Разликата между Reverse RDS и Business RDS с IRIS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Разликата между Reverse RDS и Business RDS с IRIS
търсих но инфо не намерих така яе извинете ако се повтарям
та каква е всъщност разликата между двете и каква е тая поста IRIS
та каква е всъщност разликата между двете и каква е тая поста IRIS
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Разликата между Reverse RDS и Business RDS с IRIS
Малко повече настройки, управление на чейнджър... и някое и друго копче в повече. 

- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Разликата между Reverse RDS и Business RDS с IRIS
шукар работа начи 
ся някой да каже и това IRIS =Integriertes Radio Informations System какво е
и също да питам чейнджъра от е38 става ли на е39 или напротив

ся някой да каже и това IRIS =Integriertes Radio Informations System какво е

и също да питам чейнджъра от е38 става ли на е39 или напротив

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Разликата между Reverse RDS и Business RDS с IRIS
не става... ирис 1 ред, мид 2 multi-information display ... и още копчета и функции на BC.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Разликата между Reverse RDS и Business RDS с IRIS
В E38 се монтират два вида чейнджъри. Единия е този, който се слага на Е32, Е34 и Е36. Той е с P bus интерфейс и няма да стане на Е39. Друфия е с I bus интерфейс и е съвместим с Е39. Тук има една особеност. Независимо от интерфейса, който се използва за управление, външно чейнджърите са абсолютно еднакви и са от този модел:

Въпроса е как може да се монтира такъв, който е с I bus интерфейс в Е39.

Въпроса е как може да се монтира такъв, който е с I bus интерфейс в Е39.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани