Помощ, не мога да запаля
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Помощ, не мога да запаля
проверих всички бушони - в жабката, под левия филтър на климатика и в багайника над акумулатора дето са.
Дали е възможно да не пали, защото на маф сензора ми са счупени и 2те пластинки?
преди около месец го извадихме и видяхме, че едната пластинка я няма, и до като си правихме експерименти после и счупихме и другата да видим колко лесно ще се счупи, понеже и така и така нали ще купувам друг маф, обаче днес сглобяваме и не пали, всъщност, запалва колкото да направи 10тина оборота и веднага гасне, ходихме за бенз, наляхме й и пак неще
а не мога в момента да харча за нов маф, но ако е от него, поне да не се занимавам до като не си купя след около 2-3 седмици чак 
Дали е възможно да не пали, защото на маф сензора ми са счупени и 2те пластинки?
преди около месец го извадихме и видяхме, че едната пластинка я няма, и до като си правихме експерименти после и счупихме и другата да видим колко лесно ще се счупи, понеже и така и така нали ще купувам друг маф, обаче днес сглобяваме и не пали, всъщност, запалва колкото да направи 10тина оборота и веднага гасне, ходихме за бенз, наляхме й и пак неще



- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: Помощ, не мога да запаля
бензиновата помпа здрава ли е да не би да е изгоряла проверетея
успех

- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Re: Помощ, не мога да запаля
dobromir написа:бензиновата помпа здрава ли е да не би да е изгоряла проверетеяуспех
ами, чува си се там като върти, и под капака се чува как зарежда инжекциона преди да се завърти (в гараж сме и е супер тихо и се чува всичко), освен бензиновия филтър да е за смяна, но него нито го знам къде е, нито знам как да го проверя, а и наистина не мисля че е нещо свързано с доставката на гориво до инжекциона, струва ми се че нарочно угасва тая кола

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Помощ, не мога да запаля
Радвам се да те видя
След като изгасне, отпред на бензиновата рейка има една врътка, развиваш и капачето и със нещо остро натискаш игличката която ще видиш там, трябва да пръсне гориво доста силно (налягането което прави помпата е 3.5 бара) ако пръсне леко или не пръсне - търси проблем по горивната система. Най-добре си намери някой от София да я върже със една ИНПА и да види какви грешки е записала колата.
ето тази врътка:
ПС: Един дебитомер 2-ра употреба като за тебе е около 50-70 лева. Нов ти споменах колко е при откачалниците

ето тази врътка:
ПС: Един дебитомер 2-ра употреба като за тебе е около 50-70 лева. Нов ти споменах колко е при откачалниците

- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Re: Помощ, не мога да запаля
ами... пръска си.. ама... незнам как да определя силно ли е... имам помпа за помпене, взех й мъркуча и го закачих за тоя винтил, обаче нямам манометър, да измеря 3,5 бара,
Купих си инпа, и мога да я подкарам помпата отделно. филтара го продухахме с компресора (не че беше от него) и сега е като нов
обаче си остава това че незнам как да измеря помпата, кво налягане прави...
Има ли някаква формула, с която да изчисля помпа която прави 3,5 бара, за колко долу горе ще напълни едно 2л шише ... или 5л ...
Между другото, колата в момента, от няколко месеца се подготвя за боядисване, (в случай че не се изразих ясно в първия пост) и не я карам, припалвах си я от време на време, всичко си беше наред, обаче както вече казах, маф сензора... пипахме го (едната пластинка му я нямаше) и след като счупихме и другата (понеже и така и така тря нов) за да видим колко зор е видяла първата пластинка когато се е счупила когато брат ми е давал газ, като го сложихме обратно и от тогава не пали. Някои добър човек би ли си разкачил кабела на маф сензора и да пробва дали ще запали .. бензинов ми е бавареца (ако има значение)
благодаря предварително
Купих си инпа, и мога да я подкарам помпата отделно. филтара го продухахме с компресора (не че беше от него) и сега е като нов

Има ли някаква формула, с която да изчисля помпа която прави 3,5 бара, за колко долу горе ще напълни едно 2л шише ... или 5л ...
Между другото, колата в момента, от няколко месеца се подготвя за боядисване, (в случай че не се изразих ясно в първия пост) и не я карам, припалвах си я от време на време, всичко си беше наред, обаче както вече казах, маф сензора... пипахме го (едната пластинка му я нямаше) и след като счупихме и другата (понеже и така и така тря нов) за да видим колко зор е видяла първата пластинка когато се е счупила когато брат ми е давал газ, като го сложихме обратно и от тогава не пали. Някои добър човек би ли си разкачил кабела на маф сензора и да пробва дали ще запали .. бензинов ми е бавареца (ако има значение)
благодаря предварително

- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Re: Помощ, не мога да запаля
ок, не е бензинова помпа, не е маф сензор, инпата показва това дето съм го качила като пик, щото не ми дава да копирам текста. Не можем да му схванем тук за кво става дума
под капака не намерихме такива въздушни помпи, с Инпата като ги активираме , не цъка нищо никакъв звук,
баси тъпата кола

под капака не намерихме такива въздушни помпи, с Инпата като ги активираме , не цъка нищо никакъв звук,
баси тъпата кола

Re: Помощ, не мога да запаля
georgieva написа:баси тъпата кола
Не е тъпа, има си и поговорка: И я можем , и тате може ма козата си иска пръч.
Колата пък си иска някой който знае какво прави , а не да пита по форумите.

- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Re: Помощ, не мога да запаля
ivoo написа:georgieva написа:баси тъпата кола
Не е тъпа, има си и поговорка: И я можем , и тате може ма козата си иска пръч.
Колата пък си иска някой който знае какво прави , а не да пита по форумите.
тоя форум би трябвало да се явява "най компетентния маистор в България! На кого да разчитам? На някой майстор от някакъв сервиз за бмв или на форума???
на сервиз се ходи щото нямаш подходящите машини или инструменти.. или съоражения, а във форума се влиза ако нямаш необходимите знания
ПС аз и не мога да отида на сервиз дори и да исках.... не мога да запаля!!!!

има и сигурен начин - да разглобя всичко под капака и да се тества всяко нещо кое защо как до като се сглобява обратно.... ама нямам 1 месец на расположение а и брат ми не се навива да се занимава с мен да ми помага
и в момента ми е достатъчно гадно, за да ми говориш и ти такива гадни неща.. Вместо това .. просто дай няква идея да пробвам да тествам тук
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Помощ, не мога да запаля
Закачете колата за диагностика - за препоръчване с читав софт и читав диагностик
Може да ми пуснеш грешките на ЛС.

Може да ми пуснеш грешките на ЛС.

- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Re: Помощ, не мога да запаля
Dimitroff написа:Закачете колата за диагностика - за препоръчване с читав софт и читав диагностик![]()
Може да ми пуснеш грешките на ЛС.
хм .. аз уж ги качих .. пък нещо не съм .. ето ги:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Re: Помощ, не мога да запаля
кажи ми къде стоят тези air pump и solenoid valve 

Re: Помощ, не мога да запаля
Гледам, че напрежението е 9.62 - 10.0 V което си е сериозно основание да почнеш от там (просто колата няма да запали)
При това напрежение и консумацията на стартера електрониката със сигурност се шашка допълнително и дори това да не е основната причина трудно ще изкарате читави данни от диагностиката по които да се ориентирате ...
При това напрежение и консумацията на стартера електрониката със сигурност се шашка допълнително и дори това да не е основната причина трудно ще изкарате читави данни от диагностиката по които да се ориентирате ...
- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Re: Помощ, не мога да запаля
tsb_bg написа:Гледам, че напрежението е 9.62 - 10.0 V което си е сериозно основание да почнеш от там.
При това напрежение и консумацията на стартера електрониката със сигурност се шашка допълнително и дори това да не е основната причина трудно ще изкарате читави данни по които да се ориентирате ...
Акомулатора ми е чистонов на 6 дни 75 ампер часа 740 А заряд свети си му зеленичката светлинка, и никога не съм чувала тази кола да върти толкова бързо преди да запали (имаше един момент в който нямаше бензин)
само чуквам и пали супер лесно, и през това време лампите в купето не отслабват светлината (не че много си личи де... понеже стартера върти по малко от половин оборот до като запали)
акомулатора го меря и показва 12,04 (и както вече казах е нов и е сс 740 А стартов ток!!)
.... от към акомулатор всичко е супер
благодаря за опитите колеги... обаче все още имам нужда от вас.. помагайте

- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Re: Помощ, не мога да запаля
ммм да... сега като се замисля... в случай че някой не е прочел целия ми първи пост..
Колата си пали без проблеми, супер лесно и супер моментално, обаче изгасва веднага след това
сега ще отида да видя да ли мога да накарам този "solenoid valve fuel circulation switch" да се обади
днес като бях в гаража го помислихме за
air pump понеже търсихме такова нещо, и преди малко като се порових из нета и видях какво представлява тази air pump и въобще нямам такива чудесии аз под капака, огледах абсолютно на всякъде
.. та.. като се замислих сега и установих че си ми е точно "solenoid valve fuel circulation switch" това което гледахме тук.. понеже и без това беше закачено към отходната трабичка за към резервоара
Колата си пали без проблеми, супер лесно и супер моментално, обаче изгасва веднага след това
сега ще отида да видя да ли мога да накарам този "solenoid valve fuel circulation switch" да се обади
днес като бях в гаража го помислихме за
air pump понеже търсихме такова нещо, и преди малко като се порових из нета и видях какво представлява тази air pump и въобще нямам такива чудесии аз под капака, огледах абсолютно на всякъде
.. та.. като се замислих сега и установих че си ми е точно "solenoid valve fuel circulation switch" това което гледахме тук.. понеже и без това беше закачено към отходната трабичка за към резервоара
Re: Помощ, не мога да запаля
Прочетох отново всичко но тогава от къде идват тези стойности в разпечатката от INPA-та за Battery Voltage?
Secondary Air Pump
http://e39mod.blogspot.com/2010/04/e39- ... ement.html
PS
За мен причината е в горивоподаването - колата пали от остатъчното налягане в системата при контакт след което гасне от ниско налягане/недостатъчно количество/неправилно впръскване
Secondary Air Pump
http://e39mod.blogspot.com/2010/04/e39- ... ement.html
PS
За мен причината е в горивоподаването - колата пали от остатъчното налягане в системата при контакт след което гасне от ниско налягане/недостатъчно количество/неправилно впръскване
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани