Проблем с горивната система (бензиновата помпа)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- venci_krumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 1.02.2011
- Местоположение: София, Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 530i
Проблем с горивната система (бензиновата помпа)
Здравейте колеги,
Имам нужда от помощ и съвет. В рамките на една седмица ми изгаря втора бензинова помпа!
Колата е е39 530i, март 2002.
Миналата седмица, по пътя между Русе и Враца започнах да чувам странен шум (жужене, бръмчене), който по-късно установих, че най-вероятно е от бензиновата помпа (звукът се появяваше от към резервоара при подаване на контакт още преди да запаля двигателя). И докато на другия ден се чудех какво да я правя, колата съвсем спря да пали.
Като се видях пред свършен факт започнах да разглабям помпата. Още като откачих маркучето от помпата обаче видях, че прави налягане. Което значеше, че проблема най-вероятно е в бензиновия филтър. Така се и оказа - филтъра беше толкова запушен, че с компресор едва го продухахме. Все пак беше неделя след обед във Враца - нямаше шанс да намери нито филтър, нито помпа, нито сервиз. Надеждата ми беше да продухам достатъчно филтъра за да се прибера до София. Уви не - само след 20 км двигателя тотално спря. Спря и бръмченето от помпата.
Явно помпата не бе издържала съпротивлението на филтъра. Изтеглихме колата до един сервиз в Мездра (уж на познат) и я оставих там.
На другия ден майстора смени филтъра и помпата и нещата бяха наред.
И така до една седмица и 600 км по-късно. Прибрах се в Русе и започнах да забелязвам същия шум от новата бензинова помпа. Но си викам, че сигурно е нормално за неоригинална помпа.
Докато вчера не забелязах, че няма мощност във високите обороти (явно не и достигаше бензин) и в крайна сметка двигателя пак спря да пали.
Звука от помпата пак изчезна. Отворих я, проработи доста шумно и двигателя пак заработи неуверено. Надявам се, че поне ще успее да се дотътри до някой сервиз.
Колеги помагайте! Трябва да има някакъв друг проблем, който да кара помпите да изгарят. Дайте съвет!
Имам нужда от помощ и съвет. В рамките на една седмица ми изгаря втора бензинова помпа!
Колата е е39 530i, март 2002.
Миналата седмица, по пътя между Русе и Враца започнах да чувам странен шум (жужене, бръмчене), който по-късно установих, че най-вероятно е от бензиновата помпа (звукът се появяваше от към резервоара при подаване на контакт още преди да запаля двигателя). И докато на другия ден се чудех какво да я правя, колата съвсем спря да пали.
Като се видях пред свършен факт започнах да разглабям помпата. Още като откачих маркучето от помпата обаче видях, че прави налягане. Което значеше, че проблема най-вероятно е в бензиновия филтър. Така се и оказа - филтъра беше толкова запушен, че с компресор едва го продухахме. Все пак беше неделя след обед във Враца - нямаше шанс да намери нито филтър, нито помпа, нито сервиз. Надеждата ми беше да продухам достатъчно филтъра за да се прибера до София. Уви не - само след 20 км двигателя тотално спря. Спря и бръмченето от помпата.
Явно помпата не бе издържала съпротивлението на филтъра. Изтеглихме колата до един сервиз в Мездра (уж на познат) и я оставих там.
На другия ден майстора смени филтъра и помпата и нещата бяха наред.
И така до една седмица и 600 км по-късно. Прибрах се в Русе и започнах да забелязвам същия шум от новата бензинова помпа. Но си викам, че сигурно е нормално за неоригинална помпа.
Докато вчера не забелязах, че няма мощност във високите обороти (явно не и достигаше бензин) и в крайна сметка двигателя пак спря да пали.
Звука от помпата пак изчезна. Отворих я, проработи доста шумно и двигателя пак заработи неуверено. Надявам се, че поне ще успее да се дотътри до някой сервиз.
Колеги помагайте! Трябва да има някакъв друг проблем, който да кара помпите да изгарят. Дайте съвет!
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: Проблем с горивната система (бензиновата помпа)
Колега провери си филтъра пак, сигурен ли си, че са ти сменили филтъра и ако е така, дали са сложили нов
Явно имаш боклуци в резервоара, огледай добре дали някое от маркучите на резервоара към отдушнците не са се откачили и евентуално от там да пълнят резервоара с боклуци, отдушниците са под задните подкалници огледай ги добре, и пробвай с оригинална помпа нова или 2-ра ръка
Поздрави


ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- venci_krumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 1.02.2011
- Местоположение: София, Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 530i
Re: Проблем с горивната система (бензиновата помпа)
**Novobraneca написа:Колега провери си филтъра пак, сигурен ли си, че са ти сменили филтъра и ако е така, дали са сложили новЯвно имаш боклуци в резервоара, огледай добре дали някое от маркучите на резервоара към отдушнците не са се откачили и евентуално от там да пълнят резервоара с боклуци, отдушниците са под задните подкалници огледай ги добре, и пробвай с оригинална помпа нова или 2-ра ръка
Поздрави
Колега,
Благодаря за бързата реакция.
Аз обаче лично си купих новия филтър и след това гледах дали го поставят правилно.
Днес в сервиза се оказа, че новата помпа просто е заминала и тя! Проверихме я, че не вдига и 1 бар налягане, а трябва да са 4. Освен това работи когато си поиска и като я чукнеш пак тръгва. Уви не мога да карам с отворен резервоар и да я почуквам...

Решението е пак нова, която ще доставят утре сутринта...
А тази предишната и този другия майстор не знам какво да ги правя

- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Проблем с горивната система (бензиновата помпа)
Ако е била нова, трябва да има гаранция и да си искаш парите. А ако е била втора ръка - това са рисковете при втората ръка. Дано се оправиш скоро!
- venci_krumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 1.02.2011
- Местоположение: София, Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 530i
Re: Проблем с горивната система (бензиновата помпа)
kamendc написа:Ако е била нова, трябва да има гаранция и да си искаш парите. А ако е била втора ръка - това са рисковете при втората ръка. Дано се оправиш скоро!
Беше чисто нова, но не оригинална. Просто аварията ме завари по пътя край Мездра и я оставих пред най-близкия сервиз, който ми препоръчаха. Там имаха само такива.
Лошото е, че тази новата изгоря след 3 дена на 300 км от там в Русе. И нямаше как да я върна на майстора в Мездра, затова я смених още веднъж с нова. Ще видим кога ще ходя да си търся парите.
Притеснява ме факта, че в рамките на една седмица изгоряха две бензинови помпи. Дайте съвет дали може да има външна причина, която да ги затормозява и да горят. Филтъра е нов, в резервоара няма боклуци или песъчинки, горивопроводите не са запушени...

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Проблем с горивната система (бензиновата помпа)
колега, какви са ти навиците по отношение на пълненето на резервоара... нямам идея дали твоята е потопяема, или е пред резервоара...
на малката м40 помпата е в резервоара... остави ме на един светофар в пловдив една седмица след като взех колата...
взех нова, чистих резервоар, и по мое си убеждение съм давал да светне на лампата на резервата 2-3 пъти за тези над 10 години вече... даже под 15 литра не давам да пада в резервоара... знам че не и държи обратния клапан вече, но и за това си има чалъм при паленето
не пишеш каква помпа си взел, но все пак имай в предвид че това ти кара колата образно казано... и си трябва добра...
не си казал как сте мерили налягането, на рейла, или само помпата... щото ако си вкарал буклуци и след филтъра може да си позапушил регулатора, и да ти вдига по-високо налягане, което да скапва помпата...
на малката м40 помпата е в резервоара... остави ме на един светофар в пловдив една седмица след като взех колата...
взех нова, чистих резервоар, и по мое си убеждение съм давал да светне на лампата на резервата 2-3 пъти за тези над 10 години вече... даже под 15 литра не давам да пада в резервоара... знам че не и държи обратния клапан вече, но и за това си има чалъм при паленето

не пишеш каква помпа си взел, но все пак имай в предвид че това ти кара колата образно казано... и си трябва добра...
не си казал как сте мерили налягането, на рейла, или само помпата... щото ако си вкарал буклуци и след филтъра може да си позапушил регулатора, и да ти вдига по-високо налягане, което да скапва помпата...
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Проблем с горивната система (бензиновата помпа)
евтините/ алтернативни помпи / карат по цял ден. 

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани