324мм дискове и апарати от 530D на 525D
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
324мм дискове и апарати от 530D на 525D
Колеги, четох, но все за бензиновите намерих, тук някой правил ли е гимнастиката и има ли изненади?
Ще сменям дискове и накладки навсякъде скоро, и ако не е голяма хамалогия ще си намеря апарати от фейслифтова 530D и ще сложа 324мм дискове.
Пасват ли точно и въобще цялата операция Plug&Play ли е?
Ще сменям дискове и накладки навсякъде скоро, и ако не е голяма хамалогия ще си намеря апарати от фейслифтова 530D и ще сложа 324мм дискове.
Пасват ли точно и въобще цялата операция Plug&Play ли е?
- miroalpina
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.07.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525 D
Re: 324мм дискове и апарати от 530D на 525D
колега за чиии
дедов пък това
колата ще спира по същият начин


- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 324мм дискове и апарати от 530D на 525D
всичко си пасва( апаратити, съпорти, накладки дискове- това се сменя)
П.П Забрави за джанти под 16" и то определени модели
п.п.1 Ще спира различно

П.П Забрави за джанти под 16" и то определени модели
п.п.1 Ще спира различно
Re: 324мм дискове и апарати от 530D на 525D
Защото ще намеря на добри пари апаратите, пък дисковете и накладките са кажи речи на същите пари.
Няма как да не спира по-добре! Мен ме интересуваше дали пасва, иначе ще сваля целия апарат със съпорта и всичко по него и ще го сложа
Няма как да не спира по-добре! Мен ме интересуваше дали пасва, иначе ще сваля целия апарат със съпорта и всичко по него и ще го сложа

- shumisho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 27.04.2007
- Мечтае да кара: на Marina Bay Street Circuit
Re: 324мм дискове и апарати от 530D на 525D
miroalpina написа:колега за чииидедов пък това
колата ще спира по същият начин
Лъжеш, колега, лъжеш

- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: 324мм дискове и апарати от 530D на 525D
shumisho написа:miroalpina написа:колега за чииидедов пък това
колата ще спира по същият начин
Лъжеш, колега, лъжеш
Не, не лъже.
Колата ще се усеща, все едно спира по същия начин, само дето малко по-бавно ще му прегряват спирачките при спиране от висока скорост или при поредица от спирания при спускания през планински проход и тн. => по-дълго време ще има 100% от силата на спирачките.
Аз лично виждам смяната на апаратите за безсмислена, но все пак колегата си знае, може често да си прегрява спирачките.

п.п. Не ме разбирайте погрешно. Разлика ще има, но ще е много, много трудно различима в ежедневното каране, което обезсмисля инвестицията, дори и малка да е.
- miroalpina
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.07.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525 D
Re: 324мм дискове и апарати от 530D на 525D
колега
спирачното усилие се контролира от ABS. DSC и наи вече силата на сервоапарата който е наи важен,ДОРИ И ДИСКОВЕ ОТ М5 все тая
хората са измислили серво с по голям напор дебит 4-бутални или повече апарати стоманени маркучи и спирачни RACING версии течности със абсолютно други температурни и динамични нарактеристики
та за тва не виждам смисъл

хората са измислили серво с по голям напор дебит 4-бутални или повече апарати стоманени маркучи и спирачни RACING версии течности със абсолютно други температурни и динамични нарактеристики

та за тва не виждам смисъл
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 324мм дискове и апарати от 530D на 525D
miroalpina написа:колегаспирачното усилие се контролира от ABS. DSC и наи вече силата на сервоапарата който е наи важен,ДОРИ И ДИСКОВЕ ОТ М5 все тая
хората са измислили серво с по голям напор дебит 4-бутални или повече апарати стоманени маркучи и спирачни RACING версии течности със абсолютно други температурни и динамични нарактеристики![]()
та за тва не виждам смисъл
почвате да говорите малко глупости.........
разлика между дискове 296 и 345(по големи няма да пиша) няма така ли, защо не си отвиваш болтовете на джантите с ключе 10 и чашка..... защото рамото ти е малко- точно същото се явява диска, приеми го като рамо..... физични закони.
Да ти кажа ли, че ще има по голям ефект от големи дискове с 1бутални апарати, отколкото малки дискове с 4бутални апарати.
най добрия сетъп се сещаш, че е големи дискове с големи апарати и в някой случай се сменя и сервото, но все пак колегата няма да кара на "Калояново", затова 324ките ще са му перфектни.
П.П ABS-a се намесва само при определи ситуации

- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: 324мм дискове и апарати от 530D на 525D
racing_team_vidin написа:... защо не си отвиваш болтовете на джантите с ключе 10 и чашка..... защото рамото ти е малко- точно същото се явява диска, приеми го като рамо..... физични закони.
...
Това е така, да. Но разликата ще е толкова малка, че няма да я усети в ежедневното шофиране.
Аз имам и М5 с 365мм дискове отпред и 525-ца с 296мм ли колко е, не я знам... И се усещат така, все едно спират еднакво, когато си карам в града. Разликата е тая, че с М5-цата, като спра от 300 до 0 или изкарам цял проход на газ-спирачка, спирачките не прегряват, а 25-цата не вдига 300 и не е кой знае колко бърза по завои => няма нужда от по-големи от стоковите спирачки. Аз лично, не съм усетил недостиг на спирачна сила с нея. Дори бих казал, че по-скоро с м-ката съм усещал, но при наистина екстремни ситуации, които са недостижими с 25-ца. Те хората са го смятали и са преценили от какви спирачки се нуждае 525д-то, не се притеснявайте.

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: 324мм дискове и апарати от 530D на 525D
Ще има ефект от по големите дискове, една идея педала на спирачката ще стане по лек, по малко натиск ще правиш с крак за да спреш.
324мм дискове и апарати от 530D на 525D
Аз не се оплаквам от спирачките, само че като за около 100тина лева мога да взема апарати, а дисковете и накладките са на едни и същи пари кажи речи според мен си заслужава дори разликата да е минимална макар, че съм сигурен че ще е осезаема защото на Ауди само със смяна на съпорти от 288 към 312мм все едно друга кола спираше!
Мисълта ми е, че като давам 300лв за дискове и 130тина за накладки няма да ме сбъркат още 100тина за апарати, за това питам и търся само plug&play вариант, а не да се вкарвам във филми и преправяня.
P.S. Карам с чип, тъй че хората са го изчислили да е 324мм.
Мисълта ми е, че като давам 300лв за дискове и 130тина за накладки няма да ме сбъркат още 100тина за апарати, за това питам и търся само plug&play вариант, а не да се вкарвам във филми и преправяня.
P.S. Карам с чип, тъй че хората са го изчислили да е 324мм.

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: 324мм дискове и апарати от 530D на 525D
То по принцип на колите от VAG групата спирачките са доста добри, лек, мек педал, коват веднага, от BMW като се качиш на AUDI, като натиснеш спирачката и може да гризнеш волана 
Взимай по-големите дискове и апарати, ще си струва интервенцията, ръг и тръг е системата

Взимай по-големите дискове и апарати, ще си струва интервенцията, ръг и тръг е системата

- shumisho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 27.04.2007
- Мечтае да кара: на Marina Bay Street Circuit
Re: 324мм дискове и апарати от 530D на 525D
Колеги, аз я направих тая манипулация (от 296 на 324мм) 
Бях чел толкова много, че всичко ще е като преди, че почти се бях отказал. Добре, че не го направих
Моля ви, не пишете ако не знаете нещо със сигурност, а само сте чели... Та нали затова е форума, за да пишем от опит и да даваме съвети, но не само теория да бълваме. Защото седмица след смяната в Карпатите може би тия 28мм спасиха както моя, така и на още 3-ма души живота. При спиране с висока скорост разликата е ОГРОМНА.
Колегата ICEBLAST много добре знае за какво говоря, защото лично съм му го казал. Въпросът обаче е принципен. Ако коментарите ви във всички други теми са като в тази, то един тотален лаик като мен би се подлъгал. Не така, моля ви!!!

Бях чел толкова много, че всичко ще е като преди, че почти се бях отказал. Добре, че не го направих
Моля ви, не пишете ако не знаете нещо със сигурност, а само сте чели... Та нали затова е форума, за да пишем от опит и да даваме съвети, но не само теория да бълваме. Защото седмица след смяната в Карпатите може би тия 28мм спасиха както моя, така и на още 3-ма души живота. При спиране с висока скорост разликата е ОГРОМНА.
Колегата ICEBLAST много добре знае за какво говоря, защото лично съм му го казал. Въпросът обаче е принципен. Ако коментарите ви във всички други теми са като в тази, то един тотален лаик като мен би се подлъгал. Не така, моля ви!!!
- miroalpina
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.07.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525 D
Re: 324мм дискове и апарати от 530D на 525D
колегата дето е бил по карпатите - всеки ден ли караш там ние в градовете нямаме такива планини
та да се прегряваме, другото което е колегата с М5 маи ви понаписа по горе за кола 400 кс разбирам ама за 530 д
колегата нямя да кара в карпатити или по писти е ако има желание окк
има и състезателни ДИЗЕЛИ AUDI R10 TDI печелат вече 24 часа на люююю ман няколко години макар че 320 д е първият дизел печелил там ето и малко инфо от историятя-http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_automobile_racing
With turbocharged diesel cars getting stronger in the 1990s, they were entered in touring car racing, and BMW won the 24 Hours Nürburgring in 1998 with a 320
After winning the 12 Hours of Sebring in 2006 with the diesel-powered R10 TDI LMP, Audi won the 24 Hours of Le Mans, too. This is the first time a diesel-fueled vehicle has won at Le Mans against cars powered with regular fuel or other alternative fuel like methanol or bio-ethanol. French automaker Peugeot entered the diesel powered Peugeot 908 HDi FAP LMP in the 2007 24 Hours of Le Mans in response to the success of the Audi R10 TDI but Audi won the race again and for the third consecutive time in 2008. In 2008 Audi used next generation 10% BTL biodiesel manufactured from biomass.[



With turbocharged diesel cars getting stronger in the 1990s, they were entered in touring car racing, and BMW won the 24 Hours Nürburgring in 1998 with a 320
After winning the 12 Hours of Sebring in 2006 with the diesel-powered R10 TDI LMP, Audi won the 24 Hours of Le Mans, too. This is the first time a diesel-fueled vehicle has won at Le Mans against cars powered with regular fuel or other alternative fuel like methanol or bio-ethanol. French automaker Peugeot entered the diesel powered Peugeot 908 HDi FAP LMP in the 2007 24 Hours of Le Mans in response to the success of the Audi R10 TDI but Audi won the race again and for the third consecutive time in 2008. In 2008 Audi used next generation 10% BTL biodiesel manufactured from biomass.[
- miroalpina
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.07.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525 D
Re: 324мм дискове и апарати от 530D на 525D
от англииският се виждат не само физични закони но и химични
колегата от видин базикам се за физичния закон за чашката и рамото
да не се зесегнеш сериозно трябва и майтап да става
в софия ако идвате пишете да черпя по Б И Р А тогава спирам и без спирачки







28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани