странен проблем с tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
странен проблем с tds
Тези дни докато си карах и изведнъж колата заглъхна сякаш спря нафтата на тези които им е познато същото както като овяхне помпата в резервоара, пуснах газта и аха да отбия и колата се оправи след което минах поне 200-300км и нищо повече не се случи. Днес пак същия проблем става въпрос за поне 35л в резервоара
на компютар не показва нищо ново но помпата си ми свети от както съм си взел колата била е омагьосвана, но до сеганикога не ми е правила проблем ако някои си има на идея какво може да е...

Re: странен проблем с tds
Аз имах подобен проблем .Незнам дали точно затова говориш но при мен заглъхваше несе усеща турбина нищо.
Оказа се че е ДЕБИТОМЕРА.(На диагностика неми го показа)
Оказа се че е ДЕБИТОМЕРА.(На диагностика неми го показа)
- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
Re: странен проблем с tds
не колега не че просто заглъхва ами все едно няма нафта и като пуснеш газта гасне а като даваш газ седи на макс 1 000 оборота
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: странен проблем с tds
Проблема най-вероятно е в управлението на ГНП (така наречената плочка). Има тема с картинки даже
как се ремонтира иначе нова е около 1200 лв.( Bosh), рециклирана 600лв. с някъква малка като време гаранция, с малко късмет може да се намери и за 200-250лв без гаранция. Имам я информацията понеже и мен ме тормози това от време на време. Ако изгасне двигателя и светне DDE-то (или реотанчето за подгряване) няма как да няма записана грешка, а грешката е "проблем с управление на електронен регулатор на помпа високо налягане". Поне при мен е така но признаците са същите като при теб.

ПП сега прочетох за 1000-та оборота, това може да е от въздух в системата. Това което описах по-горе е ако двигателя изгасне напълно.


ПП сега прочетох за 1000-та оборота, това може да е от въздух в системата. Това което описах по-горе е ако двигателя изгасне напълно.

- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
Re: странен проблем с tds
това с плочката звучи по правдоподобно защото оспява да държи 1000 с педал до дъно ако случаино ти е по подъка линка за плочката ще сам благодарен да ми го напишеш
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
Re: странен проблем с tds
мерси колега ама нещо няма снимки на обяснението само при мен ли не ги дава или липсват от темата 

Re: странен проблем с tds
Като ти се случи това слез и виж маркуча след филтъра, дали има въздх в него (той е прозрачен - оригинално), ако има най-верочтно помпата в резервоара.
- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
Re: странен проблем с tds
И все пак погледни, щото скоро на един тдс пак с доста нафта прекъсваше от помпата.
- db1
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 12.11.2007
- Местоположение: Sofia/Ihtiman
- Пол: Мъж
- Кара: 525 d
Re: странен проблем с tds
Имах и аз подобен проблем с Е34 тдс в крайна сметка колкото и смешно да звучи всичко си работеше, но като свалих помпата в резервоара няма да ви казвам цедката на самата помпа на какво приличаше.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани