троши турбината 4 път

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 13.07.2004
Местоположение: София
Кара: 530 д М рак

троши турбината 4 път

Мнение от marky » 21 Май 2011, 17:51

530д 2003 ...дайте някаква идея, че откачих....строших турбината и изхвърли маслото през генерацията...реклирахме я пак се строши...сменихме филтъра накартернитегазове промивка на двигателя, рециклиране пак се строши....сменихме вакуумния клапан рециклиране пак се строши...сега пак я рецикъл и сменяме и колектора, че можело да има шупла вътре ....
КОЛАТА ДА Е БМВ... ЖЕНАТА ДА Е РУСА...УИСКИТО ДА Е ДЖАК ДАНИЕЛС

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: троши турбината 4 път

Мнение от Dirty M5 driveR » 21 Май 2011, 18:06

Това "троши" буквално ли е? Да не е нещо да пренадува, или пък да й липсва добро мазане?

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 13.07.2004
Местоположение: София
Кара: 530 д М рак

Re: троши турбината 4 път

Мнение от marky » 21 Май 2011, 18:14

буквално е колега :ranting:
КОЛАТА ДА Е БМВ... ЖЕНАТА ДА Е РУСА...УИСКИТО ДА Е ДЖАК ДАНИЕЛС

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 13.07.2004
Местоположение: София
Кара: 530 д М рак

Re: троши турбината 4 път

Мнение от marky » 21 Май 2011, 18:15

4 пъти троши оста
КОЛАТА ДА Е БМВ... ЖЕНАТА ДА Е РУСА...УИСКИТО ДА Е ДЖАК ДАНИЕЛС

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: троши турбината 4 път

Мнение от Dirty M5 driveR » 21 Май 2011, 18:49

Я опиши по-подробно събитията. За да къса ос, според мен се задържа налягане когато не трябва. Уейстгейта ти е възможно да не отваря. Ако при яко сръчкване става тая случка, аз залагам на него, щото при леко каране бууста не стига пика си, и уейстгейта не се налага да сработва. Или пък не отваря колкото трябва.

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 13.07.2004
Местоположение: София
Кара: 530 д М рак

Re: троши турбината 4 път

Мнение от marky » 21 Май 2011, 18:54

при яка ръчка става
КОЛАТА ДА Е БМВ... ЖЕНАТА ДА Е РУСА...УИСКИТО ДА Е ДЖАК ДАНИЕЛС

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 13.07.2004
Местоположение: София
Кара: 530 д М рак

Re: троши турбината 4 път

Мнение от marky » 21 Май 2011, 18:55

ел.вакумния клапан го смених
КОЛАТА ДА Е БМВ... ЖЕНАТА ДА Е РУСА...УИСКИТО ДА Е ДЖАК ДАНИЕЛС

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 13.07.2004
Местоположение: София
Кара: 530 д М рак

Re: троши турбината 4 път

Мнение от marky » 21 Май 2011, 19:03

а и моита турбина не е уестгейт
КОЛАТА ДА Е БМВ... ЖЕНАТА ДА Е РУСА...УИСКИТО ДА Е ДЖАК ДАНИЕЛС

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: троши турбината 4 път

Мнение от cls6666 » 21 Май 2011, 19:16

marky написа:а и моита турбина не е уестгейт

да с променлива геометрия е...не ти ли дава грешки при диагностика
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 13.07.2004
Местоположение: София
Кара: 530 д М рак

Re: троши турбината 4 път

Мнение от marky » 21 Май 2011, 19:30

преди три дни на диагностиката излезе ел.вакумен клапан не затваря, турбината пренадува и колата беше в авариен режим....сменихме клапана и след 2 часа ръчка засвири цигулката...
КОЛАТА ДА Е БМВ... ЖЕНАТА ДА Е РУСА...УИСКИТО ДА Е ДЖАК ДАНИЕЛС

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: троши турбината 4 път

Мнение от VRPerformance » 21 Май 2011, 20:23

проверете маслената магистрала и маслената помпа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: троши турбината 4 път

Мнение от mad_presley » 21 Май 2011, 23:17

marky написа:...сменихме филтъра накартернитегазове ....

Под филтър нямаш предвид само кечето, а цялото тяло с клапана, нали? Ако не си сменил цялото тяло с клапана и филтъра, приготви се да пръснеш (буквално) и 6-та турбина.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: троши турбината 4 път

Мнение от El Diablo » 22 Май 2011, 10:27

бате чудя се как имаш нерви да го караш още тоя дизел..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: троши турбината 4 път

Мнение от LUCIFER'S » 22 Май 2011, 12:41

marky написа:при яка ръчка става


Ми аз много пъти съм го казвал.... това, че М57 Д30 е супер динамичен мотор с 400Nm въртящ момент, не означава, че е направен за спортно каране!

Ако си слагал все нови турбини потърси проблема в мазането.... измери си налягане на маслото, както каза по-горе колегата
VRPerformance написа:проверете маслената магистрала и маслената помпа


Ако ли не, майсторите са пипали палачорски и отиват/остават боклуци, с маслото в оста на турбото, или просто са некачествено рециклирани турбините ....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: троши турбината 4 път

Мнение от Dirty M5 driveR » 22 Май 2011, 18:03

LUCIFER'S написа:Ми аз много пъти съм го казвал.... това, че М57 Д30 е супер динамичен мотор с 400Nm въртящ момент, не означава, че е направен за спортно каране!



Бе то че е така спор няма, ама все пак някъде има нередност.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook