Дефектирал двигател
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Дефектирал двигател
Здравейте момчета,
ето какъв проблем имам. E39-ка, 2.3i '97 година. Колата е карана от чужденец, при което скъсва пробка на радиатора по магистралата, изтича водата, колата прегрява до максимум щото няма акъл да спре иии... спира.
Мой доверен човек техник разглобява мотора да видим какви са пораженията и се оказва спукан блок. Въпросът ми е какво следва от тук нататък? По неговите думи всичко останало по двигатела е като ново, няма грам забележка. Аз не разбирам много, до колкото съм осведомен може да се монтира нов блок, или да се смени направо целия двигател. Другата възможност, на която също съм склонен е да договорим колата с някой, който се занимава с продаване на части, и при оферта която да удовлетворява и двамта да я взима и да прави каквото си прецени с нея. Ако имате такъв човек, който продава двигатели или части от тях, може да го насочите към мен. Или да дадете идея по-добре ли е да се смени само блока, или направо нов двигател, като с Майстора сме говорили, че може и 2.8 да закачи без проблем, което мен по-ме устройва.
Аз разбира се, ще прегледам и купувам/продавам. Но ще препоръчате ли само блок да се прави, или по-добре и сигурно е направо нов двигател.
КОлата е автоматик, вкарана от мен януари от Германия и още там в официален сервиз е направен пълен чек, че всичко е ок (за което имам и съответните документи) - скорости и т.н.

ето какъв проблем имам. E39-ка, 2.3i '97 година. Колата е карана от чужденец, при което скъсва пробка на радиатора по магистралата, изтича водата, колата прегрява до максимум щото няма акъл да спре иии... спира.
Мой доверен човек техник разглобява мотора да видим какви са пораженията и се оказва спукан блок. Въпросът ми е какво следва от тук нататък? По неговите думи всичко останало по двигатела е като ново, няма грам забележка. Аз не разбирам много, до колкото съм осведомен може да се монтира нов блок, или да се смени направо целия двигател. Другата възможност, на която също съм склонен е да договорим колата с някой, който се занимава с продаване на части, и при оферта която да удовлетворява и двамта да я взима и да прави каквото си прецени с нея. Ако имате такъв човек, който продава двигатели или части от тях, може да го насочите към мен. Или да дадете идея по-добре ли е да се смени само блока, или направо нов двигател, като с Майстора сме говорили, че може и 2.8 да закачи без проблем, което мен по-ме устройва.
Аз разбира се, ще прегледам и купувам/продавам. Но ще препоръчате ли само блок да се прави, или по-добре и сигурно е направо нов двигател.
КОлата е автоматик, вкарана от мен януари от Германия и още там в официален сервиз е направен пълен чек, че всичко е ок (за което имам и съответните документи) - скорости и т.н.

- E39 Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: г.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 TU 1999г.
- Мечтае да кара: BMW М 5
Re: Дефектирал двигател
може само блока да се смени но не е гаранция че като тръгнете да слагане главата няма да превъртят резбите на болтовете и всичко отива по дяволите. 

- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Дефектирал двигател
И аз така прегрях на магистралата колега, и не съм спрял веднага не от липса на акъл, ами защото докато гледаш трафика и се опитват да те изпреварват разни диваци отляво и отдясно, белята става буквално за една минута. Докато се усетиш, и си в червеното.
При мен главата като се нагряла и огънала, беше изкарала 2-3 от болтовете с резбите. Аз си смених направо двигателя с 2.8, макар че можеше да се навият нови резби и нови болтове - но си викам няма да стане като хората.
Можеш да сложиш 2.5 или 2.8, може да е също и не М52, ами М50 - какъвто намериш на оферта.
При мен операцията излезе 500 лева труд, но може и по-малко, може и повече ако се закучи нещо. При мен исках майстора да прехвърли датчици, водна помпа, и разни други части от единия блок на другия, защото бях сигурен, че са нови и ги бях сменявал. Също ми прехвърли и картера, защото двигателя донор беше от Е38, и компресора на климата, и сложи нов радиатор, защото стария нали се беше пробил.
Ако директно вкарва оборудван двигател, предполагам може и да е 3-400 лева, зависи как се спазариш.
При мен главата като се нагряла и огънала, беше изкарала 2-3 от болтовете с резбите. Аз си смених направо двигателя с 2.8, макар че можеше да се навият нови резби и нови болтове - но си викам няма да стане като хората.
Можеш да сложиш 2.5 или 2.8, може да е също и не М52, ами М50 - какъвто намериш на оферта.
При мен операцията излезе 500 лева труд, но може и по-малко, може и повече ако се закучи нещо. При мен исках майстора да прехвърли датчици, водна помпа, и разни други части от единия блок на другия, защото бях сигурен, че са нови и ги бях сменявал. Също ми прехвърли и картера, защото двигателя донор беше от Е38, и компресора на климата, и сложи нов радиатор, защото стария нали се беше пробил.
Ако директно вкарва оборудван двигател, предполагам може и да е 3-400 лева, зависи как се спазариш.
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Дефектирал двигател
Направо слагайте нов двигател М52Б25 като твоя или М52Б28. Тук от форума ще намерите гол двигател на добра цена, ще прехвърлите всичко от твоя / ако вземете 2.5/ и сте готови. Това е най-лесния и безболезнен вариант.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани