Каране на газ - последствия ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 26.03.2011
Пол: Мъж

Каране на газ - последствия ?

Мнение от kibik83 » 26 Мар 2011, 15:39

Пускам темата понеже направих около 40 хил. км. на една 520-ка със газ и двигателя напоследък стана малко по-шумен.
Чува се едно потракване на празни обороти като че ли на клапани мяза. Вървежа не се е променил ама по-нататък не се знае. Имате ли други подобни впечатления ? Ако може без много негативни коментари :) по повод газификацията ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 13.09.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 528 на газчица...
Мечтае да кара: МиГ-29

Re: Каране на газ - последствия ?

Мнение от pkaramitev » 26 Мар 2011, 23:39

Еми ако ти е на 500 000км колата,и да не беше на газ,пак щеше да стане шумна!
Има много причини,едвали е само газта!Ако въобще е от нея.Предполагам има и много други които карат на газ,и са минали повече км.Да казват,да не си трайкат :lol:
п.с.ще видим мойта след 40 000 ка ще е :paranoid:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Каране на газ - последствия ?

Мнение от anzak » 26 Мар 2011, 23:40

клапани легла на клапани там са болежките покарай я още малко и сваляй за профилактика поне аз бих направил така
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: Каране на газ - последствия ?

Мнение от ALiGaToR » 27 Мар 2011, 18:40

Много често се получава това тракане като от клапан от дупка в колектора. На един пасат така се чуваше който беше на бензин. От едната страна се беше разхлабил колектора и тракаше като на клапани. Обаче като се стегна всичко си утихна. Възможно е да са ти се поиздухали гърнетата. Също така като едното нищо хидравлични повдигачи да са, и от това да хлопа.
Възможно е да е прогоряло и около клапана или самия клапан ако се кара на бедни смеси. Обаче тогава трябва да имаш и загуба на мощност, по-трудно палене поради не доброто затваряне и губене на ценна компресия. Ако разхода не ти се е повишил значително, мощността не спаднала и си пали като хората, то тогава това тракане може да е просот някъде от прецакана механика която и на бензин би била се разтракала по същият начин. Ако толкова те е страх за мотора замери компресия ако всичко си е в норма, то тогава погледни веригата дали не се е разхлабила. Ако не е от нея тогава може вече да видиш повдигачите на клапаните дали не са заминали. Ако компресията си е на мястото значи всичко е наред и имаш някакъв дребен проблем.
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook