БУшОНИ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- valkodav_m
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 22.05.2009
БУшОНИ
каде се намират бушоните на Е39 освен тия до акумолатора одзад имали други и каде
Re: БУшОНИ
Жабката, има едно чопче, което се завърта.
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: БУшОНИ
На ''тавана'' на жабката има 2 бели врътки. Като ги завъртиш на половин оборот падат бушоните.
Не искам много, искам всичко!
Re: БУшОНИ
Имам следната ситуация при мен,
Преди няколко дни единия стоп отказа да свети - смених крушата - всичко ок, но след това започна сменената крушка да свети постоянно /така вече 2ри ден дори и при заключена кола/. Отворих и 2та стопа - видях че има места,на които липсват крушки. Тествах крушката на празните места - оказа се, че и на другият стоп на 1 място свети постоянно.
Първо тръгнах от бушоните, но после /след прочетеното из темите тук/ разбрах,че проблем може да има в LCMа...но пък нямам други оплаквания /или ще не съм ги отрил
/.
Та към бушоните. Направо пускам снимки, защото се учудих колко липсват...Надявам се, някой да каже дали е нормално това или не? Отделно, проверих тези в жабката и според посочените схеми, горе - долу ми стана ясно кой за какво е, но понеже има леко разминаване в инфото на схемите и не знам коя е вярната със сигурност ...та ще се радвам ако някой даде предположение.
Забелязах липсата на N: 17, който при дизела /както е в моят лучай/ отговаря за ABSa, чиято лампа ми свети постоянно на таблото и когато ходих на диагностика ми казаха, че нямат достъп до ABSa и не могат д ами ажат къде е проблема.
Също така нямам правилно отчитане на горивото в резервоара,както липса на километраж и скоростомер, което най-вероятно е свързано с датчици, но те от своя страна свързани ли са с бушони?...защото на едната схема видях пак въпросният номер 17, че е свързан с Fuel Pump, но незнам дали отговаря тази схема за Е39 97ма год.
И как се разбира бушон дали е изгорял?
В жабката:

Над акумулатора

Стоп -акумулатор

Стоп 2- отбелязано е мястото където свети постоянно

Преди няколко дни единия стоп отказа да свети - смених крушата - всичко ок, но след това започна сменената крушка да свети постоянно /така вече 2ри ден дори и при заключена кола/. Отворих и 2та стопа - видях че има места,на които липсват крушки. Тествах крушката на празните места - оказа се, че и на другият стоп на 1 място свети постоянно.
Първо тръгнах от бушоните, но после /след прочетеното из темите тук/ разбрах,че проблем може да има в LCMа...но пък нямам други оплаквания /или ще не съм ги отрил

Та към бушоните. Направо пускам снимки, защото се учудих колко липсват...Надявам се, някой да каже дали е нормално това или не? Отделно, проверих тези в жабката и според посочените схеми, горе - долу ми стана ясно кой за какво е, но понеже има леко разминаване в инфото на схемите и не знам коя е вярната със сигурност ...та ще се радвам ако някой даде предположение.
Забелязах липсата на N: 17, който при дизела /както е в моят лучай/ отговаря за ABSa, чиято лампа ми свети постоянно на таблото и когато ходих на диагностика ми казаха, че нямат достъп до ABSa и не могат д ами ажат къде е проблема.
Също така нямам правилно отчитане на горивото в резервоара,както липса на километраж и скоростомер, което най-вероятно е свързано с датчици, но те от своя страна свързани ли са с бушони?...защото на едната схема видях пак въпросният номер 17, че е свързан с Fuel Pump, но незнам дали отговаря тази схема за Е39 97ма год.
И как се разбира бушон дали е изгорял?
В жабката:

Над акумулатора

Стоп -акумулатор

Стоп 2- отбелязано е мястото където свети постоянно

- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Re: БУшОНИ
Що се отнася до бушните за светлините - при E39 няма такива, защото крушките се управляват от LCM със транзистори. Самото наличие на транзистор е защита във веригата от късо и претоварване.
За лампата на ABS - щом свети на таблото и няма показания от скоростомер - заден ляв датчик, но може и още да има заминали с него.
За лампата на ABS - щом свети на таблото и няма показания от скоростомер - заден ляв датчик, но може и още да има заминали с него.
- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: БУшОНИ
Като нямаш някои от екстрите,не ти трябва бушон на тези легла,затова стоят празни.Колега ти сериозно ли задаваш въпроса..."И как се разбира бушон дали е изгорял? "
Ако това незнаеш,не барааай нищооо
бягай при някой който поне знае отговора на този въпрос 




Ако това незнаеш,не барааай нищооо



Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани