Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Здравейте!!!Имам 530D ръчни скорости.Сменил съм филтрите/въздушен,нафтов -FRAAM/преди около 2000км както и филтъра на турбото.От няколко дни като застудя времето колата докато се движеше на ниска скорост /около 60км/ и висока предавка изгасна и светна лампата на DDE,в следващият момент от самата скорост докато се движеше запали на скорост,всякаш и врътнах ключа и я изгасих и веднага върнах на контакт.Досега не ми е правила този проблем,случи ми се 2 пъти.Гледах доста теми за сроден проблем,но повечето колеги бяха с ТДС-и.След първото гаснене я включих към BMW Scanner 1.4.0 и ми излязоха тези грешки в DDE-то:
# ERRORS DETAILS - DTC(hex)/PARAM(hex)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DDE* -> 0404/78 - Exhaust-gas recirculation
3505/FC - Glow-plug system
0605/78 - DDE control module (microcontroller)
1E40/70 - Analog/digital transducer, test voltage
0220/70 - Pedal-travel sensor 2 PGS
0235/70 - Charge-air-pressure sensor
0105/70 - Atmospheric-pressure sensor (in ECU)
0100/70 - Air-mass flow sensor
1E55/70 - Supply V f. PTS 2, CAP sensor, AMF sensor
1E05/70 - Control panel, Cruise Control
Shadow-memory:
0404/78 - Exhaust-gas recirculation
3505/FC - Glow-plug system
0605/78 - DDE control module (microcontroller)
1E40/70 - Analog/digital transducer, test voltage
0220/70 - Pedal-travel sensor 2 PGS
0235/70 - Charge-air-pressure sensor
0105/70 - Atmospheric-pressure sensor (in ECU)
0100/70 - Air-mass flow sensor
1E55/70 - Supply V f. PTS 2, CAP sensor, AMF sensor
1E05/70 - Control panel, Cruise Control
Изчистих ги,покарах колата няколко километра и пак включих Сканера.Нямаше и помен от грешки вече,но днес ситуацията се повтори за втори път.Лаптопа не ми беше под ръка,но предполагам,че ще покаже същите.Та искам да питам,някой дали се е сблъсквал с подобен проблем като моя или по грешките може ли да ми каже къде да търся проблема,защото предполагам,че ситуацията ще се потрети и зачести.Предварително Благодаря на отзовалите се!!!
ПП Само да кажа,ако е важно във случая,че е сменяна помпата в резервоара/с друга втора ръка/ и че и във двата случая,когато колата гасне има около 10-12 литра гориво.
ПП2 ЕГР Клапана не е свалян да се чисти,ако някой мисли за него...
# ERRORS DETAILS - DTC(hex)/PARAM(hex)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DDE* -> 0404/78 - Exhaust-gas recirculation
3505/FC - Glow-plug system
0605/78 - DDE control module (microcontroller)
1E40/70 - Analog/digital transducer, test voltage
0220/70 - Pedal-travel sensor 2 PGS
0235/70 - Charge-air-pressure sensor
0105/70 - Atmospheric-pressure sensor (in ECU)
0100/70 - Air-mass flow sensor
1E55/70 - Supply V f. PTS 2, CAP sensor, AMF sensor
1E05/70 - Control panel, Cruise Control
Shadow-memory:
0404/78 - Exhaust-gas recirculation
3505/FC - Glow-plug system
0605/78 - DDE control module (microcontroller)
1E40/70 - Analog/digital transducer, test voltage
0220/70 - Pedal-travel sensor 2 PGS
0235/70 - Charge-air-pressure sensor
0105/70 - Atmospheric-pressure sensor (in ECU)
0100/70 - Air-mass flow sensor
1E55/70 - Supply V f. PTS 2, CAP sensor, AMF sensor
1E05/70 - Control panel, Cruise Control
Изчистих ги,покарах колата няколко километра и пак включих Сканера.Нямаше и помен от грешки вече,но днес ситуацията се повтори за втори път.Лаптопа не ми беше под ръка,но предполагам,че ще покаже същите.Та искам да питам,някой дали се е сблъсквал с подобен проблем като моя или по грешките може ли да ми каже къде да търся проблема,защото предполагам,че ситуацията ще се потрети и зачести.Предварително Благодаря на отзовалите се!!!
ПП Само да кажа,ако е важно във случая,че е сменяна помпата в резервоара/с друга втора ръка/ и че и във двата случая,когато колата гасне има около 10-12 литра гориво.
ПП2 ЕГР Клапана не е свалян да се чисти,ако някой мисли за него...
Последна промяна kalingk на 13 Окт 2011, 21:27, променена общо 1 път
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Ами... това за втората ръка .. незнам според мен от там трябва да почнеш... а тия грешки са в следствие на това че ти гасне колата... то като гледам колко са ... 

Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Помежду другото,същият ден,от който започна всичко/преди 2 дни/ съм пълнил казанчето за чистачките,да няма някоя букса около отвора на казанчето или някой сноп кабели,който минава покрай него и да съм го намокрил,понеже гледам,че доста сензори ми отчитат грешка...?
А относно помпата колега,аз я смених в началото на годината,когато закупих колата и от тогава насам,не съм имал проблеми с паленето на колата или подобно изгасване.Сега колата си пали пак с пипането,но се появи по горе споменатият проблем.Другото,което ми прави впечатление,е че колата отчита леко завишен разход на гориво от известно време насам.Доста отдавна не съм виждал разход под 7.6/100,независимо градско или извън градско каране.
А относно помпата колега,аз я смених в началото на годината,когато закупих колата и от тогава насам,не съм имал проблеми с паленето на колата или подобно изгасване.Сега колата си пали пак с пипането,но се появи по горе споменатият проблем.Другото,което ми прави впечатление,е че колата отчита леко завишен разход на гориво от известно време насам.Доста отдавна не съм виждал разход под 7.6/100,независимо градско или извън градско каране.
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Колеги...свалих капаците на мотора преди малко да погледна ЕГР клапана дали е за чистене и гледам,че вакуум маркучето на ЕГР клапана/синьо-черното/ се е извадило,може и аз да съм го извадил,когато сменях нафтовият филтър.Възможно ли е от него да имам леко завишен разход на гориво и колата да гасне както си върви на ниски обороти?Иначе върви няма проблеми,но клапана гледам,че е за почистване,има си нагар из него/поне като гледам сходните снимки на колега правили тази процедура/.
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Като начало пробвай да почистиш дебитомера ( това за разхода ), че може от него да се е завишил разхода ( като грешка ти се повтаря 2 пъти ) Виж и катализаторите, а и може да погледнеш и свещите ( те нямат влияние към проблема ти според мен )
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Значи,довечера,мисля да чистя ЕГР клапана,гледах,че има теми в които се описват и проблеми с подобни симптоми свързани с дебитомера,но ненамерих тема как се яисти въпросният дебитомер и къде се намира,само за ЕГР-а намерих.Иначе,ако не е словно за монтиране,ще го почистя и него.
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Дебитомера се чисти със спрей карбуратор клиинер, намира се на големия маркуч преди въздушния филтър, който смуче въздух, но мисля се сваляше и кората на мотора. Пръскаш обилно със спрея, оставяш хубаво да изсъхне и монтираш. Ако е заминал обаче не помага. Най-добре отиди някъде където разбират, надали ще ти вземат повече от 10лв, а горе-долу толкова струва и спрея по спомен.
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Аз така или иначе ще свалям корите,за да чистя ЕГР-а,но все още мисля,че проблема ми е идвал от изваденото вакуум маркуче на ЕГР-а,но все пак питам тук,за да чуя мнението на по компетентни от мен хора.
Колеги,никой ли незнае как би се променила работата на мотора,ако се откачи въпросното вакуум маркуче и не е запушено?
Колеги,никой ли незнае как би се променила работата на мотора,ако се откачи въпросното вакуум маркуче и не е запушено?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Не мисля, че това ти е проблема, колега...
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Според мен някое реле прави чалъми,и изчезва захранването за всички тези неща които ти дава като грешки ....
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Много вероятно!
Щото верно в един момент всичко "умира"
Щото верно в един момент всичко "умира"

Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Ми къде са тези релета бре колеги...не ми е правила вече този проблем,сканнер не отчита вече грешки,но предполагам,че може от студеното време някое реле да се е..е,ма у тази кола намерих само 3 релета-тези при акумулатора.....
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Под десния филтър на климатика, развиваш болтовете на капака отдолу и гледаш релета и други работи.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Така като гледам ,маи губи оперативните 5 волта от компа към всичко.Може и лоша маса да има някьде.
Сваляи кори и пласмасарии,закачаи топлапа ,и мърдукаи кабели ,релета и маси,докато загасне.
Сваляи кори и пласмасарии,закачаи топлапа ,и мърдукаи кабели ,релета и маси,докато загасне.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Здравейте на всички и Весели празници от мен.
Така,искам да вдигна темата си,понеже както съм описал по нагоре,колата ми изгасна отново.Този път не беше палена от доста време и беше паднал акумулатора на тотал.По заредих го,колкото да запали и по раздвижих колата,след 20-30 км изгасих и запалих,на фарове и всичко което тръгва из колата при подаване на контакт.Както си запали и почти веднага изгасна,след няколко опита да запаля/стартера си въртеше доста бързо/запалих.На следващият ден пуснах колата през INPA и поседя 15-20мин,пак изгасих и запалих и почти веднага изгасна.Излязоха ми тези грешки:
1541 ECU controlller
Error frequency : 2 Logistic counter: 38
Error occured 1. times at:
Engine speed 799.20 1/min
Restart-Code 0.00 -
Einspritzmenge 8.19 mm^3
Supply voltage 12.96 V
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 0.00 1/min
Restart-Code 59.00 -
Einspritzmenge 1.54 mm^3
Supply voltage 11.92 V
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Sporadic error recovery ocurre Microcontroller (gate array Comm.)
Errorcode: 06 05 26 02 78 40 20 00 10 70 41 AF 01 00 3B 03 67 41 AF 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
261 atmospharic pressure sensor (integrated in ECU)
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Engine speed 799.20 1/min
Coolant temperature 47.72 Grad C
Einspritzmenge 8.70 mm^3
RPC rail pressure 54.22 bar
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Signal open circuit or short circuit to B-
Errorcode: 01 05 25 01 70 01 20 82 11 09 41 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
400 Rail-pressure sensor
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Engine speed 799.20 1/min
fuel pre-supply pressure 4.00 bar
Einspritzmenge 9.22 mm^3
RPC rail pressure 397.59 bar
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Supply-voltage fault
Errorcode: 01 90 25 01 70 04 20 FA 12 42 41 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
288 accelarator potentiometer
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Engine speed 799.20 1/min
Supply voltage 12.15 V
Position pedal-travel sensor2 0.00 %
driving speed 0.00 km/h
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Supply-voltage fault
Errorcode: 01 20 25 01 70 04 20 69 00 00 41 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
544 accelarator potentiometer PGS
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Engine speed 799.20 1/min
Supply voltage 12.04 V
Position pedal-travel sensor1 0.00 %
driving speed 0.00 km/h
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Supply-voltage fault
Errorcode: 02 20 25 01 70 04 20 68 00 00 41 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
565 boost pressure sensor
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Engine speed 799.20 1/min
Coolant temperature 47.72 Grad C
Einspritzmenge 12.80 mm^3
Atmospheric-pressure 864.00 mbar
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Supply-voltage fault
Errorcode: 02 35 25 01 70 04 20 82 19 36 41 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
256 air mass meter
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Engine speed 0.00 1/min
Coolant temperature 62.74 Grad C
Einspritzmenge 0.51 mm^3
RPC rail pressure 397.59 bar
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Supply-voltage fault
Errorcode: 01 00 25 01 70 04 00 98 01 42 41 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
4693 Pre-supply pressure sensor
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Engine speed 0.00 1/min
Air-temperature 7.44 Grad C
Einspritzmenge 1.02 mm^3
RPC rail pressure 397.59 bar
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Supply-voltage fault
Errorcode: 12 55 25 01 70 04 00 47 02 42 41 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
7765 Supply V f.pedal-tr. , Boost pressure sensor, air mass meter
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Engine speed 0.00 1/min
Coolant temperature 62.74 Grad C
Supply voltage 11.92 V
Position pedal-travel sensor2 0.00 %
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Short circuit to B+
Errorcode: 1E 55 25 01 70 02 00 98 67 00 41 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 =============================================================
Преди това погледнах динамото,че показваше към 14.5волта.Възможно ли е,ако спре да зарежда за момент и колата/М57 мотор/ да гасне,ако не е зареден акумулатора до край?И ако е така,в динамото ли да проблема или просто да си заредя на изправител акумулатора до край?
Предварително Благодаря за отговорите Ви.
Така,искам да вдигна темата си,понеже както съм описал по нагоре,колата ми изгасна отново.Този път не беше палена от доста време и беше паднал акумулатора на тотал.По заредих го,колкото да запали и по раздвижих колата,след 20-30 км изгасих и запалих,на фарове и всичко което тръгва из колата при подаване на контакт.Както си запали и почти веднага изгасна,след няколко опита да запаля/стартера си въртеше доста бързо/запалих.На следващият ден пуснах колата през INPA и поседя 15-20мин,пак изгасих и запалих и почти веднага изгасна.Излязоха ми тези грешки:
1541 ECU controlller
Error frequency : 2 Logistic counter: 38
Error occured 1. times at:
Engine speed 799.20 1/min
Restart-Code 0.00 -
Einspritzmenge 8.19 mm^3
Supply voltage 12.96 V
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 0.00 1/min
Restart-Code 59.00 -
Einspritzmenge 1.54 mm^3
Supply voltage 11.92 V
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Sporadic error recovery ocurre Microcontroller (gate array Comm.)
Errorcode: 06 05 26 02 78 40 20 00 10 70 41 AF 01 00 3B 03 67 41 AF 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
261 atmospharic pressure sensor (integrated in ECU)
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Engine speed 799.20 1/min
Coolant temperature 47.72 Grad C
Einspritzmenge 8.70 mm^3
RPC rail pressure 54.22 bar
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Signal open circuit or short circuit to B-
Errorcode: 01 05 25 01 70 01 20 82 11 09 41 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
400 Rail-pressure sensor
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Engine speed 799.20 1/min
fuel pre-supply pressure 4.00 bar
Einspritzmenge 9.22 mm^3
RPC rail pressure 397.59 bar
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Supply-voltage fault
Errorcode: 01 90 25 01 70 04 20 FA 12 42 41 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
288 accelarator potentiometer
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Engine speed 799.20 1/min
Supply voltage 12.15 V
Position pedal-travel sensor2 0.00 %
driving speed 0.00 km/h
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Supply-voltage fault
Errorcode: 01 20 25 01 70 04 20 69 00 00 41 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
544 accelarator potentiometer PGS
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Engine speed 799.20 1/min
Supply voltage 12.04 V
Position pedal-travel sensor1 0.00 %
driving speed 0.00 km/h
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Supply-voltage fault
Errorcode: 02 20 25 01 70 04 20 68 00 00 41 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
565 boost pressure sensor
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Engine speed 799.20 1/min
Coolant temperature 47.72 Grad C
Einspritzmenge 12.80 mm^3
Atmospheric-pressure 864.00 mbar
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Supply-voltage fault
Errorcode: 02 35 25 01 70 04 20 82 19 36 41 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
256 air mass meter
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Engine speed 0.00 1/min
Coolant temperature 62.74 Grad C
Einspritzmenge 0.51 mm^3
RPC rail pressure 397.59 bar
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Supply-voltage fault
Errorcode: 01 00 25 01 70 04 00 98 01 42 41 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
4693 Pre-supply pressure sensor
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Engine speed 0.00 1/min
Air-temperature 7.44 Grad C
Einspritzmenge 1.02 mm^3
RPC rail pressure 397.59 bar
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Supply-voltage fault
Errorcode: 12 55 25 01 70 04 00 47 02 42 41 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
7765 Supply V f.pedal-tr. , Boost pressure sensor, air mass meter
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Engine speed 0.00 1/min
Coolant temperature 62.74 Grad C
Supply voltage 11.92 V
Position pedal-travel sensor2 0.00 %
Fehler aufgetreten bei 168150.00 km
Error not present Short circuit to B+
Errorcode: 1E 55 25 01 70 02 00 98 67 00 41 AF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 =============================================================
Преди това погледнах динамото,че показваше към 14.5волта.Възможно ли е,ако спре да зарежда за момент и колата/М57 мотор/ да гасне,ако не е зареден акумулатора до край?И ако е така,в динамото ли да проблема или просто да си заредя на изправител акумулатора до край?
Предварително Благодаря за отговорите Ви.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани