540i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- BoBoGTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Schiller Park
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 540i
- Мечтае да кара: Lancia Thesis повече от всякога!
540i
Здравейте на всички големи батковци. От няколко месеца сменям колите като клечки за уши и на всичкото отгоре от кенеф, на кенеф. Затова взех решение да заложа на старата ми марка. В България имах 320d. Смятам да мина на 540i.
Колата е стара. 97ма година, двигателя е омаслен и check engine-а свети. Руснака ми казва, че трябва да се сменят 2 свещи. Ама аз си имам едно на ум. Но от друга страна колата върви. Няма тропания, няма замисляния, киханета или кашлянета. Предавките са плавни, всички системи работят. А цената е убийствено ниска. Изказвания от типа на: "Бягай от тия" и т.н. не желая. Колата утре отивам да я взема.
Чужди форуми четох, но все пак ако имате нещо да предложите ще го прегледам.
Молбата ми е ако има някой личен опит, дори и да е косвен с този модел да ми каже каквото може- добро и лошо.
Благодаря предварително.
Колата е стара. 97ма година, двигателя е омаслен и check engine-а свети. Руснака ми казва, че трябва да се сменят 2 свещи. Ама аз си имам едно на ум. Но от друга страна колата върви. Няма тропания, няма замисляния, киханета или кашлянета. Предавките са плавни, всички системи работят. А цената е убийствено ниска. Изказвания от типа на: "Бягай от тия" и т.н. не желая. Колата утре отивам да я взема.

Молбата ми е ако има някой личен опит, дори и да е косвен с този модел да ми каже каквото може- добро и лошо.
Благодаря предварително.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: 540i
До колкото съм чел това онова за тези двигатели си им е проблем теча на масло от капаците над клапаните и ако това е проблема значи няма проблем
смяна на гарнитурите и е готов. По-лошия вариант е да е прегряван двигателя и да има крива/и глава/и и блок или пък да са и спукани освен с нивото на антифриза/цвят на пишек и надуване на маркучи незнам как по друг начин би могло да се провери. А за чек енджина и свещите за които ти е казал продавача може да са причина. Тези неща ги пиша наизуст дето се казва не съм имал допир до такова животно
нека да кажат своето мнение тези които карат такива 39-ки, 3-4-ма до колкото знам има във форума.
ПП От известно време се оглеждам
за нещо такова. И на мен ще са ми интересни отговорите 



ПП От известно време се оглеждам


- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 540i
то с времето плувват свещите в масло заради тия гарнитури и могат да създадът големи главоболия 
Хубаво е да се види колата на комп защото може да крие много неща. Една диагностика за преви за 5-10 мин и се вижда кое кво що и как. Да няма после ... "абе имам кола ама е в сервиза/гаража "
иначе гарнитури комплект victor reinz + смяна 200 кинта ...... свещи + лули ( добре е да се сменят ) и там едни 200-250лв.
Колата не е от най-евтините за поддръжка , но не бих казал че е скъпа.

Хубаво е да се види колата на комп защото може да крие много неща. Една диагностика за преви за 5-10 мин и се вижда кое кво що и как. Да няма после ... "абе имам кола ама е в сервиза/гаража "

иначе гарнитури комплект victor reinz + смяна 200 кинта ...... свещи + лули ( добре е да се сменят ) и там едни 200-250лв.
Колата не е от най-евтините за поддръжка , но не бих казал че е скъпа.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: 540i
omegaart написа:иначе гарнитури комплект victor reinz + смяна 200 кинта ...... свещи + лули ( добре е да се сменят ) и там едни 200-250лв.
.
Както казваше Баш майстора : Моооолииим ???? Аз на моето така леко обслужване със смяна на свещи и бобини и разни други неща ми излезе 600 $ и останаха ремъци и ролки само. Предвид 20 % отстъпка от дилърска цена.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 540i
sadex5 написа:omegaart написа:иначе гарнитури комплект victor reinz + смяна 200 кинта ...... свещи + лули ( добре е да се сменят ) и там едни 200-250лв.
.
Както казваше Баш майстора : Моооолииим ???? Аз на моето така леко обслужване със смяна на свещи и бобини и разни други неща ми излезе 600 $ и останаха ремъци и ролки само. Предвид 20 % отстъпка от дилърска цена.
Аз бобини не съм сменял .. ужким за сега си работят ама ще трябва сменя CPS

- BoBoGTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Schiller Park
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 540i
- Мечтае да кара: Lancia Thesis повече от всякога!
Re: 540i
sadex5 написа:omegaart написа:иначе гарнитури комплект victor reinz + смяна 200 кинта ...... свещи + лули ( добре е да се сменят ) и там едни 200-250лв.
.
Както казваше Баш майстора : Моооолииим ???? Аз на моето така леко обслужване със смяна на свещи и бобини и разни други неща ми излезе 600 $ и останаха ремъци и ролки само. Предвид 20 % отстъпка от дилърска цена.
Общо взето нещата се повтарят от това, което и аз намерих като досадни болести за този двигател.
Имам само един въпрос. Тези 600 долара включват работата нали? Не са само пари за части? А разликата в това, кето казвате като цени, сякаш произлиза от географската дължина.

Днес се забавих с покупката, защото си губех времето днес с една Акура... Ама... Не могат да ме грабнат тея японските и това е.
П.П.: Помолих без глупави и излишни коментари. Аз ако исках да заложа на ужким сигурното и уж здравото, щях да послушам това, което всички около мен ми казват и щях да фърля още няколко хиляди и да си взема един японски кенеф и да съжалявам всяка сутрин когато се качвам в него. Предпочитам да взема нещо, което ми е на сърце, да вложа в него пари за ремонти и поддръжка, но да знам, че това което трябва е направено, а не просто да разчитам на качествена изработка и думите на продавача. Желая да приключим с тая тема. Благодаря.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 540i
Както съм казвал и преди, една кола грабне ли те от пръв поглед, твоя е
Вземай и и давай пълна газ, без да те притеснява, че горяла много ( колкото една 520-ка всъщност), че бил проблемен двигателя и разни глупости.
Верно, поддръжката и е мааалко по-скъпа от на 6-така, но вярвай ми, струва си отвсякъде.
Айде отивай да я вземаш и да се похвалиш после!

Вземай и и давай пълна газ, без да те притеснява, че горяла много ( колкото една 520-ка всъщност), че бил проблемен двигателя и разни глупости.
Верно, поддръжката и е мааалко по-скъпа от на 6-така, но вярвай ми, струва си отвсякъде.
Айде отивай да я вземаш и да се похвалиш после!
Re: 540i
omegaart написа:сега раздел продава и на части :Р
направи една диагностика и разбери колко грешки има и после ще се търсят решения.


Щом си я взел, прави каквото е нужно, няма да се отказваш.... и после всичката газзззз !
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 540i
99ufo99 написа:omegaart написа:сега раздел продава и на части :Р
направи една диагностика и разбери колко грешки има и после ще се търсят решения.така както гледам, колегата не е в БГ, така че само със съвети можем да му помогнем
Щом си я взел, прави каквото е нужно, няма да се отказваш.... и после всичката газзззз !
Като гледам е в US там пък е пълно с "мини" сервизчета дето за 30-150 $ ще му направят диагностика и отделно ако може изчака 3-4-5 дена може да си поръча от ебай диагностичен уред за 30-50 $ и сам да си прави всичко необходимо.
Така е тотално гадаене и може да смени половината кола преди да се установи че е нещо малко като например CPS датчика.
Най-евтино ще му излезе да си вземе Bluethoot OBD - > http://www.ebay.com/itm/ELM327-OBD2-OBD ... 230fe16dd7
и с андроид телефон и програмката torque да види какви грешки има и да изчисти. Ако колата му е само с кръгла букса ( мисля че в Америка не се продават само с кръгла ) ще трябва да си купи и преходник обд към кръглата букса за 3-6 $.
Това не е най-добрия вариант за диагностика но е доста културен и ако не се лъжа с това без проблем ще се подкара и ИНПА-та като се емулира БТ ком порта.
- BoBoGTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Schiller Park
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 540i
- Мечтае да кара: Lancia Thesis повече от всякога!
Re: 540i
Вече поръчах това: http://www.ebay.com/itm/140586789402?ss ... 664wt_1270
CPS-а, ако намеря тъпия О ринг към него още днес щях да го сменя. Не мога да го сваля и да видя какъв точно ми трябва и да се окаже, че няма да мога да намеря такъв. Чакам сега до час да ми се обадят да ми кажат дали от един магазин чаркаляка си идва с тъпото уплътнение.
Ще я гаражирам за сега и ще чакам диагностиката и частите.
Дайте съвет какво масло да сложа. Първо като х-ки, па после и марки, че тука ще са малко по-различни.
CPS-а, ако намеря тъпия О ринг към него още днес щях да го сменя. Не мога да го сваля и да видя какъв точно ми трябва и да се окаже, че няма да мога да намеря такъв. Чакам сега до час да ми се обадят да ми кажат дали от един магазин чаркаляка си идва с тъпото уплътнение.
Ще я гаражирам за сега и ще чакам диагностиката и частите.
Дайте съвет какво масло да сложа. Първо като х-ки, па после и марки, че тука ще са малко по-различни.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 540i
BoBoGTO написа:Вече поръчах това: http://www.ebay.com/itm/140586789402?ss ... 664wt_1270
CPS-а, ако намеря тъпия О ринг към него още днес щях да го сменя. Не мога да го сваля и да видя какъв точно ми трябва и да се окаже, че няма да мога да намеря такъв. Чакам сега до час да ми се обадят да ми кажат дали от един магазин чаркаляка си идва с тъпото уплътнение.
Ще я гаражирам за сега и ще чакам диагностиката и частите.
Дайте съвет какво масло да сложа. Първо като х-ки, па после и марки, че тука ще са малко по-различни.
Надявам се си запознат че CPS-a не може със заместители а трябва да е оригинален ? Смисъл просто ужким заместителите дето трябва да работят НЕ работят за съжаление

38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани