Спортен режим на Е39 525тдсА
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Miloslaff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 11.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ
- Детайли за колата: Ниско летяща принцеса!!
Спортен режим на Е39 525тдсА
Колеги някой може ли да ми каже каква е разликата м/у обикновен режим и спортен,защото аз не намирам разлика в друго освен в това че вклучва скоростите на по високи обороти като е на `S`..... 

- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: Спортен режим на Е39 525тдсА
ами мисля че цеди повече скоростите 

- Miloslaff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 11.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ
- Детайли за колата: Ниско летяща принцеса!!
Re: Спортен режим на Е39 525тдсА
Ами да де и аз това казвам,че цеди колата до по високи обороти и тогава вклучва
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Спортен режим на Е39 525тдсА
и до колкото знам тръгва от първа колата и максимално 4-а качва (може и да греша)
Барай шишарката Минкеее ....
- radik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 3.0 218 hp
Re: Спортен режим на Е39 525тдсА
нормален режим 1ва 40км/ч, 2ра - 80км/ч, 3та - 120км/ч, 4та - 160км/ч, 5та ...
спортен режим - 1ва - 60км/ч, 2ра - 120км/ч, 3та - 160км/ч, 4та ....
Това е което аз знам!
спортен режим - 1ва - 60км/ч, 2ра - 120км/ч, 3та - 160км/ч, 4та ....
Това е което аз знам!
- Miloslaff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 11.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ
- Детайли за колата: Ниско летяща принцеса!!
Re: Спортен режим на Е39 525тдсА
Няма нищо вярно в това...Пак си върви на всяка скорост толкова колкото и на нормален и на спортен.Просто на Спорт цеди ди дупка или това ще рече до 5000 оборота и пета я вклучва чак на 190 км.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Спортен режим на Е39 525тдсА
Ами той колегата над теб точно това каза.
На спортен режим двигателя винаги е в обороти във които има мощност, не може да се получи положението на 3-та с 1200 оборота примерно.
На спортен режим двигателя винаги е в обороти във които има мощност, не може да се получи положението на 3-та с 1200 оборота примерно.
- Miloslaff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 11.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ
- Детайли за колата: Ниско летяща принцеса!!
Re: Спортен режим на Е39 525тдсА
Пища на `radik`.Това,че не включва 5-та не е вярно.И това че почва да върви на 1-ва с 60 и т.н също
Re: Спортен режим на Е39 525тдсА
Ами твойта колко вдига на първа преди да включи втора на спортен режим не даваш инфо. И колегите по-горе точно това обясняват че се цеди до максимални обороти преди да включи по-висока предавка затова и се нарича спортен , а не добавя допълнителна мощност на колата само чувството за по-голямо ускорение е налично заради достигане на по-високи обороти на ДВГ на всяка предавка . Това е разликата .
- Miloslaff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 11.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ
- Детайли за колата: Ниско летяща принцеса!!
Re: Спортен режим на Е39 525тдсА
За тези които не са запознати с възможностите на tdsA ще кажа:
1-ва -50км
2-ра -90км
3-та -130км
4-та -190км
5-та -колкото и душа сака...
1-ва -50км
2-ра -90км
3-та -130км
4-та -190км
5-та -колкото и душа сака...
Re: Спортен режим на Е39 525тдсА
Аз вече съм запознат
. Някой друг не разбрал
. Ами тя мойта 318ТДС и тя толкоз ги прави ама само до 3-та , после става мазало
. Сега колега само не разбрах стана ли ясно каква е разликата между спорт и нормал при твойта колица , че нали това е идеята на темата . Интересно ми е че и аз съм се навил на такава колица само дето ми се иска кат цъкна спорта и да излита като Миг 29 след основен ремонт
. Добре е да имаш аутомат ама и един чип да му се турне още по-добре и да се върже към управлението на кутията та кат цъкнеш спорта и той да се включва , яко ще е
.





- Miloslaff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 11.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ
- Детайли за колата: Ниско летяща принцеса!!
Re: Спортен режим на Е39 525тдсА
Трябва да са разбрали вече...И още веднъж да кажа,че на нормален режим вкл.скоростите на около 2000-2500 оборота а на спортен цеди до дупка и при превкл.от по малка към по голяма скорост няма забавяне.
- Jikata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 3.12.2004
- Местоположение: bourgas/varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540ia
Re: Спортен режим на Е39 525тдсА
здравейте момчета,значи това което сте писали за цеденето на оборотите е вярно ка4ва с още около 200 оборота отгоре на това което може да вдигнете на просто директна,Но идеята на спорта не е точно такава .
идеята наи много се осеща при междугратско каране с много изприварвания или в прохода .просто автомата минава в режим , в който и да си пуснал гаста , той се опитва да даржи мотора в перфектните обори ,кога наличието на вартящ момент е наи голяма ,за да може в момента когато решите просто да трагнете да изпреварвате ,а не дая чакате да се вдигнат оборотите ,4е да надуе турбината и след това 1-2 секунди по касно да трагне. Другата идея с която може да се използва е за двигателна спирачка.в общи линии мисля 4е в това се изразява-или поне аз това сам забелязал. А и сега се сетих незнам как е при вас ,но на мойта 540иа и на баща ми 530да с различни кутии (ZF i GM ) при режим спорт сам забелязал 4е и малко по остро сменя предавките- по се усеща.
идеята наи много се осеща при междугратско каране с много изприварвания или в прохода .просто автомата минава в режим , в който и да си пуснал гаста , той се опитва да даржи мотора в перфектните обори ,кога наличието на вартящ момент е наи голяма ,за да може в момента когато решите просто да трагнете да изпреварвате ,а не дая чакате да се вдигнат оборотите ,4е да надуе турбината и след това 1-2 секунди по касно да трагне. Другата идея с която може да се използва е за двигателна спирачка.в общи линии мисля 4е в това се изразява-или поне аз това сам забелязал. А и сега се сетих незнам как е при вас ,но на мойта 540иа и на баща ми 530да с различни кутии (ZF i GM ) при режим спорт сам забелязал 4е и малко по остро сменя предавките- по се усеща.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Спортен режим на Е39 525тдсА
Jikata написа:здравейте момчета,значи това което сте писали за цеденето на оборотите е вярно ка4ва с още около 200 оборота отгоре на това което може да вдигнете на просто директна,Но идеята на спорта не е точно такава .
идеята наи много се осеща при междугратско каране с много изприварвания или в прохода .просто автомата минава в режим , в който и да си пуснал гаста , той се опитва да даржи мотора в перфектните обори ,кога наличието на вартящ момент е наи голяма ,за да може в момента когато решите просто да трагнете да изпреварвате ,а не дая чакате да се вдигнат оборотите ,4е да надуе турбината и след това 1-2 секунди по касно да трагне. Другата идея с която може да се използва е за двигателна спирачка.в общи линии мисля 4е в това се изразява-или поне аз това сам забелязал. А и сега се сетих незнам как е при вас ,но на мойта 540иа и на баща ми 530да с различни кутии (ZF i GM ) при режим спорт сам забелязал 4е и малко по остро сменя предавките- по се усеща.
много добре те разбрах ! Точно в проходи и натоварена я слагам на S и мощността е винаги на разположение...предполагам , че лапа повече нафта , ама едното за сметка на другото .
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Спортен режим на Е39 525тдсА
Jikata написа:здравейте момчета,значи това което сте писали за цеденето на оборотите е вярно ка4ва с още около 200 оборота отгоре на това което може да вдигнете на просто директна,Но идеята на спорта не е точно такава .
идеята наи много се осеща при междугратско каране с много изприварвания или в прохода .просто автомата минава в режим , в който и да си пуснал гаста , той се опитва да даржи мотора в перфектните обори ,кога наличието на вартящ момент е наи голяма ,за да може в момента когато решите просто да трагнете да изпреварвате ,а не дая чакате да се вдигнат оборотите ,4е да надуе турбината и след това 1-2 секунди по касно да трагне. Другата идея с която може да се използва е за двигателна спирачка.в общи линии мисля 4е в това се изразява-или поне аз това сам забелязал. А и сега се сетих незнам как е при вас ,но на мойта 540иа и на баща ми 530да с различни кутии (ZF i GM ) при режим спорт сам забелязал 4е и малко по остро сменя предавките- по се усеща.
Точно така ,кутията дьржи мотора в оптимални обороти
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани