Съвет за реле или...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Николай К
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 292
- Регистриран на: 27.02.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 52Oi
Съвет за реле или...
Здравейте колеги!
Много четох, търсих, и накрая пак ще питам
Та когато си включа климата на колата ,от време на време ми се включва перката на климатика, това защото единия резистор ми го няма въобще и съм само с един (с четирите кабела е буксата) така ми го направи майстора за временно
иначе преди работеше бавно от момента в които се пусне ,и пак се засилваше от време на време.
Та въпроса ми е трябва ли да се включи перката когато загрее много колата? Без значение дали е на климатик или не е.
Вчера ми кипна чайника ,виското ме предаде ,а си мислех че тази перка трябваше да се включи...
Така ли е или някъде бъркам
?
Ако е така къде може да е проблема?
Благодаря на всички които ще отговорят предварително..
Е39 520 М52
Много четох, търсих, и накрая пак ще питам

Та когато си включа климата на колата ,от време на време ми се включва перката на климатика, това защото единия резистор ми го няма въобще и съм само с един (с четирите кабела е буксата) така ми го направи майстора за временно

иначе преди работеше бавно от момента в които се пусне ,и пак се засилваше от време на време.
Та въпроса ми е трябва ли да се включи перката когато загрее много колата? Без значение дали е на климатик или не е.
Вчера ми кипна чайника ,виското ме предаде ,а си мислех че тази перка трябваше да се включи...
Така ли е или някъде бъркам

Ако е така къде може да е проблема?
Благодаря на всички които ще отговорят предварително..

Е39 520 М52
Поздрави!
Николай Кадийски
Николай Кадийски
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Съвет за реле или...
Николай К написа:Здравейте колеги!
Много четох, търсих, и накрая пак ще питам![]()
Та когато си включа климата на колата ,от време на време ми се включва перката на климатика, това защото единия резистор ми го няма въобще и съм само с един (с четирите кабела е буксата) така ми го направи майстора за временно![]()
иначе преди работеше бавно от момента в които се пусне ,и пак се засилваше от време на време.
Та въпроса ми е трябва ли да се включи перката когато загрее много колата? Без значение дали е на климатик или не е.
Вчера ми кипна чайника ,виското ме предаде ,а си мислех че тази перка трябваше да се включи...
Така ли е или някъде бъркам?
Ако е така къде може да е проблема?
Благодаря на всички които ще отговорят предварително..![]()
Е39 520 М52
Перката на климатика се включва само като се качи прекалено налягането на системата ( разбирай фреона в тръбите ) и не служи за охлаждане на двигателя макар че може да допринесе за това , но не трябва да се разчита.
- Николай К
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 292
- Регистриран на: 27.02.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 52Oi
Re: Съвет за реле или...
Аз съм с малкия борд и ми показваше от скритите менюта 119градуса и няма нито виско нито друго , и чайника завря...
Поздрави!
Николай Кадийски
Николай Кадийски
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Съвет за реле или...
omegaart написа:Николай К написа:Здравейте колеги!
Много четох, търсих, и накрая пак ще питам![]()
Та когато си включа климата на колата ,от време на време ми се включва перката на климатика, това защото единия резистор ми го няма въобще и съм само с един (с четирите кабела е буксата) така ми го направи майстора за временно![]()
иначе преди работеше бавно от момента в които се пусне ,и пак се засилваше от време на време.
Та въпроса ми е трябва ли да се включи перката когато загрее много колата? Без значение дали е на климатик или не е.
Вчера ми кипна чайника ,виското ме предаде ,а си мислех че тази перка трябваше да се включи...
Така ли е или някъде бъркам?
Ако е така къде може да е проблема?
Благодаря на всички които ще отговорят предварително..![]()
Е39 520 М52
Перката на климатика се включва само като се качи прекалено налягането на системата ( разбирай фреона в тръбите ) и не служи за охлаждане на двигателя макар че може да допринесе за това , но не трябва да се разчита.
сигурен ли си в това което твърдиш????? мисля , че си в голяма грешка!!!!! по темата вземи си едни резистори и си оправи степените на перката, за да нямяш ядове.
- Николай К
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 292
- Регистриран на: 27.02.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 52Oi
- mmc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 525 TDS '97
Re: Съвет за реле или...
Аз не знам кое точно ти стана ясно , освен очевидният факт, че бива да си оправиш резисторите 
Повечето хора казват, че най-честия проблем са резисторите, и наистина е така , но не винаги е така, както беше моя случай...
Наскоро се бех заял с тази перка, защото където и да идех, никой не можеше да даде конкретен отговор как точно трябва да работят отделните скорости.
Разрових и намерих схемите на отделните скорости, ето как е при е39 тдс:
1ва скорост - пуска се когато пуснете климатика ИЛИ когато температурата в радиатора премине 91 градуса
2ра скорост - пуска се на база налягането в климатичната система. някои твърдят, че трябва да се пуска още между 2 и 17 бара ( както си е по спецификация, впрочем), други - че се пуска над 22 бара (както е реално при мен).
3та скорост - ако температурата в радиатора мине 104 градуса.
Пак подчертавам - така са скоростите при м51, е39. Съветвам ви преди да си играете със перката и датчиците, да проверите схемите във ВДС конкретно за вашия модел.

Повечето хора казват, че най-честия проблем са резисторите, и наистина е така , но не винаги е така, както беше моя случай...
Наскоро се бех заял с тази перка, защото където и да идех, никой не можеше да даде конкретен отговор как точно трябва да работят отделните скорости.
Разрових и намерих схемите на отделните скорости, ето как е при е39 тдс:
1ва скорост - пуска се когато пуснете климатика ИЛИ когато температурата в радиатора премине 91 градуса
2ра скорост - пуска се на база налягането в климатичната система. някои твърдят, че трябва да се пуска още между 2 и 17 бара ( както си е по спецификация, впрочем), други - че се пуска над 22 бара (както е реално при мен).
3та скорост - ако температурата в радиатора мине 104 градуса.
Пак подчертавам - така са скоростите при м51, е39. Съветвам ви преди да си играете със перката и датчиците, да проверите схемите във ВДС конкретно за вашия модел.
- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Съвет за реле или...
mmc написа:Аз не знам кое точно ти стана ясно , освен очевидният факт, че бива да си оправиш резисторите
Повечето хора казват, че най-честия проблем са резисторите, и наистина е така , но не винаги е така, както беше моя случай...
Наскоро се бех заял с тази перка, защото където и да идех, никой не можеше да даде конкретен отговор как точно трябва да работят отделните скорости.
Разрових и намерих схемите на отделните скорости, ето как е при е39 тдс:
1ва скорост - пуска се когато пуснете климатика ИЛИ когато температурата в радиатора премине 91 градуса
2ра скорост - пуска се на база налягането в климатичната система. някои твърдят, че трябва да се пуска още между 2 и 17 бара ( както си е по спецификация, впрочем), други - че се пуска над 22 бара (както е реално при мен).
3та скорост - ако температурата в радиатора мине 104 градуса.
Пак подчертавам - така са скоростите при м51, е39. Съветвам ви преди да си играете със перката и датчиците, да проверите схемите във ВДС конкретно за вашия модел.
Много вярно и при м52 е същата работа
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани