Акумулатор за 540ИА какъв
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- kik666
- е34 фенче
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: близо до морето
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Детайли за колата: бензинояд
Акумулатор за 540ИА какъв
Колеги скапа ми се акумулатора дайте малко инфо колко апмера и с какъв стартов ток трябва да си купя 


- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- espressto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 11.12.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, E39 540i
Re: Акумулатор за 540ИА какъв
Колега моят е 100ач и неам ядове и зимата маторя пали от раз 

- kik666
- е34 фенче
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: близо до морето
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Детайли за колата: бензинояд
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Акумулатор за 540ИА какъв
110ah съм аз ...
Re: Акумулатор за 540ИА какъв
Най-добре е да спазваш предписаното от книжката.Ако е по-малко рискуваш недостиг на ток след ползване на консуматори при не-работещ двигател, ако е по-голям рискуваш да не се зарежда напълно....като цяло много се е коментирало това.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Акумулатор за 540ИА какъв
Ако още не си решил за акумулатора един 100 Ah е пушка и алтернатора ще си го зарежда истински и ще ти пали от раз. Взимай Varta че им е 3-години гаранцията

ПП. Вгражданите в 540i алтернатори са 120A, 140A и 150A различават се по вида на охлаждането им. Първия и втория са с въздушно охлаждане а третия е с водно т.е. той се води "мокър" и корпуса му се охлажда от антифриза. И трите си имат ресурс да зареждат дори и 110Ah-ов акумулатор началния им заряден ток е 10A. А един голям акумулатор би се разредил много по-малко при едно палене и съответно се дозарежда по-бързо.


ПП. Вгражданите в 540i алтернатори са 120A, 140A и 150A различават се по вида на охлаждането им. Първия и втория са с въздушно охлаждане а третия е с водно т.е. той се води "мокър" и корпуса му се охлажда от антифриза. И трите си имат ресурс да зареждат дори и 110Ah-ов акумулатор началния им заряден ток е 10A. А един голям акумулатор би се разредил много по-малко при едно палене и съответно се дозарежда по-бързо.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани