си отключва и заключва останалите три врати и багажника.
Стъклата се свалят и вдигат само от бутоните на отделните вратите, но нямат " памет".
Ще съм благодарен да обсъдим ситуацията.
Поздрави.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Управление от шофьорската врата - проблем!
доста вериги ти се губят,проблема пак ще е в някоя букса виж тази между пантите,огледай я да няма счупено зъбче и да влиза на вътре и да се губи контакта или да е силно окислена,също и кабелите в маншона там....пробвай с друго управление като за начало
Re: Управление от шофьорската врата - проблем!
Добро утро на всички.
Къде е тази букса "между пантите"?
И на мен все ми се струва, че или е букса или прекъснат кабел.
Поздрави и приятен ден.
Къде е тази букса "между пантите"?
И на мен все ми се струва, че или е букса или прекъснат кабел.
Поздрави и приятен ден.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Управление от шофьорската врата - проблем!
като отвориш вратата между двете панти на колонката,там се пречупват кабелите или ако някой е свалял вратата да е счупил буксата(тя лесно се отделя ама може да се счупи)
Re: Управление от шофьорската врата - проблем!
Колега извинявай, ама пак не разбрах.
Да разбирам ли, че всички кабели от вратата излизат на букса на колонката?
В самата врата (преди гумения маншон, през който минават кабелите към купето) или откъм купето на колата?
Там не съм проверявал, пък и не знаех, че има букса.
Моля те уточни.
Имам съмнение, че е лош контакт защото ту работеше ту не и накрая окончателно спря.
Предварително ти благодаря.
Поздрави.

Да разбирам ли, че всички кабели от вратата излизат на букса на колонката?
В самата врата (преди гумения маншон, през който минават кабелите към купето) или откъм купето на колата?
Там не съм проверявал, пък и не знаех, че има букса.
Моля те уточни.
Имам съмнение, че е лош контакт защото ту работеше ту не и накрая окончателно спря.
Предварително ти благодаря.
Поздрави.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Управление от шофьорската врата - проблем!
да всички кабели от вратата влизат в колонка,самата букса е вътре в колонката ....накрая на маншона има винтче стегнато за колонката ,под него е буксата ,но първо огледай кабелите успех
Re: Управление от шофьорската врата - проблем!
Благодаря колега. Сега вече разбрах.
Не знаех, че там има електросъединител.
При първа възможност ще го проверя и кабелите към него.
На пръв поглед изглеждат добре, но ще ги измеря всички до електросъединителя.
Ще пиша за резултата.
Желая приятен ден.
Не знаех, че там има електросъединител.
При първа възможност ще го проверя и кабелите към него.
На пръв поглед изглеждат добре, но ще ги измеря всички до електросъединителя.
Ще пиша за резултата.
Желая приятен ден.
Re: Управление от шофьорската врата - проблем!
Здравейте колеги.
Специална благодарност на колегата cls6666.
А сега по темата.
Отворих електросъединителя на колонката на шофьорската врата. Видях това, което очаквах. Два силови кабела, два за акустиката и два за данни за управление. Насочих се направо към двата кабела за управление. Единия синьо и лилаво, а другия бяло с червено. И двата тънки.
Извадих блока за управление на шофьорската врата и намерих същите два кабела на единия електросъединител.
Извадих го и започнах да измервам съпротивлението между двете букси с омметър. Единият беше прекъснал.
Пуснах нов кабел. Стария не го извадих защото не исках да разбандажирам кабелния жгут.
Замених го с новия и вече всичко е на ред.
Желая успех на всички и приятна вечер.
Специална благодарност на колегата cls6666.

А сега по темата.
Отворих електросъединителя на колонката на шофьорската врата. Видях това, което очаквах. Два силови кабела, два за акустиката и два за данни за управление. Насочих се направо към двата кабела за управление. Единия синьо и лилаво, а другия бяло с червено. И двата тънки.
Извадих блока за управление на шофьорската врата и намерих същите два кабела на единия електросъединител.
Извадих го и започнах да измервам съпротивлението между двете букси с омметър. Единият беше прекъснал.
Пуснах нов кабел. Стария не го извадих защото не исках да разбандажирам кабелния жгут.
Замених го с новия и вече всичко е на ред.
Желая успех на всички и приятна вечер.

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани