БМВ 525 ТДС проблем

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 25.06.2011
Пол: Мъж

БМВ 525 ТДС проблем

Мнение от SELCUK » 30 Сеп 2011, 21:42

Колата ми започва да прекъсва когато е студена ако ней и дам газ угасва и после трудно пали кат загрее малко нищо ней и остава смених помпата отзад и пак не се оправи от какво може да е.Мерси предварително колеги!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 27.02.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 52Oi

Re: БМВ 525 ТДС проблем

Мнение от Николай К » 01 Окт 2011, 10:07

Предполагам че ще е нещо свързно с обогатитела на помпата... :dunno:
Нека по компетентните хора да кажат... :roll:
Поздрави!
Николай Кадийски

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 2.11.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW e39

Re: БМВ 525 ТДС проблем

Мнение от milenskia525 » 01 Окт 2011, 10:12

здр колега,проблема ти може да е от много работи,но тук само може да се предположи това онова,затова най добре отиди на диагностига да ти я прегледат

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 2.03.2009

Re: БМВ 525 ТДС проблем

Мнение от latrel » 01 Окт 2011, 15:07

гнп

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 25.06.2011
Пол: Мъж

Re: БМВ 525 ТДС проблем

Мнение от SELCUK » 02 Окт 2011, 9:35

На диагностика ми казват че е умната дюза обаче колата върви ако е от дюзата няма да върви според мен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: БМВ 525 ТДС проблем

Мнение от stambo_81dg » 02 Окт 2011, 13:14

SELCUK написа:На диагностика ми казват че е умната дюза обаче колата върви ако е от дюзата няма да върви според мен.

Пак си върви колега, по принцип трябва да влезе в авариен режим ако е прецакана :idea:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 25.06.2011
Пол: Мъж

Re: БМВ 525 ТДС проблем

Мнение от SELCUK » 02 Окт 2011, 21:52

На диагностиката ми показва че нямам никакви грешки.Почти вече всичко смених по горивната част.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 25.06.2011
Пол: Мъж

Re: БМВ 525 ТДС проблем

Мнение от SELCUK » 02 Окт 2011, 22:28

И забравих да кажа че като се спускам от някакъв байър температурата на двигателя ми пада до синьото и колата пак почва да прекъсва възможно ли е да е от датчика на температурата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: БМВ 525 ТДС проблем

Мнение от Lawmaker » 02 Окт 2011, 22:40

термостат

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: БМВ 525 ТДС проблем

Мнение от LUBO 555 » 02 Окт 2011, 22:44

Щом изстива като се спускаш по наклон,смени термостат.
Може и от датчик на температурата да е.Той казва,че мотора е студен на ДДЕто,че да пусне по-богата смес
Но пък щом диагностиката ти казва умна дюза.....кво се чудиш
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 25.06.2011
Пол: Мъж

Re: БМВ 525 ТДС проблем

Мнение от SELCUK » 02 Окт 2011, 22:49

Ама ги нямам тези симптоми за умна дюза.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 25.06.2011
Пол: Мъж

Re: БМВ 525 ТДС проблем

Мнение от SELCUK » 03 Окт 2011, 10:10

Тази сутрин забелязах че в маркуча след филтъра има въздух може ли от това да е.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Re: БМВ 525 ТДС проблем

Мнение от **Novobraneca » 03 Окт 2011, 23:05

SELCUK написа:Ама ги нямам тези симптоми за умна дюза.

Колега, умната дюза следи количеството гориво което се подава към мотора, ако гнп-то ти е повредено или по точно електрониката му, ще излиза умна дюза, защото количеството гориво което се подава от гнп-то в цилиндрите е неравномерно, а и от там ти идва проблема с прекъсването, както ти казаха и другите колеги си смени термостата, но проблема ти несъмнено е гнп-то(плочката) ;). Поздрави
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: БМВ 525 ТДС проблем

Мнение от cls6666 » 04 Окт 2011, 19:28

премерете съпротивлението на умната дюза (на дюзата и после на буксата на DDE-то)около 100 ома ,тя или работи или не..... показва момента на впръскване на DDE ,ако има съпротивление ,центровката е в норми,проблема може да е механичен (скъсан щифт на разпръсквача в моя случай)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: БМВ 525 ТДС проблем

Мнение от vladobate » 04 Окт 2011, 23:51

Ама питай бе колега както и тука питаш , тея диагностици кво казват за умната дюза кво значи тя е , какво точно изписва диагностиката като съобщение пък и нали не е записало грешка те кво нещо графика ли и правят та я обвиниха. И наистина колегата отгоре правилно е описал работата й ( погрешно е че мери дебит ) . И тя умната дюза си има кабелчета може те да правят проблеми ама докат не махнеш въздуха не питай друго че кви грешки могат да излязат от тая простотия и как се чуди мотора не е истина.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook