Какво да бъде БМВ-то?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Пловдив

Какво да бъде БМВ-то?

Мнение от Паве_във_BMW » 25 Фев 2006, 20:25

Колеги може ли да ми помгнете по някакъв начин отосно избора ми за кола какво БМВ да купя до 10 000 лева, защото обикалям тука автосалони из Пловдив, а аз съм от Филибето и така и не мога да се оправя. Не ми стиска да си дам парите и после да ме изпързалят нали разбирате. Първо нямам вяра на никой, а и второ до сега не случих на БМВ със сервизна книжка. Какво ще кажете по този въпрос за сервизните книжки и колите втора ръка. Задължитилно ли е една кола и особено БМВ да се купи със сервизна книжка на старо? Другото, което ме притеснява е това, че няма да мога да ида от вън да си вкарам кола и ще трябва да е купувам от тука ама като гледам по автосалоните авто джамбазите какво продават лошо ми става така, че най - вероятно ще взимам кола по обява от мобиле-бг или от Горубляне ако успея от там да намеря нещо по - свясно. Но всъщност това не е всичко другия проблем е в това, че се чудя какво да избера БМВ 316, 318, 320 все купета с 3 врати, седан с 5 врати не искам или 518, 520 от тях естествено лимузина с 4 врати, а може и комби да е с 5 врати. Като става въпрос все за бензини тъй като дизел не искам и като говоря за бензин това значи без АГУ и тем подобни, защото искам чист бензин! Като най - късно мога да изчакам до другата година лятото, но не повече от това като до тогава ще трябва да съм вече ориентиран и решен крайно какво да бъде БМВ-то. И ако тогава мога да случа на Е46 или Е39 тогава ще бъде наистина добре. Като до тогава повече от тези пари няма да мога да отделя най - много още 1000 лева да дам т.е. 11 000 лева тъй като след това знаете по - добре от мен, че задължително ще трябва да се оставят допълнително пари отгоре по колата за консумативи и всичко друго, което е необходимо по нея след покупката като нов собственик, който трябва да е обслужи в реномиран сервиз на БМВ, за да знае, че всичко с колата е наред и може спокойно да е кара без да се притеснява. А пък и гледам тука в мобиле-бг, че се продава още от сега една Е39-ка 520 бензин на 140 000 км от 1997 година за 11 000 лева. Така, че ще Ви бъда много благодарен ако може да ми помогнете по някакъв начин всеки от форума с каквито идеи има и хрумвания, който за каквото се сети, за да мога да направя правилен и добър избор от всички възможни! А пък аз после ще почерпя задължително със сигурност.
Щом искаш да караш като Германец просто си купи Баварец!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.07.2003
Местоположение: София
Кара: ...

Мнение от 520i » 25 Фев 2006, 20:33

Брат,тая в мобилето за която говориш,ако е читава я взимай (поне аз бих направил така)Отиваш до Камор или където искаш да и мерят компресия и т.н. и ако е читава - взимай.



Лично мнение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Мнение от WilliamsF1Team » 26 Фев 2006, 13:01

Тая в мобилето я видях и аз. Не сам проверявал все още но мисля че това е просто импулсен телефон. Тъй като тя е с климатроник (не тоя с врътките) и с кожен салон. За мен тази кола не трябва да струва по малко от 14000лв.
А що се отнася до твоята покупка. Бих си купил някоя кола евтина за сега и да изчакам да влезнем в ЕС, защото всички знаем че тогава Е39-ките ще са по 8000. Но както си прецениш. Успех в покупката и мн безаварийни километри.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 15.11.2005

Мнение от MAKAPOB » 26 Фев 2006, 15:36

И аз мисля , че тази кола най малко 14 15 бона трябва да струва.Иначе ето ти малко напътствия от колегите от форума на audi

1. Екстериор

Блясък на боята и лака, еднаквост на всички детайли, обиколете цялата кола ,не трябва да има разлики в цвета на боята и блясъка на лака по всички детайли на колата!

Гледайте в близост до уплътненията на стъклата, лаистни и др.за пребоядисване, на посочените места често ще намерите малки люспички от новия слой лак.Тъй като масово примерно уплатнението на стъклата не се свалят и се пръска до тях.Надигнете ги лекичко и вижте под тях дали има нов слой боя на граница със стария такъв.

"Опипайте" колата с ръка по ламарините, не трябва да има разлика в гладкостта.

Разгледайте от много близо лака на боята, вижте дали има нарушения по боята които са под лака (тъмни петънца, надраскано, дупки от камъчета,) ,ако всичко това се намира под лака и той не е нарушен бъдете сигурни ,че колата е освежена с допълнителен слой лак за по добър търговки вид.Обикновено тази процедура е изпълнена не по съответните начини и лака ви след някой друг месец ще започне да се люпи......

Проверявате за удар по врати, калници и други по-големи ламарини.
Клекнете пред колата така, че под най малък ъгъл да виждате страницата на колата примерно срещу мигача, гледайте отражението на околната среда по наблюдавания елемент (врата, калник), не трябва да има сгъвки и пречупвания в отражението)
Колкото и добре да е китосано и боядисано пак си личи.заводските ламарини са идеално прави!
Погледнете пак по този начин от всеки от четирите краища на автомобила!

Вдигнете капака на двигателя и погледнете тази част около радиатора и под фаровете където свършва коша на колата най-отпред, която обикновено не се вижда, гледайте дали не е боядисвано, заварявано ,обработвано.С две думи търсете следи от удар

Загледайте сглобката на детайлите и разтоянието между тях (примерно между калник и капак/ врата и калник) нишата трябва да е еднаква по широчина навсякъде, по цялата кола!

Завийте гумите до краен оборот и разгледайте подкалниците на автомобила, те обикновено са пластмасови и ако е имало удар то вероятно са лепени и си им личи или изобщо липсват

Праговете под вратите също издават евентуални манипулации.

Разгледайте фаровете/стоповете, вижте каква марка пише на всеки един от тях (трябва да са еднакви) Загледайте също така прозрачността на стъклата на фаровете (по-новите са по прозрачни и чисти), ако единият фар е с по-ново стъкло или вид от другия, значи е сменян.

Загледайте предницата на колата, главно ламарините около решетката и около фаровете дали има следи от камъчета ,вижте и стъклата на фаровете (ако НЯМА никакви начуквания и колата е на повече от 3 години, най вероятно е пребоядисвана предницата)

Разгледайте челното стъкло за пукнатини, които евентуално биха ви създали грижа за в бъдеще

Загледайте броните на какво разтояние са до калниците, не трябва да има големи ниши (по-големи примерно от тези между вратата и калниците или между двете врати).
Висящи брони и обяснения от рода на "трябва да се намести/щтракне щипката..." не са меродавни, в повечето случаи става въпрос за счупени щипки, изкривени водачи, неоригинални брони!

Ръжда.....
.....Търсете навсякъде за да ви е спокойна главата, имайте предвид, че дори аудитата гният, но само ако са удряни!
Гледайте праговете, ръбовете на вратите,ръбовете на калниците, около лайстните, в коша на двигателя около фабричните заварки и роговете, задължително отворете багажника и надигнете тапицерията и погледнете състоянието на ламарината отдолу, най вече коша на резервната гума!

За годината на колата не съдете по думите на продавача или по цифрите на стъклата.За да сте сигурни разчетете VIN номера на рамата. (Специално за Ауди тук във форума винаги ще ви кажат)



2.Интериор

Разгледайте салона като цяло за захабявания, изгаряния от цигари и др.
Тапицерията на седалките издържа на стотици хиляди километри и не би трябвало да е протрита или скъсана!

Вижте дали тапицерията на тавана е в разни нюанси на цвета си (ако е така, то най-вероятно е пушено здраво в колата)
Вижте също така състоянието на пепелници и запалки в същата насока, ползван пепелник колкото и да е добре измит има следи от изгаряния и пепел.

Основни белези за пробега на колата НЕ са нейният километраж ,а:
колани, волан, ск.лост,педали, седалка, дръжка на шофьорската врата.

Коланите при упъване трябва да се връщат бързо ,а не да се влачат и да им се помага в прибирането (за сравнение дръпнете задните колани и после предните и главно шофьорския)
Воланът не трябва да има секторни износвания и протривания по облицовката си, вижте главно тази част ,която при изправен волан гледа към стъклото и е седяла обикновено продължително време на слънце.Не е рядкост воланите да са покрити с нефабрични калъфи за волани (уж за по-добър конфорт), ако има такъв калъф задължително го свалете и вижте състоянието на волана!
Скоростният лост носи същите белези на захабяване както тези на волана, вижте и неговата кожичка.
Педалите и по точно тяхната гумена облицовка издържа страшно много на триене и дори 100-150 хил км градско каране не са в състояние да и нанесат сериозни захабявания.Ако са протрити сами съдете за реалните километри на колата
Шофьорската седалка се гледа в сравнение с задните седалки главно по-външен вид, проверете и всички настройки по нея за проблеми.

Загледайте МНОГО отблизо в таблото с уредите малките черни болтчета с които са хванати скоростомера и оборотомера! Отблизо се вижда дали са пипани и надрани ,обикновено са намазани с черна боя по жлеба за отверката за да заличат следите и боята се вижда (блести повече и седи неестествено), за сравнение погледнете първо тези на оборотомера (обикновено не се пипат) и после преместете погледа върху тези на скоростомера, ако има разлика- пипан механичния километраж.

Естествено проверка на всички копчетии и функции по салона е задължителна!!!!!!!
Ако нещо не работи, не се връзвайте на продавача за начина му на оправяне и неговата незначителност. (Примерно един мой близък като си купуваше колата се оказа, че ел.стъклото на шофьорс. врата не работи и при отваряне на вратата видяхме, че липсва целия механизъм държащ и направляващ стъклото и стъклото беше подпряно с парче дъска!!!!!!)

Пуснете касетофона и вижте дали всички говорители свирят, много често се изкорубват!!!!

Проверете парното дали духа топло , може да има проблеми по отоплителната инсталация, която се ремонтира традиционно трудно, проверете и климатика дали изтудява въздуха или просто духа!
Безпроблемния климатик изтудява почти мигновено, не се връзвайте на обясненията на продавача

При изключен двигател въртете няляво и надясно 1/4 оборот волана за евентуални луфтове.


3. Двигател

Капакът си го отвярате вие за да сте сигурни, че не е направена някоя магария от собственика/продавача по механизъма (изобщо колкото по-малко пипа "лошия" при огледа на колата толкова по-добре - всичко си правете вие, не се оставяйте той да ви демонстрира!)
За външен вид няма какво да говориме, защото масово се мият и пудрят двигателите.
Все пак гледате за нормалните неща: течове, съмнителни омотваници със скоч, лепени пластмаси и др.
Вижте преливника на охладителната система, обикновено той е от прозрачна пластмаса и се вижда цвета на антифриза-по вътрешните стени на казанчето (преливника) не трябва да има тъмни петна и налепи, това говори, че антифриза не е сменян редовно!
Вижте и самия цвят на антифриза, да знаете, че кафяв антифриз няма! ;-)

Преди за запалите двигателя го пипнете по колекторите или на друга нагряваща се част за да видите дали е топъл, ако е топъл значи скоро е пален и евентуалните проблеми при студен старт са скрити от Вас!!!!!
Запалете двигателя (ВИЕ!!!!) за да можете да разберете дали пали без газ или е необходимо да подавате газ (не е нормално), също така за да разберете дали веднага пали или е наложително да задържате стартера на ключа.

Веднага се услушайте за почуквания на клапани, повдигачи
Заслушайте се в звука и работата на двигателя
Не трябва да има прекъсвания, чукания, фучене ,свирене на ролки и ремъци и други нетипични звуци
Ако имате чаша с вода или кафе я сложете върху двигателя и се загледайте в вълничките по повърхността на течноста, колкото са по малко толкова по-добре работи двигателя.
тресящ двигател има проблеми от всевъзможен характер!
Изфорсирайте-пак се ослушвате за шумове.

Може да откачите един по един кабелите за свещите и да видите дали има "слаб" цилиндър.Някой който след изключване почти НЕ оказва влияние в работата на двигателя!

Вижте дали оборотите на празен ход са стабилни, не трябва да имат видими колебания.
Ако "играят" имайте предвид сериозни ремонти!!!!(избягвайте такива коли!!!!)
Принципно повече от 1000 оборота при загрял двигател НЕ са нормални!
Подавайте разко газ на двигателя, вижте дали поема/укротява добре (реагира адекватно)

Отвийте капачката на маслото при работещ двигател, от там не трябва да духа!!!!!!!!
Това е много важно!!!!!
Ако духа бягайте далеч от такъв двигател.
Вижте също така около гърловината и по долната част на капачката за налепи.Не трябва да има такива!!!!
ако наслояванията са бели или жълтеникави, значи маслото се смесва с антифриз
ако са черни то най-вероятно маслото не е сменяно или има доста добавки.

Нека ваш човек да форсира двигателя почти до червеното на оборотомера ,а вие вижте какво бълва от ауспуха.Ако излиза черен дим (бензинов двигател) значи няма добро изгаряне, ако бълва бял дим - гори доста масло, има и комбинации за които не ми се говори.Ако излиза вода не се притеснявайте, това е конденз от ауспуха!

Ако имате възможност сменете двигателното масло ПРЕДИ покупката.Запомнете как работи и звучи двигателя преди смяната и как след смяната!!!!!!
По този начин по-скапаните добавки ,които евентуално са сипани са извън играта и ще видите истинското "лице" на това което купувате.
Договорете се за това да смените маслото с продавача, сега са доста по склонни на такива неща отколкото преди.
Изобщо ако продавача много се дърпа и не иска да прави това които му предлагате включително и това колата да не се води на сервиз, а да си доведеш майстор на място (щото цоловия номер на колата е изтекъл и тя не може да се движи с него) ,му кажете Чао и отидете при друга кола.

Ослушайте се за работата на бензиновата помпа.Тя не трябва да се чува при запален двигател, нито отвън нито отвътре в колата!
Влезте в купето и на изключен двигател дайте няколко пъти на контакт и слушайте отзад какъв шум издава помпата.Принципно трябва да се чува слабо, ако я чувате виещо и шумно значи е тръгнала!

Хидравликата на волана може да я натоварите като завиете волана или до крайно ляво или до крайно дясно и задържите (примерно 10 сек), услушайте се за странни шумове, погледнете след това и за теч от хидравликата в двигателния отсек

!!!!!!!!ЗЛАТНО ПРАВИЛО!!!!!!!!!!
Бръкнете с показалец в "дупето" на колата (ауспуха)
Пръста ви ще стане черен (много или малко) размажете чернилката с палеца си и се опитайте по този начин да я изтриете от пръстите си (размазвайки с показалец и палец) ,ако чернилката почти изчезне всичко е наред, ако обаче не може да я махнете, значи двигателя гори масло!
В най-лошия случай ауспуха си е направо мазен и много тъмно черен!!!

Задължително правите компютърна диагностика (15-30лв)
Там ще ви проверят работата на свещи, ламбда сонди, кабели и на двигателя като цяло.Неща които няма как да разберете дали работят добре!
Компресия?

Ауспуховата система се проверява за пробойни, като на работещ на празен ход двигател с ръка запушите изходната тръба/и - ако двигателя започне да глъхне всичко е наред, ако обаче не си промени работата значи има дупка някъде!


4.Ходова част

Загледайте предните гуми за издевателства на авто-джамбазите преди продажба (въртене на гуми и оттам тормоз на двигателя и ходовата част)
повърхността на грайферите трябва да е гладка независимо колко са износени гумите ,не трябва да са накъсани или да имат малки назъбвания това говори, че са въртяни здраво по асфалта.

Сложете по един крак странично върху горната част на гумите и ги натиснете към купето без да си вдигате крака от тях, не трябва да има луфтове, това говори за разбити лагери!

Вижте спирачните дискове ако това е възможно, не трябва да имат ръб в края си спрямо страницата им, не трябва също така да са на "коловози" по гладката си част."Коловозите" се получават когато е карано до край с накладките и започне метала да трие по дисковете, така дори и да смените накладките те ще придобият формата на дисковете и спирачките няма да са оптимално ефективни.

Внимателно загледайте разтоянието което има пред и след гумата до калника, трябва да е симетрично сравнете го и с другите гуми.
Така може да забележите по-големи удари и изкривявания по шасито
(по малките ще ви ги кажат след реглаж на предницата)

ПОКАРАЙТЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО КОЛАТА ПОНЕ 10км......
.....След това задължително хвърлете едно око пак на двигателя и се огледайте за течове, който са били предварително измити с пароструйката, гледайте около всички гарнитури и семеринги, хидравличната помпа и др.

Изредете всички скорости, следете за евентуални придърпвания и спадове в мощността
Засилете поне с 80/100км/ч. пуснете по-инерция и се заслушайте за съмнителни свирещи звуци (лагери, диференциал)
Натиснете по-рязко спирачките от 100км/ч до окончателното спиране на автомобила....
...Колата не трябва да носи на една страна по-време на спирането или да претриса.
Първото говори за неизправни спирачки, а второто за износени и покривени спирачни дискове.

По време на движение (примерно 60км/ч.) по равен и прав път свалете ръце от волана, колата трябва да запази зададената треактория ,а не трябва да носи наляво или на дясно, това говори за нарушена геометрия.Може нещата да опират само до реглаж на предния мост, но може и да е резултат от сериозен удар!!!И в двата случая говориме за немърливост на предния собственик

Вижте скоростния лост дали има луфтове.
Изключете от скорост (неутрална) и го бутайте от крайно ляво до крайно дясно положение (не да вкл. на скорост) и усетете дали по целия си ход има съпротивление на пружина или в средата има свободен ход.Това говори за поразбити скоростни водачи.

Проверете съединителя дали не е свършил.Паркирайте колата срещу бордюр с предницата, така че предните гуми да са опрели в бордюра, дръпнете ръчната спирачка (ако няма бордюр и само на ръчна сп.става-стига да държи здраво)
Запалете двигателя ,включете на 3 скорост и дръжте съединителя натиснат, вдигнете около 2500/3000 оборота и задръжте педала на газта, постепенно и бавно започнете да отпускате съединителя и накрая го отпуснете изцяло....
...ако колата изгасне-Добре!
ако остане двигателят да работи, значи съединителя приплъзва.
Направете същата процедура и на 2-ра скорост!
Това е тест за напълно свършен съединител!

Проверете за износени карета/полуоски!
Отидете с колата на място където спокойно можете да въртите колата в кръг.
На пълно завъртян волан описвайте кръгове (един кръг наляво ,един на дясно) на 1 скорост, ако се чува чаткане/тропане откъм предните гуми значи са за смяна.
Може и да го усетите и на завой при нормална обстановка на 1-ва скорост, но теста е по сигурен.

Проверка амортисьори.
Най-сигурно е на Шок-тестер.Правят го в фирма D&N -безплатен е!
Иначе за по тежките коли: минете през дупка или "спящ полицай" с предницата и ако усетите неприятно полюшкване на предницата което продължава повече от секунда значи амортисьорите са за смяна.
За по-леките коли: натиснете предницата/задницата на колата с цялата си тежест върху амортисьора (калника) и отпуснете рязко, не трябва да има полюшквания до окончателното спиране.Читавият амортисьор не допуска това!
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: софия

Мнение от versaceto » 26 Фев 2006, 16:44

xaxaxaxxa
И кой ще те остави да му разглеждаш толкова време колата?
На 20тата минута ще ти кажа,че е време да си ходиш :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Паве_във_BMW » 26 Фев 2006, 18:27

Здравейте колеги. Вижте какво сега наистина и на мен ми се вижда тази цена на колата доста ниска така, че или нещо има някъде голям дифект или може и да е забърсана от някъде, ако ме разбирате правилно какво искам да Ви кажа с това. Сега колкото до това как се купува автомобил на старо там със всичките му изисквания тази тема е имам от Форума на Ауди от преди няколко месеца и съм е гледал. От друга страна при тези пари като гледам как стоят нещата по - хубаво да купя според мен Е34 1995 година качествена и поне истинска безпроблемна отколкото Е39, дифектна или крадена и после да се чудя какво да е правя, защото ако не е крадена то поне ще ми се наложи ако пак казвам е дифектна да наливам около 5000 - 6000 лева ми, че това са 3000 Евро бе хора и то това си е нормална цена за БМВ за дифект по колата от сериозен род откъде после толкова пари ве майна, че някои хора за толково пари те цяла нова кола ще си купят макар и да е втора ръка. Не е ли така? А и другото, което не знам дали забелязахте както Ви казах още в самото начало, че мога да изчакам до лятото на 2007 год. аз смятам, че тука отдавна ще сме влезнали в Европейския съюз от 6 месеца вече и то тогава по вашите критерии Е39 трябва да струва 8000 лева, а аз повече от 11000 не мога да дам така, че се получава що годе добре ако всичко това наистина е така и стане така. Но, ако ли не въпроса сега ми е, ако не стане работата с Е39-ката за тези пари според вас, кое е по - добре да се избере Е34 1995 год. включително от последните произвеждани или една тройка Е36 1997 - 1998 год. да речем пак от последните преди да излезне по - новото купе при 3-та серия Е46 за тези пари? Смятам, че ме разбирате правилно?
Щом искаш да караш като Германец просто си купи Баварец!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 15.11.2005

Мнение от MAKAPOB » 26 Фев 2006, 18:31

versaceto написа:xaxaxaxxa
И кой ще те остави да му разглеждаш толкова време колата?
На 20тата минута ще ти кажа,че е време да си ходиш :mhihi:


Е ти колко мислиш отнема това всичкото един ден :)
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Мнение от WilliamsF1Team » 26 Фев 2006, 18:47

Паве_във_BMW написа:.....ако не стане работата с Е39-ката за тези пари според вас, кое е по - добре да се избере Е34 1995 год. включително от последните произвеждани или една тройка Е36 1997 - 1998 год. да речем пак от последните преди да излезне по - новото купе при 3-та серия Е46 за тези пари? Смятам, че ме разбирате правилно?


Ако питаш мен е по добре да вземеш Е34 но това зависи до голяма степен от това какво търсиш. Аз бих взел една 525их и нищо повече. Потърси за някоя с двузонов климатроник, кожа, ел пакет и се моли да е читава. Закарай я там след McDonald`s-a има един тунинг център, момчетата ще ти отворят един каталог и ще видиш как за 1000лева няма да можеш да си познаеш колата. Праскаш и едни 17 (с фланец отзад задължително) и няма какво да искаш повече от тая кола.
Що се отнася до Е36...Не искам да обидя никой притежател на този тип кола, но за мен Е34 е КОЛАТА (всеки си има мнение).
Това е мойто мнение за твоята покупка... Успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Паве_във_BMW » 26 Фев 2006, 23:58

WilliamsF1Team написа:
Паве_във_BMW написа:.....ако не стане работата с Е39-ката за тези пари според вас, кое е по - добре да се избере Е34 1995 год. включително от последните произвеждани или една тройка Е36 1997 - 1998 год. да речем пак от последните преди да излезне по - новото купе при 3-та серия Е46 за тези пари? Смятам, че ме разбирате правилно?


Ако питаш мен е по добре да вземеш Е34 но това зависи до голяма степен от това какво търсиш. Аз бих взел една 525их и нищо повече. Потърси за някоя с двузонов климатроник, кожа, ел пакет и се моли да е читава. Закарай я там след McDonald`s-a има един тунинг център, момчетата ще ти отворят един каталог и ще видиш как за 1000лева няма да можеш да си познаеш колата. Праскаш и едни 17 (с фланец отзад задължително) и няма какво да искаш повече от тая кола.
Що се отнася до Е36...Не искам да обидя никой притежател на този тип кола, но за мен Е34 е КОЛАТА (всеки си има мнение).
Това е мойто мнение за твоята покупка... Успех.


Благодаря за мнението ти колега, но виж сега аз да ти кажа честно не искам Тунинг разбираш ли ако исках не 1000 а и 3000 се бих навил да дам другото, което е да ти кажа честно не държа колата да е с кожен салон и да има двузонов климатик стига ми да има климатик, а какъв ще е точно това вече няма толкова значение даже ако питаш мен ще държа в този случай да има КЛИМАТРОНИК, а не климатик! Искам само колата да е читава запазена със запазена що годе лъскава боя вътре да е чиста хубава изчистена от всякакви мръсотии зацапвания и прах ама не говоря за такива каквито и аз мога да изчистя като си купя един щпрей или е дам на автомивка! Може и да е без музика аз ще и сложа Радио СД и т.н. Стига колата да е здрава отвсякъде всичко да и е наред. Ето това искам и това търся! А сега във връзка с твоето мнение виждам, че си прав наистина понеже и аз така смятам 5-тата серия е по - добра, но аз лично търса 520 бензин чист без АГУ! Това е.
Щом искаш да караш като Германец просто си купи Баварец!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Паве_във_BMW » 27 Фев 2006, 1:13

Само искам да уточня, че наистина е допусната грешка в началната страница на Форума към информацията за годините на производство на Е34 /88 - 95/, а истината фактически е /88 - 96/ тъй като с това купе БМВ произвежда и през 96 година, но само комбита т.е. BMW E34 Touring това е. Така, че тука мога да кажа, че и това ме устройва идеално, защото съм навит и за комби Touring!
Щом искаш да караш като Германец просто си купи Баварец!!!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook