525d прекъсва към 4200 об./мин.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- RhythmiX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Хасково, BG.
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '02г.
- Мечтае да кара: S65 AMG
525d прекъсва към 4200 об./мин.
Здравейте колеги,от 2 дена съм собственик на е39 25D,но днеска след като я обслужих и реших да я понатисна,но забелязах,че понякога след 4000 об./мин. ,но не винаги.
и нормално ли е колата да започва да върви след около 2500-3000 об./мин. тогава се изстрелва.
И снощи ми направи следния проблем светна резервата и на борда пишеше,че мога да мина още 80км. ,но колата загасна и не можах да я запаля сложих 10 литра нафта и запали веднага.
Какъв може да е проблема ?
и нормално ли е колата да започва да върви след около 2500-3000 об./мин. тогава се изстрелва.
И снощи ми направи следния проблем светна резервата и на борда пишеше,че мога да мина още 80км. ,но колата загасна и не можах да я запаля сложих 10 литра нафта и запали веднага.
Какъв може да е проблема ?
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: 525d прекъсва към 4200 об./мин.
закачете я някъде и измерете ниското налягане като подаваш газ... ако е нов внос и стояла някъде, може да си за едни 400лв...
иначе честито
иначе честито

- RhythmiX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Хасково, BG.
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '02г.
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: 525d прекъсва към 4200 об./мин.
Днеска минах около 350км. извънградско и не ми направи този номер,но имах около 30л. в резервоара.
За пръв път карам бмв,преди това имах ауди и ми направи впечетление,че до 2000 оборота няма никой.
Даже примерно на 5-та предавка,ако съм на 2000-2200об./мин. няма почти никакъв ряз,отпушва се чак след 2500об.
усетих едно притрисане към 2500 об. докато карах може ли това да е от въпросната помпа или е заради това,че имам криви задни дискове.
Съмняваме и спукано гърне,защото като стоя зад колата и натисна газ звучи,като бензин такова ръмжи.
Турбото се чува само отпред,трябва да я закарам някъде да огледаме всички маркучи на турбото може и там да има нещо.
Значи днеска и по нагорнище усетих,че като дам до дупка газ започва да прекъсва..
И мен започна да ме навява мисълта за тази прословута горивоподкачваща помпа,какво ще кажете колеги ?
Какви други симптоми има при прецакана помпа за покачане на горивото ?
За пръв път карам бмв,преди това имах ауди и ми направи впечетление,че до 2000 оборота няма никой.
Даже примерно на 5-та предавка,ако съм на 2000-2200об./мин. няма почти никакъв ряз,отпушва се чак след 2500об.
усетих едно притрисане към 2500 об. докато карах може ли това да е от въпросната помпа или е заради това,че имам криви задни дискове.

Съмняваме и спукано гърне,защото като стоя зад колата и натисна газ звучи,като бензин такова ръмжи.
Турбото се чува само отпред,трябва да я закарам някъде да огледаме всички маркучи на турбото може и там да има нещо.
Значи днеска и по нагорнище усетих,че като дам до дупка газ започва да прекъсва..
И мен започна да ме навява мисълта за тази прословута горивоподкачваща помпа,какво ще кажете колеги ?
Какви други симптоми има при прецакана помпа за покачане на горивото ?
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 525d прекъсва към 4200 об./мин.
Колега ето ти една тема с проблем като твоя! Не е лошо да ползваш търсачката за проблеми по колата, наистина има теми за всичко което те интересува!
viewtopic.php?f=35&t=241601

viewtopic.php?f=35&t=241601

- RhythmiX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Хасково, BG.
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '02г.
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: 525d прекъсва към 4200 об./мин.
Благодаря колега прочетох тези теми.
Явно проблема е масов при Е39.
Само че искам да знам информативно преди да отида на диагностика как АЗ мога да преценя коя помпа прави проблем,тази в резервоара или тази под шофьорската седалка ?
Кола под 2200об./мин. понякога прекъсва когато подавам по рязко газ,най-много се усеща по нагорнище как притриса.
Иначе си върви след 2500-3000 оборота.
При диагностика могат ли да хваната и двете помпи ?
Когато ми загасна колата точно беше светнала лампата за резервата и угасна.
След това като дадох на контакт светна лампата за подгревни свещи с надпис DDE,но когато сложих 10л. нафта запали от раз и лампата не светна повече.
Преди да я обслужа не успях да забележа дали има такъв проблем,защото като я обслужвах сменях и ляв скъсан тампон на двигателя заедно с масло и всички филтри.
При коя от двете помпи може да прекъсва по нагорнище,когато подавам рязко газ от тази в резервоара или от тази под седалката?
Благодаря ви много,предварително.
Явно проблема е масов при Е39.
Само че искам да знам информативно преди да отида на диагностика как АЗ мога да преценя коя помпа прави проблем,тази в резервоара или тази под шофьорската седалка ?
Кола под 2200об./мин. понякога прекъсва когато подавам по рязко газ,най-много се усеща по нагорнище как притриса.
Иначе си върви след 2500-3000 оборота.
При диагностика могат ли да хваната и двете помпи ?
Когато ми загасна колата точно беше светнала лампата за резервата и угасна.
След това като дадох на контакт светна лампата за подгревни свещи с надпис DDE,но когато сложих 10л. нафта запали от раз и лампата не светна повече.
Преди да я обслужа не успях да забележа дали има такъв проблем,защото като я обслужвах сменях и ляв скъсан тампон на двигателя заедно с масло и всички филтри.
При коя от двете помпи може да прекъсва по нагорнище,когато подавам рязко газ от тази в резервоара или от тази под седалката?
Благодаря ви много,предварително.
Re: 525d прекъсва към 4200 об./мин.
RhythmiX написа:Благодаря колега прочетох тези теми.
Явно проблема е масов при Е39.
Само че искам да знам информативно преди да отида на диагностика как АЗ мога да преценя коя помпа прави проблем,тази в резервоара или тази под шофьорската седалка ?
Кола под 2200об./мин. понякога прекъсва когато подавам по рязко газ,най-много се усеща по нагорнище как притриса.
Иначе си върви след 2500-3000 оборота.
При диагностика могат ли да хваната и двете помпи ?
Когато ми загасна колата точно беше светнала лампата за резервата и угасна.
След това като дадох на контакт светна лампата за подгревни свещи с надпис DDE,но когато сложих 10л. нафта запали от раз и лампата не светна повече.
Преди да я обслужа не успях да забележа дали има такъв проблем,защото като я обслужвах сменях и ляв скъсан тампон на двигателя заедно с масло и всички филтри.
При коя от двете помпи може да прекъсва по нагорнище,когато подавам рязко газ от тази в резервоара или от тази под седалката?
Благодаря ви много,предварително.
Според мен имаш проблем с тази в резервоара.
- RhythmiX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Хасково, BG.
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '02г.
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: 525d прекъсва към 4200 об./мин.
Преди малко забелязах,че маркуча/кабела с буксата,които влиза в горивния филтър е омаслен целия и беше залепен с някаква лепенка все едно,та за какво служи това маркуч ли е или кабел ?
И възможно ли е от него да прекъсва ?
И възможно ли е от него да прекъсва ?
Re: 525d прекъсва към 4200 об./мин.
Колега закачия първо, ако е тази под седалката от това че не прави налягане дава грешка на предната при мотора но не всеки път я записва грешката, имах го същият проблем, смених помпата под седалката и всичко се оправи, грешката която записва е че е ниско налягането на горивото
- RhythmiX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Хасково, BG.
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '02г.
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: 525d прекъсва към 4200 об./мин.
Днеска на бях на диагностика и майстора каза,че дава грешка ниско налягане на горивото и някаква грешка надув на турбото..
каза,че може да е помпата под седалката и един електромагнитен клапан на турбото.
Обаче аз забелязах,че най-усезаемо придърпва по нагорнище.
Утре ми казаха да оставя колата за 2-3 часа да кажат 100% от какво е.
Какви пари са тия части ?
каза,че може да е помпата под седалката и един електромагнитен клапан на турбото.
Обаче аз забелязах,че най-усезаемо придърпва по нагорнище.
Утре ми казаха да оставя колата за 2-3 часа да кажат 100% от какво е.
Какви пари са тия части ?
- RhythmiX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Хасково, BG.
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '02г.
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: 525d прекъсва към 4200 об./мин.
Днеска след диагностика ми казаха скъсана мембрана на турбото,но не разбрах коя мембрана тази на ел.клапана или на самото турбо,но майстора май имаше в предвид тази в турбото,защото каза,че по отделно не се продавала и вървяла с цялата турбина,звъннах на няколко морги и всичките казаха върви с турбината,майстора звънна и той на няколко и намери няколко мембрани и каза,че цената е около 250лв втора употреба.
Симптомите както казах се няма никаква мощ преди 3000об./мин. при рязко подаване на газ и някъде около 2000-2200об./мин.
притриса няколко пъти и спира.
на 5-та предавка трябва да карам с 120-130км./ч. ,че да мога да предприема изпреварвана,колата под 2500об./мин. все едно е без турбина.
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем ?
Симптомите както казах се няма никаква мощ преди 3000об./мин. при рязко подаване на газ и някъде около 2000-2200об./мин.
притриса няколко пъти и спира.
на 5-та предавка трябва да карам с 120-130км./ч. ,че да мога да предприема изпреварвана,колата под 2500об./мин. все едно е без турбина.
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем ?
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: 525d прекъсва към 4200 об./мин.
Може би от тази фирма биха ти помогнали http://www.unitechturbo.com/index_bg.html
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- RhythmiX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Хасково, BG.
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '02г.
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: 525d прекъсва към 4200 об./мин.
Последна и окончателна диагностика,колата не прави налагяне на турбото..ел.клапан на турбината около 200лв. струва клпана.
Утре ще го сменя и кажа отзиви.
Утре ще го сменя и кажа отзиви.
- RhythmiX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Хасково, BG.
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '02г.
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: 525d прекъсва към 4200 об./мин.
Сменихме мембраната във вакумния клапан и колата полудя. 
Проблема беше отстранен успешно.

Проблема беше отстранен успешно.
- ReLeFNIQ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 535d torque monster
- Мечтае да кара: 550i supercharged
- Детайли за колата: Actual: 535d e61 pre-LCI 370 hp 750 nm
Previous: 540i e39 Black 5 speed manual, 335i N54 e91 Black 07' pre-face 306 hp
Re: 525d прекъсва към 4200 об./мин.
Колега, имам абсолютно същия проблем - помпата ми в резервоара не работи и колата върви от 2900/3000 до 4000-4200.
Просто преди 2500 няма ама абсолютно никой - като бензинка е. Като смени този клапан и въобще към колегите с 525 тази кола тръгва ли да дърпа яко след 2000 оборота ако всичко е ок?
Благодаря за отговора!
Просто преди 2500 няма ама абсолютно никой - като бензинка е. Като смени този клапан и въобще към колегите с 525 тази кола тръгва ли да дърпа яко след 2000 оборота ако всичко е ок?
Благодаря за отговора!
BMW 

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани