Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: карам бавно 'щот ме кефи
Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4

Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.

Мнение от Vik » 26 Юни 2011, 2:04

Здравейте колеги.
Търсих из темите във форума за информация по моя проблем, но или става въпрос за незареждане на акумулатора, или за прекомерно високо напрежение от алтернатора.
Е, при мен е друго...
Акумулаторът се презарежда, съответно кипи и от тук нататък направо откачам.
Подавания ток от алтернатора го замервах и излиза 14V +/- 0,5V във всякакви обороти и при всякакви товари.
Самия акумулатор е на няма и две години 90Ah.
Когато са го сменяли, са му спестили свързването към тръбичката в багажника за вентилация и дрениране. Както и да е... вече си е със щуцер от едната страна и тапичка от другата.
Въпреки това, дори след час каране в багажника е грозна картина защото като закипи, дали излиза през маркучето и дали минава нещо незнам, но покрай капака на клетките протича право в багажника.
Дайте идеи и предложения къде да търся проблема - според мен "реле-регулаторът" не прекъсва веригата към акумулаторът и той постоянно се зарежда.

Благодаря предварително.
Изображение Изображение Изображение Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.

Мнение от LUBO 555 » 26 Юни 2011, 9:47

Алтернатора си е много добре,но акумулатора е за смяна.
Направил е късо между клетките
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.

Мнение от NAPSTERS » 26 Юни 2011, 18:17

LUBO 555 написа:Алтернатора си е много добре,но акумулатора е за смяна.
Направил е късо между клетките

:yes:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.

Мнение от sadex5 » 26 Юни 2011, 20:11

Късо между плочите или паднала активна маса :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: карам бавно 'щот ме кефи
Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4

Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.

Мнение от Vik » 27 Юни 2011, 13:19

Благодаря колеги.
При възмижност ще проверя за споделените диагнози, но от друга страна пък никога не съм имал проблем с падане на акумулатора и/или липса на ток, а колата я ползвам само през уикендите... Дори и през зимата, когато температурите падаха до -20С, вкарвам ключа и пали на мига... нама въртене, няма 1-ви опит, няма 2-ри опит...

Още веднъж благодаря и безсмъртие!
Изображение Изображение Изображение Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: карам бавно 'щот ме кефи
Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4

Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи. - РЕШЕН -

Мнение от Vik » 17 Юли 2011, 23:48

Здравейте колеги,
Оказа се, че проблемът е доста прозаичен...
Всичко по колата ми е "ток и жица" - всичко 6!
Акумулаторът обаче е италианска тояга, на която не са залепили плътно капака на клетките и съответно от там протича електролит.
Италианска му работа...
Решението беше яко омазване със силикон и за момента вече една седмица нямам проблеми.
Благодаря за вниманието.

Поздрави и безсмъртие!
Изображение Изображение Изображение Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 16.10.2008
Местоположение: София
Кара: BMW E39, 520i 1997
Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG

Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.

Мнение от buller » 18 Юли 2011, 10:02

Силиконът ще е временно решение ;)
Отдели 200 лв. и си вземи истински акумулатор. Щом е в такова състояние визуално - представям си какво е вътре :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 19.06.2010
Местоположение: Kustendil/Yambol
Пол: Мъж
Кара: 520i E39

Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.

Мнение от ivaylo_shack » 01 Авг 2011, 19:36

Здравейте колеги, ползвам тамата, за да задам един може би малко глупав въпрос, за което се извинявам! Необходимо ли да се връзва дренажа на акумулатора ако той е от необслужваем тип, по точно Бош Силвър S5? Вчера реших да си изчистя автомобила и съответно да избърша и легена на резервната гума. Тогава забелязах че е имало натекла киселина, най вероятно от предния акумулатор, защото по сегашния Бош няма мокро и нацапано. Та като бърсах забелязах че дренажа не е вързан а и след проба ми се стори че дренажа въобще не е отпушен (разпробит). Та необходимо ли е дренажа на акумулатора да се разпробие и да се върже с дренажната тръбичка на автомобила?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.

Мнение от LUBO 555 » 01 Авг 2011, 20:03

ivaylo_shack написа:Здравейте колеги, ползвам тамата, за да задам един може би малко глупав въпрос, за което се извинявам! Необходимо ли да се връзва дренажа на акумулатора ако той е от необслужваем тип, по точно Бош Силвър S5? Вчера реших да си изчистя автомобила и съответно да избърша и легена на резервната гума. Тогава забелязах че е имало натекла киселина, най вероятно от предния акумулатор, защото по сегашния Бош няма мокро и нацапано. Та като бърсах забелязах че дренажа не е вързан а и след проба ми се стори че дренажа въобще не е отпушен (разпробит). Та необходимо ли е дренажа на акумулатора да се разпробие и да се върже с дренажната тръбичка на автомобила?

Аз лично не съм чувал някъде,някой да продава акумулатор,на който в последствие трябва да се разпробива нещо.Щом е така фабрично,така трябва да остане!
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 13.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е 46 238и
Мечтае да кара: м3 е 46

Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.

Мнение от vasko_7775 » 07 Авг 2011, 22:10

колега вентилацията няма нищо общо не е проблем вземи на заем един акумолатор и виж какво се случва ако пак го прави реле регулатор е заминало

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook