Заслужава ли си тази кола?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- VooDoo-36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 9.12.2010
- Местоположение: Göteborg, Sweden
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V
Заслужава ли си тази кола?
Здравейте на всички!
От 2 дена се чудя какво да правя. Познат на един приятел си продава колата-E39 523 автоматик 97 година на 300.000 км. БМВ-то е ударено отзад в ляво. Има счупени носачи и магарето. Цената на която се продава е 600 евро, но мисля , че мога да я взема за 500. То, не че 100 евро са кой знае колко пари, ама все е нещо. Работя в автосервиз и има къде да я правя. Ремонта по окачването не ме плаши, но оправянето на изкривените ламарини да си призная мисля, че ще е доста по трудно. В автосервиза има ме телоподаващо и изкърпваме леко изгнили коли. Но по-сериозни ремонти по каросерията не сме правили. Но смятам ,че горе-долу мога да се справя с ламарината. Иначе двигателя въпреки,че е на 300.000 км. работи много добре. Около 1300-1400 оборота има един съвсем лек шум, който е от веригата според мен или от повдигач/и. На празен ход и след 1500 оборота шума изчезва. Винаги съм искал да имам БМВ шестак 2500 или 2800. На горе вече не са за мен- всяка жаба да си знае гола. Автоматичната скоростна кутия ме притеснява малко- ако беше механична щеше да е много по-добре. Тази вечер пак ще мисля какво да правя, защото утре трябва да дам отговор дали ще купя колата или не.
От 2 дена се чудя какво да правя. Познат на един приятел си продава колата-E39 523 автоматик 97 година на 300.000 км. БМВ-то е ударено отзад в ляво. Има счупени носачи и магарето. Цената на която се продава е 600 евро, но мисля , че мога да я взема за 500. То, не че 100 евро са кой знае колко пари, ама все е нещо. Работя в автосервиз и има къде да я правя. Ремонта по окачването не ме плаши, но оправянето на изкривените ламарини да си призная мисля, че ще е доста по трудно. В автосервиза има ме телоподаващо и изкърпваме леко изгнили коли. Но по-сериозни ремонти по каросерията не сме правили. Но смятам ,че горе-долу мога да се справя с ламарината. Иначе двигателя въпреки,че е на 300.000 км. работи много добре. Около 1300-1400 оборота има един съвсем лек шум, който е от веригата според мен или от повдигач/и. На празен ход и след 1500 оборота шума изчезва. Винаги съм искал да имам БМВ шестак 2500 или 2800. На горе вече не са за мен- всяка жаба да си знае гола. Автоматичната скоростна кутия ме притеснява малко- ако беше механична щеше да е много по-добре. Тази вечер пак ще мисля какво да правя, защото утре трябва да дам отговор дали ще купя колата или не.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Заслужава ли си тази кола?
разбирам че не си в бг
отзад по калника най малко иска калник-панел за да си стане като хората ,ако има откъде да си отрежеш такъв от морга идеално... иначе нов-няма да ти хареса цената,има нужда от една или комплект джанти,стоп,броня видимо,капака е ''мръднал'',по окачването може би носачи или мост,боя задължително ще излязат и други неща и ядове дето не се виждат сега
направи една равносметка дали си струва там
поздрави колата не е лоша
отзад по калника най малко иска калник-панел за да си стане като хората ,ако има откъде да си отрежеш такъв от морга идеално... иначе нов-няма да ти хареса цената,има нужда от една или комплект джанти,стоп,броня видимо,капака е ''мръднал'',по окачването може би носачи или мост,боя задължително ще излязат и други неща и ядове дето не се виждат сега
направи една равносметка дали си струва там
поздрави колата не е лоша
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Заслужава ли си тази кола?
Освен ако след това не я експортираш и продадеш в Норвегия
Ти не можеш да я разпънеш, ако нямаш калибър. Най е гаден ремонта на задния мост, откъм пари и части особенно в Швеция, забрави просто. И нали знаеш колко крони е боядисването на калник, камо ли китосване и напасване, филер, и т.н
Продай я на части, и с парите си вземи читава !

Продай я на части, и с парите си вземи читава !
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Заслужава ли си тази кола?
E то калибри имат само в бмв сервизите и то по големите,но добър тенекеджия ще се справи и без калибри(вярвай ми познавам такива),а ако имат бояджийно ще му я пръснат 3 детайла са ...там боята може и да е по евтина от тук (тук се работи над 100% надценка )
съвета ми е калкулирай си как ти излиза сметката с частите и времето което ще прекараш или изгубиш
запомнил съм че кола се купува с сърце не с разум,затова още колата ми не е боядисана,а точно това правя по цял ден
съвета ми е калкулирай си как ти излиза сметката с частите и времето което ще прекараш или изгубиш
запомнил съм че кола се купува с сърце не с разум,затова още колата ми не е боядисана,а точно това правя по цял ден

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Заслужава ли си тази кола?
Car-O-Liner му е майката на това
Труда в скандинавските държави е просто ужасно скъп. За сравнение само казвам в Норвегия преди години с един приятел бяхме в сервиз за смяна на ангренажен ремък на Фолксваген транспортер 93 година. Цената беше 900 евро, предвид че частите бяха към 250. Това с новия антифриз, но все пак цената е зверска просто.
Гледал съм клипове как руснаците в гаражите изпъват смляни коли, ама това не е работа...Просто тази кола е много стара за да става за такива интервенции отсега нататък, а и просто там има неударени, с не чак толкова голяма разлика в цената.

Гледал съм клипове как руснаците в гаражите изпъват смляни коли, ама това не е работа...Просто тази кола е много стара за да става за такива интервенции отсега нататък, а и просто там има неударени, с не чак толкова голяма разлика в цената.
- VooDoo-36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 9.12.2010
- Местоположение: Göteborg, Sweden
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V
Re: Заслужава ли си тази кола?
Всички части, които ми трябват за ремонта на задния мост ги има в няколко автоморги. Отиваш със собствен инструмент и си смъкваш каквото ти трябва. Магарето, носачите, калника,бронята и вероятно още някои други дреболийки горе-долу ще струват 300-400 евро. За боядисването си имам свой човек, който ще ми вземе малко.
Re: Заслужава ли си тази кола?
Не съм нито тенекеджия, нито бояджия, но като гледам снимката цялата задна колонка е деформирана и вратата е изхвръкнала навън (контура на рамката е избягал тотално).
Провери геометрията на средната колонка и прага и внимателно тавана.
Освен това за да разпъваш колата трябва да свалиш задното стъкло задължително.
Провери и от удара полуоската да не е влязла в диференциала (най-малкото за течове)
Не знам какви екстри има колата, но модулите в задния ляв калник едва ли са оцеляли ...
Цените (и съответно твоите възможности да спестиш от труда за ремонт) си ги знаеш по-добре от всеки тук и от тази гледна точка едва ли ще чуеш адекватно мнение ...
Провери геометрията на средната колонка и прага и внимателно тавана.
Освен това за да разпъваш колата трябва да свалиш задното стъкло задължително.
Провери и от удара полуоската да не е влязла в диференциала (най-малкото за течове)
Не знам какви екстри има колата, но модулите в задния ляв калник едва ли са оцеляли ...
Цените (и съответно твоите възможности да спестиш от труда за ремонт) си ги знаеш по-добре от всеки тук и от тази гледна точка едва ли ще чуеш адекватно мнение ...
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Заслужава ли си тази кола?
за калника трябва човека който ще я заваря и изпъва да го отреже откъдето му трябва ,аз предполагам че ще отиде с колонката под вратата ,трябва да се извади кадърно......не може с секача ,реже се с ел.нож,ъглошлайф,разпробива се с дрелка
ти си знаеш щом те устройват цените успех
ти си знаеш щом те устройват цените успех
Re: Заслужава ли си тази кола?
според мен не си заслужава занимавката, по добре малко повече пари и здрава кола да вземеш
www.bmwпрофесори-bg.net
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Заслужава ли си тази кола?
Ако имаш двор да я прибереш и да я пуснеш на части - само от мотор, скорости, салон и т.н. ще изкараш повече.
Ама да я правиш май не си заслужава. След като не си баш майстор, няма да стане като оригинална, а пък те оригиналните такива вече са по 2-3000 евро.
Ама да я правиш май не си заслужава. След като не си баш майстор, няма да стане като оригинална, а пък те оригиналните такива вече са по 2-3000 евро.
- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Заслужава ли си тази кола?
VooDoo-36 написа:Здравейте на всички!
От 2 дена се чудя какво да правя. Познат на един приятел си продава колата-E39 523 автоматик 97 година на 300.000 км. БМВ-то е ударено отзад в ляво. Има счупени носачи и магарето. Цената на която се продава е 600 евро, но мисля , че мога да я взема за 500. То, не че 100 евро са кой знае колко пари, ама все е нещо. Работя в автосервиз и има къде да я правя. Ремонта по окачването не ме плаши, но оправянето на изкривените ламарини да си призная мисля, че ще е доста по трудно. В автосервиза има ме телоподаващо и изкърпваме леко изгнили коли. Но по-сериозни ремонти по каросерията не сме правили. Но смятам ,че горе-долу мога да се справя с ламарината. Иначе двигателя въпреки,че е на 300.000 км. работи много добре. Около 1300-1400 оборота има един съвсем лек шум, който е от веригата според мен или от повдигач/и. На празен ход и след 1500 оборота шума изчезва. Винаги съм искал да имам БМВ шестак 2500 или 2800. На горе вече не са за мен- всяка жаба да си знае гола. Автоматичната скоростна кутия ме притеснява малко- ако беше механична щеше да е много по-добре. Тази вечер пак ще мисля какво да
правя, защото утре трябва да дам отговор дали ще купя колата или не.
Лично според мен не си заслужава http://www.blocket.se/goteborg/Bmw_525_ ... ?ca=15&w=1 ето тук има друга, здрава не удряна. Това би ти излязло по евтино....но ти си знаеш най добре, и наистина труда е страшно скъп в Скандинавските страни....
- balcanbas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 21.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: е39 528i;ML320;E46CI B28TU
- Мечтае да кара: F10
Re: Заслужава ли си тази кола?
Според мен не си заслужава загубата на време. Съмнавам се да имаш някаква разумна печалба, която да орпавдае - вложените труд и нерви
- Archi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Дънди, Шотландия
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: фадрома в народното събрание
Re: Заслужава ли си тази кола?
Колега и според мен не си заслужава, евтиното винаги излиза по - скъпо! Най- малкото както са написали и другите колеги, удара е доста сериозен и на пръв поглед не се знае кое, къде и как е изкривено, а и колкото и добре да стане, никога няма да е както, когато е излязла от завода. Както сам си написал, автомат на 300 000 километра си е доста за притеснение (лично мнение), а и за двигателя си е сериозна цифра, моята е на 290 000 и мога и аз да кажа, че двигателя ми работи много добре, ама от скоро започна да си гори масло... Вземи си нещо, което не е удряно и на по малко километри по възможност!
П.С. А и до колкото разбирам я вземаш за теб, а не да печелиш от нея така, че по добре не се вкарвай в излишен филм, пак казвам, това е моето мнение! Със здраве !!!
П.С. А и до колкото разбирам я вземаш за теб, а не да печелиш от нея така, че по добре не се вкарвай в излишен филм, пак казвам, това е моето мнение! Със здраве !!!
Re: Заслужава ли си тази кола?
benzin написа:според мен не си заслужава занимавката, по добре малко повече пари и здрава кола да вземеш
Е вие какво мислите,че всичките по обявите са здрави и прави без удари.Сигурно на повече от половината е играл кита яко.
Re: Заслужава ли си тази кола?
kalingk написа:benzin написа:според мен не си заслужава занимавката, по добре малко повече пари и здрава кола да вземеш
Е вие какво мислите,че всичките по обявите са здрави и прави без удари.Сигурно на повече от половината е играл кита яко.
той колегата я купува от чужбина не от БГ, вярвай ми там не си играят като тук да мятат кита направо с лопатата, поне в по цивилизованите държави (Италия, Германия, Белгия и тн.)
www.bmwпрофесори-bg.net
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]