"Новата" стара петица си показа зъбките...

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 21.03.2006
Кара: 528 Е39
Мечтае да кара: 740

"Новата" стара петица си показа зъбките...

Мнение от ^^MuTaKa^^ » 29 Фев 2012, 21:10

Такааа всичко беше много хубаво до преди няколко дни, когато забелязах няколко проблема, а те са:
1. До 3000 оборота при леко натиснат педал на газта(колкото да поддържа скоростта и да ускорява съвсем малко) се усеща леко придърпване. То изчезва веднага, когато се натисне повече педала. Не знам дали има връзка, но се усеща и едно неприятно клецане когато е на скорост около 1000 оборота.
2. Разхода ми скочи с 2 литра изведнъж. До скоро при едни и същи условия и един и същ стил на шофиране ми харчеше 16-17 градско(около 20 на непочистени от сняг улици) и 10 извънградско по борд компютър. Днес ми даде разход 22 по непочистените улици и 11,7 извънградско пак по борд.
3. Акумулатора ми пада след 30-40 мин на аварийни светлини. На пуснато ЦД си кара без проблем 2 часа и си паля като пич, а пусна ли аварийните след 40 мин се чува само едно тракане от двигателния отсек и ми мигат фаровете, когато се опитам да запаля.

Не намирам разлика във вървежа на колата, а маслото и филтрте са сменени преди 4000км. Колата е 528 98г. с единичен ванос.
Ясно е, че без диагностика няма как да разбера със сигурност къде е проблема, но все пак някакви предположения няма да са ми излишни. Благодаря предварително на всички, отзовали се!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 13.05.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...

Мнение от braina » 29 Фев 2012, 22:24

мойта прави подобни цигании докат загрява колега до 2000 обаче мисля че е нормално леко да придърпва а и сутрин е малко неспокойна докато тръгна щото я чакам да загрее малко и доакто чакам усещам как почва да тресе оабче след 10 метра каране сичко са оправя така че може и да си прай така ...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 21.03.2006
Кара: 528 Е39
Мечтае да кара: 740

Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...

Мнение от ^^MuTaKa^^ » 29 Фев 2012, 22:34

Там е проблема, че моята когато загрее не спира, ами продължава да си ги прави същите номера. Даже ми се струва, че на загрял мотор тресе малко повече на празен ход.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 13.05.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...

Мнение от braina » 29 Фев 2012, 22:36

свещи, бобини, филтри, стъпково моторче, дебитомер. на мене ми правеше проблеми 2ри цилиндъи се оказа че съм скъсал гарнитура на капака и са е пълнила бобината и свеща с масло и от там прекъсваше от време на време ...
Изображение


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...

Мнение от ivoo » 29 Фев 2012, 23:06

braina написа:обаче мисля че е нормално леко да придърпва а и сутрин е малко неспокойна докато тръгна щото я чакам да загрее малко .

:yes: Нормално е да тресе , даже още в завода така ги правят - да тресат , да придърпват , изобщо колкото може по гадно се чувстваш сутрин :mhihi: :mhihi: :mhihi: По принцип диагностиката е най сигурното средство за установяване на евентуална повреда , ама щом не сте го направили , значи стреляте на посоки . В такъв случай заповядайте -- http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=113348
Изображение


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...

Мнение от dbanchev » 02 Мар 2012, 16:43

Ако не си сменял клапана на картерните газове колега най-добре го смени, със сигурност ще е от полза! И аз имах скоро подобни проблеми с претрисане и неравномерна работа на мотора- на диагностика всичко ток, обаче колата си беше кофти особено студена- клатеше като люлка направо :mhihi: . Смених го гадния клапан и сега е на 6- стария ме е срам да кажа на какво приличаше- затлачен, със скъсана мембрана, аве ужас просто.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 21.03.2006
Кара: 528 Е39
Мечтае да кара: 740

Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...

Мнение от ^^MuTaKa^^ » 20 Мар 2012, 14:17

Такаааа смених клапана на картерните газове, свещите, маслото, филтрите и задните гуми :mhihi: и има известно подобрение . Лошото е, че проблема все още го има... Докато се навирах да го гледам тоя клапан за картерните газове дали съм го сложил както трябва и дали съм му закачил всичко чух някакво съскане там, което идва някъде от областта на бензиновите дюзи. След като загася двигателя продължава да си съска още 2-3 секунди и спира. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем? На диагностиката не показва грешки, а много ме дразнят тези вибрации... Освен това имам и 2 проблема с ГИ Фобос 1. Първия е, че след монтажа на газовата уредба превърнаха БМВ-то от 528 в 520. Тези магьосници къде ги скриха тия 43 коня така и не разбрах. Колата дърпа малко повече до около 2-3 хил. оборота и след това не я търси, като след 5000 вдига само шум. Ходих сигурно 4-5 пъти вече и слушам все едно и също няма как да върви като на бензин, нормално е и т.н. Другия по-дразнещ проблем е, че както си имам газова уредба в един момент тя сама си решава, че не и се работи повече и просто спира тая гад. И то спира без никаква индикация от нейна страна, освен мигащата зелена лампичка на ключа, без да писне, без нищо. Забелязал съм, че го прави винаги в задръстванията и при по високи скорости извънградско, като отскоро вече и на 140-150 почва да си го прави. Ходих и за това и ми смениха софтуера с надеждата да се оправи.. Е не стана. Някой има ли идея какъв може да е проблема? Колата е 528 98г с единичен ванус ако има значение.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 21.07.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 530D estate

Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...

Мнение от zegher » 20 Мар 2012, 16:24

Колега,
Ходи ли на диагностика все пак?
Рязкото покачване на разхода и това притрисане може да са признак за повреден датчик на колянов или разпределителен вал - това е характерен проблем на vanos-ите, но на диагностика би трябвало да го покаже (знам ли :roll: ?? би трябвало ама...) Друг признак за същия проблем е по-трудно палене. Това, че акумулатора пада от аварийните е по-скоро съвпадение според мен.
Друг източник на странни проблеми може да е газовото. То си е таралеж в гащите, а и не излиза на диагностика.

Успех М
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 13.01.2012
Местоположение: На всякъде
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
Мечтае да кара: M6

Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...

Мнение от another90sm » 21 Мар 2012, 23:46

Колега, за ГИ имах наскоро подобен проблем колата беше загряла карах си на газчица с 15л в бутилката и изведнъж индикатора изквича 3 пъти светна червена лампа на него , съответно се обадих на пича , който я слага газовата и каза че е минала колата аварийно на бензин причините можело да са почти 10 :mhihi: ,но каза , че най-вероятна е 2 филтъра на газта които се сменяли на 10,15,20к километра :lol: зависи каква била газта и ако са запушени тези филтри се получава недостиг на газ и съответно аварийно преминаване на бензин.

А за другия ти проблем с тресенето имам подобен . Около 1500оборота започва да тресе леко(без значение студена или топла) , но се осеща и мине ли 2000 всичко се нормализира незнам дали е нормално , но смятам скоро и аз да сменя този филтър картерни газове да видим ще има ли някакъв ефект :conf:

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 21.03.2006
Кара: 528 Е39
Мечтае да кара: 740

Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...

Мнение от ^^MuTaKa^^ » 02 Апр 2012, 22:09

"Мизерникът" се оказа датчик на коляновия вал, който вече е сменен и сега колата се държи доста по-добре от преди. Предполагам, че и проблема с газовата може да е идвал от него. Сега на дневен ред е друг проблем... Колата смуче въздух от някъде и тепърва ще търсим от къде и защо се случва това.... Благодаря на всички, отговорили в темата :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...

Мнение от Sesko » 03 Апр 2012, 10:05

Колега как го хвана тоя датчик на коляновия вал ?!? По стойности някакви или си излезе на диагностиката ?!?
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 21.03.2006
Кара: 528 Е39
Мечтае да кара: 740

Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...

Мнение от ^^MuTaKa^^ » 03 Апр 2012, 15:51

Даде си го като грешка на диагностиката. Гумената обвивка на кабелите буквално се разпадаше като го свалихме.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 9.11.2007
Кара: s500,w220 ; s420 w140

Re: "Новата" стара петица си показа зъбките...

Мнение от cherepa83 » 04 Апр 2012, 12:23

оправи си всичко по колата на бензин да е шест и тогава,ама тоя газаджия определено не те заслужава смени го,имал съм уредба на фобос на м52 и не ми е правила дертове никакви 50К км

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook