Малко помощ с диагностика на 530да
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- SteveSR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 14.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0D
- Детайли за колата: E70 4.0D '12
Малко помощ с диагностика на 530да
Здравейте колеги.
Мисля че имам проблем с колата, осещам загуба на мощност във високите обороти и на диагностиката изкара следната грешка:
1024 Exhaust-gas recirculation or exhaust-gas recirculation actuator
Error frequency : 1
Logistic counter: 24
Engine speed 1573.43 1/min
Coolant temperature 93.46 Grad C
Einspritzmenge 21.51 mm^3
RPC rail pressure 620.48 bar
Fehler aufgetreten bei 252750.00 km
Error not present neg. deviation / Air mass to low
Errorcode: 04 00 18 01 70 10 3F C5 2A 67 62 BB 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
=============================================================
Диагностиката е правена с Inpa.
Търсих инфо за грешката, обаче намирам само за "neg. deviation / Air mass to high" или за "pos. deviation / Air mass to low". Мойта комбинация никаде не излиза.
Преди седмица имах проблем с управлението на турбината, обаче се оказа изгнило маркуче за вакуума и вече е сменено.
Ще бъда много благодарен за всякакви предложения....
Мисля че имам проблем с колата, осещам загуба на мощност във високите обороти и на диагностиката изкара следната грешка:
1024 Exhaust-gas recirculation or exhaust-gas recirculation actuator
Error frequency : 1
Logistic counter: 24
Engine speed 1573.43 1/min
Coolant temperature 93.46 Grad C
Einspritzmenge 21.51 mm^3
RPC rail pressure 620.48 bar
Fehler aufgetreten bei 252750.00 km
Error not present neg. deviation / Air mass to low
Errorcode: 04 00 18 01 70 10 3F C5 2A 67 62 BB 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
=============================================================
Диагностиката е правена с Inpa.
Търсих инфо за грешката, обаче намирам само за "neg. deviation / Air mass to high" или за "pos. deviation / Air mass to low". Мойта комбинация никаде не излиза.
Преди седмица имах проблем с управлението на турбината, обаче се оказа изгнило маркуче за вакуума и вече е сменено.
Ще бъда много благодарен за всякакви предложения....
SteveSR



- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Малко помощ с диагностика на 530да
Тази грешка е за АГР-а, не ти работи. Или АГР-а ти е замърсен и не работи или ел. клапана който го управлява не работи. Провери си и там маркучето за вакума. Но това няма връзка с невървежа на колата освен ако не е скъсан маркуча за вакума.

- SteveSR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 14.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0D
- Детайли за колата: E70 4.0D '12
Re: Малко помощ с диагностика на 530да
Клапана го почиствах миналата година, а маркучето мися че беше на ред, но все пак ще го видя пак...
SteveSR



3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани