Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
Колата е Е39 2,5d - 2002. Както се караше колата изведнъж изгуби мощност почна да придърпва се едно работеше на 4-5 цилиндъра. Минаха ми през акъла счупена пеперудка, лопатка от турбото, ГНП и т.н.(когато е станало това я е карал баща ми).Закарах я при един познат и я разглобихме. Пеперудките бяха на място и ги махнахме за да не ги мислим, отворихме и турбото и то си беше здраво. Сглобихме колата и я пуснахме на една диагностика. Не даваше никаква грешка
. Запалена на место работи но прекъсва тресе. Тръгнах като решихме да я караме на някой майстор разбиращ от комонрейл. Тръгвам и минах 200-300м и угасна и край няма палене.Дойде приятелчето закачихме я пак и излезе грешка на сензора за налягане на ГНП. Викнах познат да ме дърпа да я закараме до един човек където имаше такъв датчик. Тамън да тръгнем викам я пак да пробвам и колата запали. Подкарах я пак прекъсваше но вървеше. Закарах я до този човек с датчиците и как пипна кабела за датчика колата се оправи. Оказа се, че буксата за датчика не прави хубаво контакт. Напръскахме я с контактен спрей и всичко се оправи.

- Vader
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 1.03.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пак BMW
- Детайли за колата: E39 525TDS
Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
Браво!Минал си по тънката лайсна.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
Така е. Пуснах темата за да знаете като стане нещо подобно да проверявате и буксите преди да се хвърлят сумати пари за части
Явно на BMW са си проблем буксите.

- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
...за добро е било все пак - махнал си пеперудките 

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
nightdriver написа:...за добро е било все пак - махнал си пеперудките
определено

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
Айде честито!
Да си я чупиш със здраве!
Да си я чупиш със здраве!

- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
Колеги ... къде се намират тези кабели за датчици?
Имам и аз проблем с налягането на помпата.
Общо взето същата работа само че върви и не тресе.
Имам и аз проблем с налягането на помпата.
Общо взето същата работа само че върви и не тресе.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
fissikela написа:Колеги ... къде се намират тези кабели за датчици?
Имам и аз проблем с налягането на помпата.
Общо взето същата работа само че върви и не тресе.
Датчика за налагането в рейла се намира от зад на мотора
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани