525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 16.10.2011
Пол: Мъж

525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА

Мнение от s7on3 » 05 Ное 2011, 0:16

Здравейте ,
днес станях горд собственик на 525 TDS автомат, седан .При огледа преди покупката , колата си вървеше нормално.Имал съм 325 TDS(автомат) и имам представа как върви .Днес след покупката реших да я покарам.Направи ми впечатление ,че както я карах и си вървеше добре ,изведнъж и падна мощността :ranting: - ПОЛУДЯХ. Веднага я закарах в Камор Ауто за пълна диагностика.По колата не излизат никакви грешки. След излизане от сервиза няколко пъти си променяше мощността .Вдига оборотите след като я настъпя , но самата кола няма мощност.На какво може да се дължи този проблем ? Колата си пали перфектно както топла така и студена и не пуши при подаване на газ или форсиране на място.Не мени оборотите намясто , те са 600-700 об./мин. Първото нещо , което мисля да направя е основно почистване на AGR(EGR) клапана и друго не се сещам за момента.
Моля споделете мнения . Благодаря предварително !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА

Мнение от vladobate » 05 Ное 2011, 8:25

Обсужи си автомата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 6.10.2007
Местоположение: София
Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА

Мнение от E30_DK » 05 Ное 2011, 12:51

Моята имаше проблем с мощноста по едно време - оказа се, че едно вакуум маркуче от мап сензора се беше извадило.
Едва ли при теб е същото, след като си ходил в Камор, но просто споделям опит... успех с отстраняванвто на проблема!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА

Мнение от cls6666 » 05 Ное 2011, 17:37

Съмнявам се за дебитомер,не излиза като грешка и променя мощноста осезаемо
предлегам ти като спадне мощноста да изкараш буксата на дебитомера ,ако има разлика се сещаш сам
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 16.10.2011
Пол: Мъж

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА

Мнение от s7on3 » 05 Ное 2011, 22:49

Здравейте и много благодаря на отзовалите се !
Утре ще я вкарвам в сервиз и задължително ще се прегледат всички вакуми и дебитомера . Препоръчаха ми един много добър майстор , сервиза му се намира в София ЖК. "Дружба" в някакъв бивш завод. Препоръчаха ми го като много добър майстор на БМВ и в една от големите ф-ми отговарял за тежките и основните ремонти. И така , утре я вкарвам за дисекция и след операцията ще Ви докладвам. :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 16.10.2011
Пол: Мъж

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА

Мнение от s7on3 » 06 Ное 2011, 15:46

Колеги днес след като я закарах колата в сервиза да видят какъв е проблема .. казаха ми че е в (геометрията на турбото)
Възможно ли е това при положение , че не изписва грешки , не пуши и много рядко започва да върви както си трябва и после пак умира?Даже днес я осетих че се опитва да тръгне и пак губи мощност ... придърпва .
:help: :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА

Мнение от vladobate » 06 Ное 2011, 21:41

Момчета стига с тия вакуми по ТДС-а единствения такъв е захранването на сервото , егр управлението и евентуално за жалюзите ( ако има такива) нищо свързано с мощността. А маркучлето към мапа е важен обаче не е вакуумно ( няма нищо че е малко ) . И за дебитомера пише ако има промяна сещаш се какво - е какво е , щот пък аз си мисля ми ако няма промяна сещаш се какво - значи не бачка :mhihi: . Това за мапа ако не е изправно ще пуши колицата при натискане пък колегата каза че не пушела , друго - светва ли някаква лампа по таблото като се случва тази загуба на мощност или по-точно казано не вървене щот има разлика - може да не върви и от проблем в предаването на мощността към задните колела ( затова и първото мнение ).

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 16.10.2011
Пол: Мъж

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА

Мнение от s7on3 » 07 Ное 2011, 3:47

Колеги днес я закарах в сервиза и ми казаха , че проблема е в геометрията на турбото... и пак казвам колата върви когато си иска (рядко се случва да върви вече) се едно е чист дизел . И пак искам да отбележа ,че колата си пали перфектно както топла така и студена , не пуши (като я настъпя намясто искарва черен дим под формата на пръстен и спира,в движение не пуши ) .Тия дни ще я свалям турбината за да я видят и да кажат в какво състояние е! Няма никакви грешки които да изписва . :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА

Мнение от cls6666 » 07 Ное 2011, 7:05

За турбото какъв е проблема ''с геометрията''' има отчупени лопатки или разтоварващия клапан заяжда,има ли странни шумове
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА

Мнение от vladobate » 07 Ное 2011, 9:44

s7on3 написа:Колеги днес я закарах в сервиза и ми казаха , че проблема е в геометрията на турбото... и пак казвам колата върви когато си иска (рядко се случва да върви вече) се едно е чист дизел . И пак искам да отбележа ,че колата си пали перфектно както топла така и студена , не пуши (като я настъпя намясто искарва черен дим под формата на пръстен и спира,в движение не пуши ) .Тия дни ще я свалям турбината за да я видят и да кажат в какво състояние е! Няма никакви грешки които да изписва . :dunno:

Колега много внимавай със сервиза щот такава диагноза не може да се постави без реално свалено и отворено турбо. И има вероятност да е за почистване , но операцията не е скъпа пък и малко фирми правят рециклаж та имай си едно на ум. Може наистина разтоварващия клапан да остава в някакво полуотворено положение и да не дава възможност да се развърти как трябва турбинката.


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА

Мнение от dbanchev » 07 Ное 2011, 12:46

Колега с тоя разтовараващ клапан и аз имах проблем преди като имах ТДС. Беше заял в полуотворено положение и колата ми беше умряла тотално от към вървене. Носих турбото в сервиза за турбини на околовръстното- там бачкаше едно приятелче преди и ми го оправиха този клапан, други ядове с турбото на ТДСа не съм имал.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА

Мнение от cls6666 » 07 Ное 2011, 19:03

хубаво е да се премери налягането което прави турбото преди да се разглобява,с диагностика през мапа става също,но най-добре с съответния уред :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 16.10.2011
Пол: Мъж

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА

Мнение от s7on3 » 08 Ное 2011, 0:33

Колеги днес с голяма помощ от баща ми свалихме турбото . Искам да отбележа , че не разбирам много ... в турбото нямаше масло , лесно се завъртат лопатките , не усетих да има луфт ... абе мисля че е в прилично състояние , ОБАЧЕ разтоварващият клапан е запекъл много яко. Утре ще я закарам да я види "Митко турбото" - до Орландовските гробища до Шела ... и ще видя какво ще каже той. Ще пиша после като разбера какво е положението.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА

Мнение от cls6666 » 08 Ное 2011, 7:29

клапана не се отваря лесно на ръка,работи на налягането което прави турбото
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 8.06.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds 1998 год

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА

Мнение от dzhukev » 08 Ное 2011, 14:08

Здравей колега,
от колко дни следя темата и искам да видя какво ще стане ,та реших да споделя и моето мнение. преди 2 годни купих е39 525 тдс, автомат, 1997 година,при купуването отидох,оглеждах колата, работи перфектно, всичко беше изрядно. направих обслужване, в сервиза на BМW, да не споменавам в кой град, ми казаха че автомата на този автомобил е необслужваем, не разбирам много от коли, и им се доверих. наложи ми се да пътувам на дълъг път, посока Франция, след 1000 км, колата изгуби мощност, и всичко. скъсаха ми се нервите, от време на време се връщаше мощността, но в един момент се изгуби напълно. Та накратко. един майстор ми каза че турбото е заминало, купих рециклирано тур о. никаква промяна. друг майстор ми каза, че е дебитомер. ОК. взех нов дебитомер - никаква разлика. в същото време, когато карам колата и при потегляне, цялата задница подскачаше и буксуват задните гуми. направо откачих. казаха ми че са задните тампони - едни такива големи.. ок, смених ги. о6аче раз6ирачите в BМW този път ми казаха че диференциала тря6ва да се смени. теглих им една.. и по някаква много голяма случайност попаднах на един майстор, който само като се качи и ме попита дали съм о6служил автомата. отговорих му че не съм. пред мен свали и отвори скоростите, имаше един пръст утайка, стърготини и какво ли още не. имаше и счупени пластини и дискове. при мен се наложи смяна на скоростната кутия, просто ремонта 6еше адски скъп. но майстора за 600 лева ми намери кутия, сложи я и колата литна.
с две думи - ако не си сменил маслото и филтъра на кутията, направи го докато не е станало късно. а ако ти казват че е тур6о и други глупости по колата, смени маслото преди да правиш каквото и да 6ило. това е моето мнение.
лек ден

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook