Тежък волан
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- BhO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: 48°12'N 16°22'E
- Кара: 530da touring
Тежък волан
По-миналата седмица ми светна абс асц-то и километражът спря да работи и воланът стана много тежък.
Диагностиката показа добре познатият проблем със заден ляв датчик който вече няколко пъти е разнищван тука.
Датчика обаче от време на време се оправяше по време на каране което разбирах по това че волана
олекваше и километража работеше. Лампите обаче си светеха след като спирах
и палех наново и те се изгасяха.Дотук добре смених датчикът с нов оригинален от бмв и асц абс угаснаха
НО воланът остана тежък.
Днес отидох на диагностика(тукашното СБА) и ми изчистиха грешката от абс но воланът си остана тежък.
След като им обясних цялата ситуация с втърдяването и абс и т.н. те се попочесоха умно по главите
и казаха, че едното нямало нищо общо с другото. Тъпанари некомпетентни.
Било най-вероятно клапана на сервотроника или самата рейка.
Прочетох темите тука с колеги които имат тежък волан и по специално мнението
на sadex за откачането на акумулаторът за 30 минути. Еми направих го и същата работа.
След това извадих бушонът(11) за сервотроника и почна да си пищи героиски отзад в
багажникът докато не го сложих обратно. Пак запалих и пак същата работа тежък волан.
... И така.
Може ли все пак от това че абс ту е работил ту не да е прецакал наистина нещо хардуерно.
Хидравлично масло си имам и и е пълно догоре.
Този номер с втърдяването на волана ми го е правил преди един единствен път през зимата
като подадох по рязко газ на един светофар и си остана така твърд воланът но като паркирах на работа
и я оставих на вечерта си беше наред.
Диагностиката показа добре познатият проблем със заден ляв датчик който вече няколко пъти е разнищван тука.
Датчика обаче от време на време се оправяше по време на каране което разбирах по това че волана
олекваше и километража работеше. Лампите обаче си светеха след като спирах
и палех наново и те се изгасяха.Дотук добре смених датчикът с нов оригинален от бмв и асц абс угаснаха
НО воланът остана тежък.
Днес отидох на диагностика(тукашното СБА) и ми изчистиха грешката от абс но воланът си остана тежък.
След като им обясних цялата ситуация с втърдяването и абс и т.н. те се попочесоха умно по главите
и казаха, че едното нямало нищо общо с другото. Тъпанари некомпетентни.
Било най-вероятно клапана на сервотроника или самата рейка.
Прочетох темите тука с колеги които имат тежък волан и по специално мнението
на sadex за откачането на акумулаторът за 30 минути. Еми направих го и същата работа.
След това извадих бушонът(11) за сервотроника и почна да си пищи героиски отзад в
багажникът докато не го сложих обратно. Пак запалих и пак същата работа тежък волан.
... И така.
Може ли все пак от това че абс ту е работил ту не да е прецакал наистина нещо хардуерно.
Хидравлично масло си имам и и е пълно догоре.
Този номер с втърдяването на волана ми го е правил преди един единствен път през зимата
като подадох по рязко газ на един светофар и си остана така твърд воланът но като паркирах на работа
и я оставих на вечерта си беше наред.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Тежък волан
най вероятно ще трябва да ти се инициализира сензора за положение на волана.
- BhO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: 48°12'N 16°22'E
- Кара: 530da touring
Re: Тежък волан
ок това ще го видя.
някой друг да има друго предложение какво може да е.
никой ли не се сблъсквал с подобен проблем.

някой друг да има друго предложение какво може да е.

никой ли не се сблъсквал с подобен проблем.

3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани