Преход от кръгли към плоски пинове Alpine business
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Преход от кръгли към плоски пинове Alpine business
Здравейте колеги. Опитвам се да си сменя радиото. В момента съм с Becker reverse с 15 кръгли пина, новото е Alpine Business със CD с плоски пинове и MID. Успях да намеря мъжка букса с кръгли пинове и и женска с плоски, и тези схеми:
,
. Проблема е че, кабелите от новите букси не отговарят по цвят на кабелите от колата. Свързах ги по този начин:
Кръгъл 1 - плосък 3
Кръгъл 2 - плосък 2
Кръгъл 3 - плосък 4
Кръгъл 4 - няма/ telephone mute/
Кръгъл 5 - плосък 16
Кръгъл 6 - плосък 1
Кръгъл 7 - плосък 9
Кръгъл 8 - плосък 7
Кръгъл 9 - плосък 15
Кръгъл 10 - не е свързан / този пин е за т.н. DCTRL което мисля че е за контрол на звука спрямо скороста, и не намирам съответно на плоската букса/
Кръгъл 11 - плосък 6
Кръгъл 12 - плосък 8
Кръгъл 13 - плосък 14
Кръгъл 14 - плосък 5
Кръгъл 15 - плосък 12
Кръгъл 16 - плосък 13
Моля ако някой от вас ги разбира тези неща или има опит с подобно нещо да ми каже дали съм свързал правилно двете букси. Другия проблем е че, кабелите на буксата която е за MID а са твърде къси и по тънки от тези на буксите. Мога ли да ги наставям или трябва нова букса с по-дълги кабели? И третия въпрос ми е за кабела за антената, дали е за AM или FM?
Благодаря предварително
Кръгъл 1 - плосък 3
Кръгъл 2 - плосък 2
Кръгъл 3 - плосък 4
Кръгъл 4 - няма/ telephone mute/
Кръгъл 5 - плосък 16
Кръгъл 6 - плосък 1
Кръгъл 7 - плосък 9
Кръгъл 8 - плосък 7
Кръгъл 9 - плосък 15
Кръгъл 10 - не е свързан / този пин е за т.н. DCTRL което мисля че е за контрол на звука спрямо скороста, и не намирам съответно на плоската букса/
Кръгъл 11 - плосък 6
Кръгъл 12 - плосък 8
Кръгъл 13 - плосък 14
Кръгъл 14 - плосък 5
Кръгъл 15 - плосък 12
Кръгъл 16 - плосък 13
Моля ако някой от вас ги разбира тези неща или има опит с подобно нещо да ми каже дали съм свързал правилно двете букси. Другия проблем е че, кабелите на буксата която е за MID а са твърде къси и по тънки от тези на буксите. Мога ли да ги наставям или трябва нова букса с по-дълги кабели? И третия въпрос ми е за кабела за антената, дали е за AM или FM?
Благодаря предварително
Re: Преход от кръгли към плоски пинове Alpine business
Значи не се намери никой да разбира от жички...Реших да рискувам и да монтирам радиото и ..... засвири, за моя изненада. Оказа се че, това е правилната схема за преход от кръгли към плоски пинове на е39ка. Остава ми проблема с преходника за антената, защото е за ВСИЧКО и радиото не работи без нея. Ако знае някой къде може да се намери ще съм му благодарен ако ми пише. Също така се оказа че, MID-a е с неработещи пиксели което малко ми скапа кефа. Толкова от мен, надявам се с моя опит да съм от полза на някой с подобен проблем.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Преход от кръгли към плоски пинове Alpine business
Много добра тема колега. Според мен трябва да се качи в tip & tricks това решение за да може ако му се наложи на някой да си го намери лесно 


Re: Преход от кръгли към плоски пинове Alpine business
Радвам се че има интерес към тази тема. Ще се опитам да обясня подробно как стават нещата. Трябват следните материали:
-Букса с кабели мъжка с кръгли пинове http://imageshack.us/f/828/33457528.jpg/ .Аз купих две, защото нямат достатъчно пинове и едната я ползвах за донор. Ползва се само буксата с кръгли пинове, другата се реже. Струва 5 лева, или двете за 10.
-Букса с кабели с плоски пинове, женска http://imageshack.us/f/69/91024689.jpg/ . Струва 6 лева.
-Букса за MID. Цената й е относителна. Аз я взех за 3 лева от автоморга.
-Изолирбанд
Свръзват се според тази схема: http://imageshack.us/f/689/sheman.jpg/] . Това е. За антената има преходник който го поръчах, ще пиша дали работи, допълнително.
-Букса с кабели мъжка с кръгли пинове http://imageshack.us/f/828/33457528.jpg/ .Аз купих две, защото нямат достатъчно пинове и едната я ползвах за донор. Ползва се само буксата с кръгли пинове, другата се реже. Струва 5 лева, или двете за 10.
-Букса с кабели с плоски пинове, женска http://imageshack.us/f/69/91024689.jpg/ . Струва 6 лева.
-Букса за MID. Цената й е относителна. Аз я взех за 3 лева от автоморга.
-Изолирбанд
Свръзват се според тази схема: http://imageshack.us/f/689/sheman.jpg/] . Това е. За антената има преходник който го поръчах, ще пиша дали работи, допълнително.
- Svillisimmo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 11.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38
Re: Преход от кръгли към плоски пинове Alpine business
Здравейте колеги...Но какво правим когато е одрязана оригиналната букса и искаме да върнем оригинален касетофон с плоски пинове и д аго вуржем с волана и мид-а?Имат ли си кабелите определени цветове и място?Как да разбера кой къде да влезе?МЕРСИ!
Re: Преход от кръгли към плоски пинове Alpine business
Колега всеки кабел си има определено място, но като се зачетеш по схемите става много лесно. Давам ти схема с позициите на всеки кабел, а иначе може да си ги намериш и по цветове. За да ти работи мида от волана трябва да свързана правилно точно една жичка, това на I-Bus шината (на картинката е номер 9). Жичката е тънка сиво-бяла с жълти линийки. Ако ти е отрязана оригиналната букса, тази сива жичка ще е хвърлена някъде навътре в дупката за мида. С тази жичка и един модул бях направил едно DVD JVC да работи от волана на е38, но после се заиграх с 16/9 нави и DSP.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW Sheer Driving Pleasure
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани