Помощ, не мога да запаля

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Помощ, не мога да запаля

Мнение от georgieva » 13 Май 2011, 22:26

проверих всички бушони - в жабката, под левия филтър на климатика и в багайника над акумулатора дето са.
Дали е възможно да не пали, защото на маф сензора ми са счупени и 2те пластинки?
преди около месец го извадихме и видяхме, че едната пластинка я няма, и до като си правихме експерименти после и счупихме и другата да видим колко лесно ще се счупи, понеже и така и така нали ще купувам друг маф, обаче днес сглобяваме и не пали, всъщност, запалва колкото да направи 10тина оборота и веднага гасне, ходихме за бенз, наляхме й и пак неще :( :help: а не мога в момента да харча за нов маф, но ако е от него, поне да не се занимавам до като не си купя след около 2-3 седмици чак :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от dobromir » 13 Май 2011, 22:29

бензиновата помпа здрава ли е да не би да е изгоряла проверетея :) успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от georgieva » 13 Май 2011, 22:57

dobromir написа:бензиновата помпа здрава ли е да не би да е изгоряла проверетея :) успех

ами, чува си се там като върти, и под капака се чува как зарежда инжекциона преди да се завърти (в гараж сме и е супер тихо и се чува всичко), освен бензиновия филтър да е за смяна, но него нито го знам къде е, нито знам как да го проверя, а и наистина не мисля че е нещо свързано с доставката на гориво до инжекциона, струва ми се че нарочно угасва тая кола :( абсолютно еднакво време работи преди да угасне... към 1 секунда... пробвах, да дам на контакт няколко пъти преди да завъртя, в случай че има проблем с бензиновия филтър,... пак толкова време си работи двигателя.. вместо примерно ма-а-а-а-а-а-ааалко повече

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от spacepl » 13 Май 2011, 23:03

Радвам се да те видя :) След като изгасне, отпред на бензиновата рейка има една врътка, развиваш и капачето и със нещо остро натискаш игличката която ще видиш там, трябва да пръсне гориво доста силно (налягането което прави помпата е 3.5 бара) ако пръсне леко или не пръсне - търси проблем по горивната система. Най-добре си намери някой от София да я върже със една ИНПА и да види какви грешки е записала колата.

ето тази врътка:

ПС: Един дебитомер 2-ра употреба като за тебе е около 50-70 лева. Нов ти споменах колко е при откачалниците :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от georgieva » 23 Май 2011, 4:59

ами... пръска си.. ама... незнам как да определя силно ли е... имам помпа за помпене, взех й мъркуча и го закачих за тоя винтил, обаче нямам манометър, да измеря 3,5 бара,
Купих си инпа, и мога да я подкарам помпата отделно. филтара го продухахме с компресора (не че беше от него) и сега е като нов :mhihi: обаче си остава това че незнам как да измеря помпата, кво налягане прави...
Има ли някаква формула, с която да изчисля помпа която прави 3,5 бара, за колко долу горе ще напълни едно 2л шише ... или 5л ...

Между другото, колата в момента, от няколко месеца се подготвя за боядисване, (в случай че не се изразих ясно в първия пост) и не я карам, припалвах си я от време на време, всичко си беше наред, обаче както вече казах, маф сензора... пипахме го (едната пластинка му я нямаше) и след като счупихме и другата (понеже и така и така тря нов) за да видим колко зор е видяла първата пластинка когато се е счупила когато брат ми е давал газ, като го сложихме обратно и от тогава не пали. Някои добър човек би ли си разкачил кабела на маф сензора и да пробва дали ще запали .. бензинов ми е бавареца (ако има значение)
благодаря предварително :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от georgieva » 24 Май 2011, 19:58

ок, не е бензинова помпа, не е маф сензор, инпата показва това дето съм го качила като пик, щото не ми дава да копирам текста. Не можем да му схванем тук за кво става дума
:help:
под капака не намерихме такива въздушни помпи, с Инпата като ги активираме , не цъка нищо никакъв звук,
баси тъпата кола :ranting:


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от ivoo » 24 Май 2011, 20:18

georgieva написа:баси тъпата кола :ranting:

Не е тъпа, има си и поговорка: И я можем , и тате може ма козата си иска пръч.
Колата пък си иска някой който знае какво прави , а не да пита по форумите.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от georgieva » 24 Май 2011, 20:39

ivoo написа:
georgieva написа:баси тъпата кола :ranting:

Не е тъпа, има си и поговорка: И я можем , и тате може ма козата си иска пръч.
Колата пък си иска някой който знае какво прави , а не да пита по форумите.


тоя форум би трябвало да се явява "най компетентния маистор в България! На кого да разчитам? На някой майстор от някакъв сервиз за бмв или на форума???

на сервиз се ходи щото нямаш подходящите машини или инструменти.. или съоражения, а във форума се влиза ако нямаш необходимите знания

ПС аз и не мога да отида на сервиз дори и да исках.... не мога да запаля!!!! :( как да отида?


има и сигурен начин - да разглобя всичко под капака и да се тества всяко нещо кое защо как до като се сглобява обратно.... ама нямам 1 месец на расположение а и брат ми не се навива да се занимава с мен да ми помага

и в момента ми е достатъчно гадно, за да ми говориш и ти такива гадни неща.. Вместо това .. просто дай няква идея да пробвам да тествам тук

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от Dimitroff » 24 Май 2011, 20:44

Закачете колата за диагностика - за препоръчване с читав софт и читав диагностик :idea:

Може да ми пуснеш грешките на ЛС. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от georgieva » 24 Май 2011, 20:51

Dimitroff написа:Закачете колата за диагностика - за препоръчване с читав софт и читав диагностик :idea:

Може да ми пуснеш грешките на ЛС. :yes:

хм .. аз уж ги качих .. пък нещо не съм .. ето ги:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от georgieva » 24 Май 2011, 20:53

кажи ми къде стоят тези air pump и solenoid valve :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от tsb_bg » 24 Май 2011, 21:07

Гледам, че напрежението е 9.62 - 10.0 V което си е сериозно основание да почнеш от там (просто колата няма да запали)
При това напрежение и консумацията на стартера електрониката със сигурност се шашка допълнително и дори това да не е основната причина трудно ще изкарате читави данни от диагностиката по които да се ориентирате ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от georgieva » 24 Май 2011, 21:21

tsb_bg написа:Гледам, че напрежението е 9.62 - 10.0 V което си е сериозно основание да почнеш от там.
При това напрежение и консумацията на стартера електрониката със сигурност се шашка допълнително и дори това да не е основната причина трудно ще изкарате читави данни по които да се ориентирате ...


Акомулатора ми е чистонов на 6 дни 75 ампер часа 740 А заряд свети си му зеленичката светлинка, и никога не съм чувала тази кола да върти толкова бързо преди да запали (имаше един момент в който нямаше бензин)
само чуквам и пали супер лесно, и през това време лампите в купето не отслабват светлината (не че много си личи де... понеже стартера върти по малко от половин оборот до като запали)
акомулатора го меря и показва 12,04 (и както вече казах е нов и е сс 740 А стартов ток!!)

.... от към акомулатор всичко е супер
благодаря за опитите колеги... обаче все още имам нужда от вас.. помагайте :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от georgieva » 24 Май 2011, 21:34

ммм да... сега като се замисля... в случай че някой не е прочел целия ми първи пост..
Колата си пали без проблеми, супер лесно и супер моментално, обаче изгасва веднага след това

сега ще отида да видя да ли мога да накарам този "solenoid valve fuel circulation switch" да се обади
днес като бях в гаража го помислихме за
air pump понеже търсихме такова нещо, и преди малко като се порових из нета и видях какво представлява тази air pump и въобще нямам такива чудесии аз под капака, огледах абсолютно на всякъде
.. та.. като се замислих сега и установих че си ми е точно "solenoid valve fuel circulation switch" това което гледахме тук.. понеже и без това беше закачено към отходната трабичка за към резервоара

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от tsb_bg » 24 Май 2011, 21:47

Прочетох отново всичко но тогава от къде идват тези стойности в разпечатката от INPA-та за Battery Voltage?

Secondary Air Pump

http://e39mod.blogspot.com/2010/04/e39- ... ement.html

PS

За мен причината е в горивоподаването - колата пали от остатъчното налягане в системата при контакт след което гасне от ниско налягане/недостатъчно количество/неправилно впръскване

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook