БУшОНИ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 22.05.2009

БУшОНИ

Мнение от valkodav_m » 21 Май 2011, 14:37

каде се намират бушоните на Е39 освен тия до акумолатора одзад имали други и каде

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: БУшОНИ

Мнение от doomy525 » 21 Май 2011, 15:12

Жабката, има едно чопче, което се завърта.
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: БУшОНИ

Мнение от Gari » 21 Май 2011, 15:37

На ''тавана'' на жабката има 2 бели врътки. Като ги завъртиш на половин оборот падат бушоните.
Не искам много, искам всичко!

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Кара: 525

Re: БУшОНИ

Мнение от c_a_t » 28 Авг 2011, 13:20

Имам следната ситуация при мен,

Преди няколко дни единия стоп отказа да свети - смених крушата - всичко ок, но след това започна сменената крушка да свети постоянно /така вече 2ри ден дори и при заключена кола/. Отворих и 2та стопа - видях че има места,на които липсват крушки. Тествах крушката на празните места - оказа се, че и на другият стоп на 1 място свети постоянно.

Първо тръгнах от бушоните, но после /след прочетеното из темите тук/ разбрах,че проблем може да има в LCMа...но пък нямам други оплаквания /или ще не съм ги отрил :lol: /.

Та към бушоните. Направо пускам снимки, защото се учудих колко липсват...Надявам се, някой да каже дали е нормално това или не? Отделно, проверих тези в жабката и според посочените схеми, горе - долу ми стана ясно кой за какво е, но понеже има леко разминаване в инфото на схемите и не знам коя е вярната със сигурност ...та ще се радвам ако някой даде предположение.

Забелязах липсата на N: 17, който при дизела /както е в моят лучай/ отговаря за ABSa, чиято лампа ми свети постоянно на таблото и когато ходих на диагностика ми казаха, че нямат достъп до ABSa и не могат д ами ажат къде е проблема.

Също така нямам правилно отчитане на горивото в резервоара,както липса на километраж и скоростомер, което най-вероятно е свързано с датчици, но те от своя страна свързани ли са с бушони?...защото на едната схема видях пак въпросният номер 17, че е свързан с Fuel Pump, но незнам дали отговаря тази схема за Е39 97ма год.

И как се разбира бушон дали е изгорял?
В жабката:
Изображение
Над акумулатора
Изображение
Стоп -акумулатор
Изображение
Стоп 2- отбелязано е мястото където свети постоянно
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Re: БУшОНИ

Мнение от Gemar » 29 Авг 2011, 14:46

Що се отнася до бушните за светлините - при E39 няма такива, защото крушките се управляват от LCM със транзистори. Самото наличие на транзистор е защита във веригата от късо и претоварване.

За лампата на ABS - щом свети на таблото и няма показания от скоростомер - заден ляв датчик, но може и още да има заминали с него.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Re: БУшОНИ

Мнение от Stennli » 29 Авг 2011, 14:59

Като нямаш някои от екстрите,не ти трябва бушон на тези легла,затова стоят празни.Колега ти сериозно ли задаваш въпроса..."И как се разбира бушон дали е изгорял? " :roll: :roll: :roll:
Ако това незнаеш,не барааай нищооо :lol: бягай при някой който поне знае отговора на този въпрос :dummy:
Изображение
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook