Съвет за реле или...

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 27.02.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 52Oi

Съвет за реле или...

Мнение от Николай К » 23 Авг 2011, 18:48

Здравейте колеги!
Много четох, търсих, и накрая пак ще питам :help:
Та когато си включа климата на колата ,от време на време ми се включва перката на климатика, това защото единия резистор ми го няма въобще и съм само с един (с четирите кабела е буксата) така ми го направи майстора за временно :mhihi:
иначе преди работеше бавно от момента в които се пусне ,и пак се засилваше от време на време.
Та въпроса ми е трябва ли да се включи перката когато загрее много колата? Без значение дали е на климатик или не е.
Вчера ми кипна чайника ,виското ме предаде ,а си мислех че тази перка трябваше да се включи...
Така ли е или някъде бъркам :dunno: ?
Ако е така къде може да е проблема?
Благодаря на всички които ще отговорят предварително.. :bowdown:
Е39 520 М52
Поздрави!
Николай Кадийски

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Съвет за реле или...

Мнение от omegaart » 23 Авг 2011, 19:52

Николай К написа:Здравейте колеги!
Много четох, търсих, и накрая пак ще питам :help:
Та когато си включа климата на колата ,от време на време ми се включва перката на климатика, това защото единия резистор ми го няма въобще и съм само с един (с четирите кабела е буксата) така ми го направи майстора за временно :mhihi:
иначе преди работеше бавно от момента в които се пусне ,и пак се засилваше от време на време.
Та въпроса ми е трябва ли да се включи перката когато загрее много колата? Без значение дали е на климатик или не е.
Вчера ми кипна чайника ,виското ме предаде ,а си мислех че тази перка трябваше да се включи...
Така ли е или някъде бъркам :dunno: ?
Ако е така къде може да е проблема?
Благодаря на всички които ще отговорят предварително.. :bowdown:
Е39 520 М52


Перката на климатика се включва само като се качи прекалено налягането на системата ( разбирай фреона в тръбите ) и не служи за охлаждане на двигателя макар че може да допринесе за това , но не трябва да се разчита.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Съвет за реле или...

Мнение от latrel » 23 Авг 2011, 20:47

доколкото знам се вкл при 109 градуса за да помага на виското

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 27.02.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 52Oi

Re: Съвет за реле или...

Мнение от Николай К » 23 Авг 2011, 22:05

Аз съм с малкия борд и ми показваше от скритите менюта 119градуса и няма нито виско нито друго , и чайника завря...
Поздрави!
Николай Кадийски

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Съвет за реле или...

Мнение от NAPSTERS » 23 Авг 2011, 22:35

omegaart написа:
Николай К написа:Здравейте колеги!
Много четох, търсих, и накрая пак ще питам :help:
Та когато си включа климата на колата ,от време на време ми се включва перката на климатика, това защото единия резистор ми го няма въобще и съм само с един (с четирите кабела е буксата) така ми го направи майстора за временно :mhihi:
иначе преди работеше бавно от момента в които се пусне ,и пак се засилваше от време на време.
Та въпроса ми е трябва ли да се включи перката когато загрее много колата? Без значение дали е на климатик или не е.
Вчера ми кипна чайника ,виското ме предаде ,а си мислех че тази перка трябваше да се включи...
Така ли е или някъде бъркам :dunno: ?
Ако е така къде може да е проблема?
Благодаря на всички които ще отговорят предварително.. :bowdown:
Е39 520 М52


Перката на климатика се включва само като се качи прекалено налягането на системата ( разбирай фреона в тръбите ) и не служи за охлаждане на двигателя макар че може да допринесе за това , но не трябва да се разчита.

сигурен ли си в това което твърдиш????? мисля , че си в голяма грешка!!!!! по темата вземи си едни резистори и си оправи степените на перката, за да нямяш ядове.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 27.02.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 52Oi

Re: Съвет за реле или...

Мнение от Николай К » 23 Авг 2011, 23:04

Благодаря ви момчета :bowdown: !
Поздрави!
Николай Кадийски

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 525 TDS '97

Re: Съвет за реле или...

Мнение от mmc » 24 Авг 2011, 9:50

Аз не знам кое точно ти стана ясно , освен очевидният факт, че бива да си оправиш резисторите :)
Повечето хора казват, че най-честия проблем са резисторите, и наистина е така , но не винаги е така, както беше моя случай...
Наскоро се бех заял с тази перка, защото където и да идех, никой не можеше да даде конкретен отговор как точно трябва да работят отделните скорости.
Разрових и намерих схемите на отделните скорости, ето как е при е39 тдс:

1ва скорост - пуска се когато пуснете климатика ИЛИ когато температурата в радиатора премине 91 градуса
2ра скорост - пуска се на база налягането в климатичната система. някои твърдят, че трябва да се пуска още между 2 и 17 бара ( както си е по спецификация, впрочем), други - че се пуска над 22 бара (както е реално при мен).
3та скорост - ако температурата в радиатора мине 104 градуса.

Пак подчертавам - така са скоростите при м51, е39. Съветвам ви преди да си играете със перката и датчиците, да проверите схемите във ВДС конкретно за вашия модел.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Съвет за реле или...

Мнение от mfandakov » 25 Авг 2011, 12:47

mmc написа:Аз не знам кое точно ти стана ясно , освен очевидният факт, че бива да си оправиш резисторите :)
Повечето хора казват, че най-честия проблем са резисторите, и наистина е така , но не винаги е така, както беше моя случай...
Наскоро се бех заял с тази перка, защото където и да идех, никой не можеше да даде конкретен отговор как точно трябва да работят отделните скорости.
Разрових и намерих схемите на отделните скорости, ето как е при е39 тдс:

1ва скорост - пуска се когато пуснете климатика ИЛИ когато температурата в радиатора премине 91 градуса
2ра скорост - пуска се на база налягането в климатичната система. някои твърдят, че трябва да се пуска още между 2 и 17 бара ( както си е по спецификация, впрочем), други - че се пуска над 22 бара (както е реално при мен).
3та скорост - ако температурата в радиатора мине 104 градуса.

Пак подчертавам - така са скоростите при м51, е39. Съветвам ви преди да си играете със перката и датчиците, да проверите схемите във ВДС конкретно за вашия модел.

Много вярно и при м52 е същата работа
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook