Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН

Мнение от adovet » 29 Апр 2011, 16:09

Колата е Е39 2,5d - 2002. Както се караше колата изведнъж изгуби мощност почна да придърпва се едно работеше на 4-5 цилиндъра. Минаха ми през акъла счупена пеперудка, лопатка от турбото, ГНП и т.н.(когато е станало това я е карал баща ми).Закарах я при един познат и я разглобихме. Пеперудките бяха на място и ги махнахме за да не ги мислим, отворихме и турбото и то си беше здраво. Сглобихме колата и я пуснахме на една диагностика. Не даваше никаква грешка :shock: . Запалена на место работи но прекъсва тресе. Тръгнах като решихме да я караме на някой майстор разбиращ от комонрейл. Тръгвам и минах 200-300м и угасна и край няма палене.Дойде приятелчето закачихме я пак и излезе грешка на сензора за налягане на ГНП. Викнах познат да ме дърпа да я закараме до един човек където имаше такъв датчик. Тамън да тръгнем викам я пак да пробвам и колата запали. Подкарах я пак прекъсваше но вървеше. Закарах я до този човек с датчиците и как пипна кабела за датчика колата се оправи. Оказа се, че буксата за датчика не прави хубаво контакт. Напръскахме я с контактен спрей и всичко се оправи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 1.03.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пак BMW
Детайли за колата: E39 525TDS

Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН

Мнение от Vader » 29 Апр 2011, 19:13

Браво!Минал си по тънката лайсна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН

Мнение от adovet » 30 Апр 2011, 9:53

Така е. Пуснах темата за да знаете като стане нещо подобно да проверявате и буксите преди да се хвърлят сумати пари за части :yes: Явно на BMW са си проблем буксите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН

Мнение от nightdriver » 30 Апр 2011, 12:07

...за добро е било все пак - махнал си пеперудките :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН

Мнение от adovet » 30 Апр 2011, 13:44

nightdriver написа:...за добро е било все пак - махнал си пеперудките :D

определено :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН

Мнение от LUBO 555 » 01 Май 2011, 21:43

Айде честито!
Да си я чупиш със здраве! :yes:
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН

Мнение от fissikela » 11 Фев 2016, 10:19

Колеги ... къде се намират тези кабели за датчици?
Имам и аз проблем с налягането на помпата.
Общо взето същата работа само че върви и не тресе.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН

Мнение от adovet » 12 Фев 2016, 10:57

fissikela написа:Колеги ... къде се намират тези кабели за датчици?
Имам и аз проблем с налягането на помпата.
Общо взето същата работа само че върви и не тресе.

Датчика за налагането в рейла се намира от зад на мотора

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook